• Gelieve er ook bij te zetten waarover het gaat, is niet verplicht. x

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Plaatje is aanklikbaar voor de link.

    Mijn ogen zochten hem automatisch op tussen de menigte. Al snel bereikten ze hun doel, alsof ze erop afgesteld stonden. Ik volgde zijn bewegingen, analyseerde zijn o zo bekende lach en de pretogen die erbij hoorden. Ik besteedde geen aandacht aan de mensen om hem heen of de reden waarom hij lachte. Dat was voor mij niet interessant genoeg. Nee, hij slokte alle ruimte in mijn gefixeerde hersen op. Een zucht ontsnapte aan mijn lippen, oh wat zou ik graag bij hem zijn, op elke manier die mogelijk is.

    Natasha is een onopvallend meisje van 19. Elke dag wacht ze op het drukke metrostation op haar metro en elke dag ziet ze daar die jongen, die ene jongen die haar hart sneller kan laten kloppen. Ze heeft geen idee wie hij is of waar hij heen gaat maar elke dag om dezelfde tijd is hij daar weer en zit Natasha paraat om hem te zien, zonder enige durf om op hem af te stappen. Ze raakt langzaam aan geobsedeerd door hem en op de één of andere manier lijkt de jongeman dat door te hebben, waar hij graag gebruik van maakt. Het word steeds vreemder en zijn fetish breekt door. Helaas kan Natasha hem niets weigeren.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 17:38 ]


    Your make-up is terrible



    Plaatje is aanklikbaar.

    Imogen heeft een baan bij het succesvolle modebedrijf Luxory. Ze is getrouwd met Chiem en heeft twee kinderen genaamd Tom en Lily. Ze werkt hard en heeft alles voor haar baan over. Ze wil verder met stappen maken en beklimt de ladder tot carrièrevrouw, want haar droom is om de baas van Luxory te worden. Ambitieus als ze is, begint ze steeds meer bij haar baas Gail te slijmen, heel subtiel zodat hij niets merkt. Mannen in de modewereld zijn tenslotte homo; ten minste, dat is wat Imogen denkt. Echte gevoelens zijn helemaal niet in het spel, alleen de keiharde modewereld waarmee je verder komt met flirten, smerige leugens en nog veel meer. Maar wat als het helemaal anders zit en Gail gevoelens voor haar krijgt? En wat als hij haar begint te verleiden en chanteren met promotie?


    Door: PsychoKid & Lavendor

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 17:36 ]

    Klik op het plaatje om naar het verhaal te gaan.

    Twee totaal verschillende verhalen, één over het gelukkige leven van een getrouwde carriereman met leuke kinderen waaraan wel eens snel een eind kan komen en het gruwelijke verhaal van de ondergang van een meisje dat op een brute manier ontvoerd, verkracht en gemarteld word...


    Your make-up is terrible



    Het was een normale dag, nouja normaal voor mij dan. Overdag werken en ’s avonds even langs gaan bij Nicol. Ach ja, mooie Nicol. Altijd weer leuk om bij haar te zijn. Ik lachte zachtjes en mijn werkcollega’s keken om. “Er is niks, binnenpretje” zei ik met een glimlach op mijn gezicht.

    Een verhaal over seks en ongekend genot, zonder gebonden te zitten aan verplichtingen.


    ~ Seks
    ~ Romantiek
    ~ Liefde
    ~ Drama
    ~ Onbekende personen
    Theme Song


    Klik op het plaatje om naar het verhaal te gaan.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 19:56 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Chicklit!


    Het plaatje is aanklikbaar.

    Claire is getrouwd met de rijke Louis Vanell die een wereldberoemde ontwerper is van exclusieve kleding. Ook zij wordt meegesleurd in de modewereld van feesten, wijn en romantiek. Plotseling doet Nathan - een zakenpartner van Louis - het voorstel om één nachtje te spenderen met Claire voor een smak geld dat Louis goed uit zou kunnen komen bij het ontwerpen van zijn kleding. Louis wordt woest en besluit Claire hier niets over te vertellen. Maar wat als Claire er zelf achter komt en stiekem gevoelens voor Nathan begint te krijgen?

    Geschreven door: PsychoKid ®

    Misschien is dit wat voor je?
    Hij is soms 16+, niet heel uitgebreid en niet heel vaak... Maarja, ik kan het proberen, toch?
    Please save me, tonight? | Harry Styles



    ‘Please save me?’ she whispered.
    ‘I’ll do. I’ll do everything for you.’ he whispered.
    He tought he saved her, but it wasn’t that easy.
    ‘They will find me.’ she said.
    ‘Then I’ll protect you.’ he said.
    They found her.
    He protected her.
    ‘We will be together, forever and always. I’ll never let you go.’ he said.

    ~Written in dutch
    ~Spoken in English
    ~One Direction bestaat
    ~Soms 16+
    ~Om de dag een stukje
    ~ soundtrack


    Ik hoop dat je een kijkje neemt!


    Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had.