• Maar ik waag me er toch aan, mijn tweede tattoo. Na de eerste zei ik dat ik er genoeg had en er misschien over 20 jaar nog eentje wilde voor mijn kinderen maar ik ga er toch nog eentje nemen haha.
    Het word de tekst: Madness takes its toll.
    Die zin zegt denk ik op zich wel genoeg. Ik heb alleen een probleempje, ik weet niet waar. Mijn rug is al bezet vanwege mijn vleugels en ik weet het gewoon niet, hebben jullie misschien een idee?


    Your make-up is terrible

    onderkant van je voet...
    of achter je oor. langs je vingers? uhm, op je voorhoofd?


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Op je enkel, op de achterkant van je nek (net onder je haarlijn), op je pols...


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Leela schreef:
    Wat dacht je van je pols? Het is wel pijnlijk, maar je kunt er een horloge overheen doen... Of een armband?


    Ik ken 4 mensen met tattoo op de pols... en ze hebben alle 4 gezegd dat het niet echt pijnlijk was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Ik ken 4 mensen met tattoo op de pols... en ze hebben alle 4 gezegd dat het niet echt pijnlijk was.


    Mensen zeggen dat altijd omdat ze het niet willen toegeven haha. Het is wel pijnlijk daar alleen het staat er zo op, waardoor de pijn minder lang duurt en je adrenaline en stuff het allemaal kunnen opvangen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Mensen zeggen dat altijd omdat ze het niet willen toegeven haha. Het is wel pijnlijk daar alleen het staat er zo op, waardoor de pijn minder lang duurt en je adrenaline en stuff het allemaal kunnen opvangen.


    Shhttt. Ik net denken dat me 2 zussen niet meer liegen.

    Ligt er ook net aan hoe jezelf bent qua pijn en alles.
    Als me neef bijv op die plek moest.. Die zakt door de grond van de pijn denk ik..
    Die vond op zijn bovenarm al pijnlijk zat.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Gabumon schreef:
    (...)

    Shhttt. Ik net denken dat me 2 zussen niet meer liegen.

    Ligt er ook net aan hoe jezelf bent qua pijn en alles.
    Als me neef bijv op die plek moest.. Die zakt door de grond van de pijn denk ik..
    Die vond op zijn bovenarm al pijnlijk zat.


    Ik denk dat mijn bovenarm ook meer pijn zal doen... Maarja, het is niet zo'n grote tekst dus ik zal binnen een half uur klaar zijn en dat scheelt wel heel veel haha. Toen ik meer dan twee uur moest, zat ik er na anderhalf uur al doorheen. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik denk dat mijn bovenarm ook meer pijn zal doen... Maarja, het is niet zo'n grote tekst dus ik zal binnen een half uur klaar zijn en dat scheelt wel heel veel haha. Toen ik meer dan twee uur moest, zat ik er na anderhalf uur al doorheen. D:


    Volgens mij zat mijn zus ook ongeveer een half uur..

    Ik weet eigenlijk niet hoe het met de boven arm zit.. Moet ik me ma en stiefpa eigenlijk vragen...

    Mja, bovenarm vind ik persoonlijk echt één van de stomste plekken.. I dunno, het klinkt nogal standaard... [Al is pols hier ook al standaard aan het worden, wat ik niet zo leuk vind -.-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Misschien op je polsen, vlak onder de grens of lijn of whatever die je pols en hand scheid, bij je aderen dus. Ik wil daar een tattoo met: ''This is art.''


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gabumon schreef:
    (...)

    Volgens mij zat mijn zus ook ongeveer een half uur..

    Ik weet eigenlijk niet hoe het met de boven arm zit.. Moet ik me ma en stiefpa eigenlijk vragen...

    Mja, bovenarm vind ik persoonlijk echt één van de stomste plekken.. I dunno, het klinkt nogal standaard... [Al is pols hier ook al standaard aan het worden, wat ik niet zo leuk vind -.-]


    Ja lol, ik vind dat eigenlijk meer een plek voor mannen, behalve als je echt iets moois hebt en niet zo'n tribal, same for boven je billen.
    Polsen vind ik toch orgineler omdat mensen daar teminste orginele tattoos zetten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja lol, ik vind dat eigenlijk meer een plek voor mannen, behalve als je echt iets moois hebt en niet zo'n tribal, same for boven je billen.
    Polsen vind ik toch orgineler omdat mensen daar teminste orginele tattoos zetten.


    Dat sowieso en polsen is een mooie plek voor een goede tekst. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja lol, ik vind dat eigenlijk meer een plek voor mannen, behalve als je echt iets moois hebt en niet zo'n tribal, same for boven je billen.
    Polsen vind ik toch orgineler omdat mensen daar teminste orginele tattoos zetten.


    Al kan een tribal ook mooi zijn -Niet snel, maar toch-.
    Met pols ben ik het wel met je eens. Meestal is dat wel zo..
    Behalve als je dan kijk naar de 4 mensen die ik ken, alle 4 wel iets met kind, of kerel.. Dat vind ik dan weer wat minder origineel..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Je kunt het op je ribben laten doen, of in je nek. Dan kun je je haar eroverheen laten vallen als je niet wilt dat anderen het zien. Maar op je ribben doet schijnbaar wel heel veel pijn.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    In je nek? Net onder je haar grens? Maar dan zie je het nooit zelf, ik weet niet.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Je heup maybe.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Je heup maybe.


    Daar zat ik ook aan te denken.
    Mijn opties zijn nu, mijn heup, mijn ribben of mijn pols.
    Mijn voet gaat hem niet worden want dan moet iemand aan mijn voet zitten. D: No thanks. En bij mijn haarlijn ook niet, ik wil eens een tattoo die ik kan zien zonder in de spiegel te moeten kijken haha.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 23:12 ]


    Your make-up is terrible