• RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    Tributen (g=gereserveerd):

    District 1:

    Jeremy-BrainWashing
    Jillana-NightShot
    District 2:
    Damon-NightShot
    Alana-RosalieBlack
    District 3:
    Rich-Deejay
    Lyla - GreenOwl
    District 4:
    m
    Angel-Rahjesh
    District 5:
    m
    Maleisia - Deejay
    District 6:
    Vincent-xxShyxx
    v
    District 7:
    m
    v

    District 8:
    m
    v

    District 9:
    lars
    Dawnelle-Rider
    District 10:
    Adam-RosalieBlack
    Adriana-xxshyxx
    District 11:
    g-Capitolcolor
    Juliana-xMockingjayy
    District 12:
    m
    Elle-PinkArrow


    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 21:42 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rich

    Na het eten van een rauw konijn wordt ik er gwn ziek van, egt smerig,
    Ik weet hoe gevaarlijk het is maar er zijn veel mensen verwond,
    Angel hoort bij de gewonde Jillana,
    Demon bij de gewonde Alana en Dawn is ook gewond al betwijfel ik of ze nog steeds niet goed kan lopen, maar die Vincent is helemaal gek geworden en overspannen die liggen vast te slapen met Julie,

    Als ik dit allemaal heb gehoord leg ik mijn bijl klaar snijdt het konijn in stukjes,
    En maak een vuurtje, ik zie dat Lyla zich verveelt dus vraag ik of ze mij wil helpen door lekkere kruiden te zoeken, zodat we lekker eten hebben


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (ik moet nu eten doeeiii)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    (Vincent is met Julie op zoek naar Dawn omdat hij liever niet moord, maar kan haar niet vinden dus moet wel.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [waarom zou hij moeten moorden dan? xd Ik heb vanmiddag blijkbaar veel gemist. ;p]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ryan zit achter ze aan)


    We've lived in the shadows for far too long.

    RosalieBlack schreef:
    (...)

    Alana

    Ik grijnsde breed ' hmm, dat is echt een goed idee' lachte ik en keek naar achter. Ik drukte een kus op zijn mond en legde mijn handen op zijn handen.


    Damon

    Ik grijns, en druk nog een kus op haar kruin.
    'En nu maar wachten, hé babe?' grijns ik.
    Ik kijk naar het bos, en wacht tot er weer wat mensen komen.


    El Diablo.

    Julie
    Angstig rende ik achter Vincent aan.
    'dit gaat niet werken' zeg ik als ik de voetstappen dichterbij hoor komen.
    Opeens valt er een boom voor ons neer waardoor we verplicht zijn te stoppen met rennen. Ik haat de spelmakers.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    Zenuwachtig lach ik als de boom voor ons om valt. "Dit is niet leuk." Ik zie Ryan uit de bosjes te voorschijn komen. "Jij gaat er eerst aan, verrader." Hij kijkt naar Julie alsof ze een schietschief is. Vrolijk haalt hij een mes uit zijn tas. En zwaait ermee voor onze neuzen. "Waar willen jullie het?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Julie
    Hij haalt een mes uit zijn tas. Oke, dit is het dan.
    'je weet dat iedereen je thuis zal haten als je me vermoord?' probeer ik nog, mijn stem trilt van angst. Verrader dat hij is. In de trein en het trainingscentrum was hij nog wel zo aardig.
    Blijkbaar had mijn reactie geen indruk gemaakt, hij loopt stom naar ons te grijnzen.
    Ik pak met mijn ene hand mijn mes vast -die niets is vergeleken met die van hem- en met mijn andere hand hou ik Vincent zijn hand vast.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 19:52 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Alana

    Ik weet precies hoe we de tijd kunnen doden' zei ik zachtjes en keek hem verleidelijk aan. Ik legde mijn handen op zijn borstkas en drukte een kus in zijn nek.


    Nobody is perfect

    Vincent:

    Ik ben bang. Ik voel hoe Julie mijn hand vastpakt. Dit was wat ik wou toch? De grote held zijn, redder in nood. Voorzichtig maak ik mijn boog los van mijn tas. Ik had hem zo vast gemaakt dat je hem niet kon zien. Omdat ik het anders aan Dawn en Julie uit moest gaan leggen. "Julie als ik nu zeg, ren je die kant op oke?" Fluister ik haar toe.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Damon

    Ik grijns, 'jij bent zo leuk hé?' grijns ik.
    Ik til haar op en begin kusjes te geven in haar nek.
    'Zo leuk' herhaal ik weer.


    El Diablo.

    (Ik ben klaar met eten heb ik veel gemist??)


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    'Jij bent veel leuker' zei ik en sloot mijn ogen. Ik genoot van zijn lippen in mijn nek 'we moeten het wel netjes houden, alles is te zien op tv nu' fluister ik in zijn oor en streel langs zijn kaaklijn.


    Nobody is perfect

    Julie
    Hij fluisterd wat in mijn oor. 'nee' roep ik verbaast uit. Ik zie Lars vanuit zijn ooghoeken zijn wenkbrauw optrekken.
    Mijn mes hou ik steviger vast, het bied misschien nog enige bescherming.
    'wat nou als je mij vermoord en Vincent laat gaan?' vraag ik aan Lars. Het klonk niet eens angstig, ik was trots op mijn verzonnen idee.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”