• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:

    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-Rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana-xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Dawn

    Ik schiet nog een vogel uit de lucht en ga dan op een kleine steen zitten. 'Je maakt mij nu wel heel nieuwsgierig.'


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ik zucht, en ga op de grond zitten.
    'Oké, alle careers worden vanaf hun 6e naar de academie gestuurd, daar word je getraind voor de honger spelen, de meeste willen het niet eens maar worden gedwongen door onze ouders, we worden dus getraind tot wandelende moordmachine's, en dan gaan we meestal vrijwillig op onze 16e, 17e of 18e. Sommigen gaan ook écht zelf, omdat het een hobby van ze is geworden, anderen worden gedwongen door de ouders. Als je niet vrijwillig bent gegaan en je bent 18 geweest ben je een schande voor je familie, en als je wel meedoet en je gaat dood in de arena.'. ik haal een keer diep adem. 'Ben je niet alleen een schande voor je familie, ook voor je district' zeg ik daarna.


    El Diablo.

    [mehhh, shy moet komenn, ik wil weer verder. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Dawn

    Ik slik. Dus niet alleen het Capitool bevat gekken. In district 1 en 2 lopen ze ook rond. Wandelende moordmachines, dat zijn ze zeker.
    'Ik heb geen idee hoe je tegenover je ouders staat, maar hier in de arena kun je geen schande zijn voor de familie die je dwingt dit te moeten doorstaan. Zij zijn een schande voor Panem en niet jij.' Ik besef mij dat ik afgeweken ben van mijn plan. Dat ik gestopt ben te doen wat de spelmakers willen. Waarschijnlijk is vanaf het verhaal van Jillana niks meer uitgezonden en kan wat ik gezegd heb niet zo veel kwaad, maar toch. Zou de president boos zijn? Ik heb geen slecht woord over het Capitool gesproken.
    'Ik ga weer verder met jagen als je het niet erg vindt. Ik ben er zeker van dat we elkaar nog één keer zullen zien, dus tot ziens.' Ik sta op en verdwijn in de bossen.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik moet eten en naar dansles. Als jullie verder gaan met die moord op Ryan, ik kom daarna gewoon aangerend en sluit mij weer bij jullie aan. Kook soep, enz. Tot 20:00 (doeg))


    Happy Birthday my Potter!

    Jillana

    Ik knik, en kijk hoe ze verdwijnt.
    Zelf strompel ik weer terug naar het meer, en laat me neervallen op een rots.
    Ik werp nog een blik in de lucht.
    'Ik hoop dat jullie blij zijn, dat jullie eigen kind dood gaat' grom ik, en kijk weer naar de grond. Geen idee of die ouders van mij het hebben gehoord, misschien hebben ze na de waarheid de tv al uit gezet.


    El Diablo.

    Alana

    Ik keek even naar Damon ' wanneer gaan we vechten?' vroeg ik glimlachend en keek naar de bomen of ze iemand zag zitten.

    [ wat heb ik gemist?]


    Nobody is perfect

    Damon

    'Heb geduld babe' grijns ik, en streel even langs haar kaaklijn.
    'Geduld word beloond' grijns ik, en kijk weer naar voren.


    El Diablo.

    Alana

    Ik glimlachte naar hem 'we gaan die lyla echt hard martelen' zei ik mrt een brede grijns op mijn gezicht. 'ik kijk er nu al naar uit' zei ik


    Nobody is perfect

    Damon

    Ik grijns, en kijk naar Alana.
    'Zolang ik de nek maar mag omdraaien als finale' grijns ik.
    'Maar ze is er nu nog niet, dus waarom doen we niet iets leuks' zeg ik, en ga achter haar staan.
    'Zoals dit' grijns ik, en sla mijn armen om haar heen terwijl ik kusjes in haar nek druk.


    El Diablo.

    (Niemand is online nu ik er ben :'( )

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 18:55 ]


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (He, ik ben er zal meteen even schrijven.)

    Lyla:

    Ik zucht en draai een paar rondjes. "Ik verveel me." Roep ik. Er gebeurde echt niets. Ik ging zitten, een beetje duizelig van het draaien. Ik liet me op mijn rug vullen. De aanval ging helaas nog niet beginnen.

    Vincent:

    Ik trok Julie snel mee langs de bomen. "Dawn help ons, in hemelsnaam waar ben je?" ik hoorde de voetstappen dichterbij komen en realiseerde me dat ik niet voor eeuwig kon rennen. Ik moest het ook een keer zelf doen. Ik had nog zo gezegd: Ik vermoord niemand, maar ik had geen keus.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik ben er. c:]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [huhh, ik snap Vincent zijn stukje nieet, waarom zijn ze naar Dawn op zoek?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    NightShot schreef:
    Damon

    Ik grijns, en kijk naar Alana.
    'Zolang ik de nek maar mag omdraaien als finale' grijns ik.
    'Maar ze is er nu nog niet, dus waarom doen we niet iets leuks' zeg ik, en ga achter haar staan.
    'Zoals dit' grijns ik, en sla mijn armen om haar heen terwijl ik kusjes in haar nek druk.


    Alana

    Ik grijnsde breed ' hmm, dat is echt een goed idee' lachte ik en keek naar achter. Ik drukte een kus op zijn mond en legde mijn handen op zijn handen.


    Nobody is perfect