• Leuk. Kom ik net thuis en ik denk 'wat is dat voor kut muziek'. De feesttent dus die in het park staat, en daar woon ik precies naast. Nu hoor ik 3 nachten lang vreselijke harde muziek. Ik moet met mijn raam open slapen anders slaap ik niet goed :'D

Help me!

-

Ik woon net boven een dancing, al heel mijn leven lang, dus troost je..

Happiness can be found, even in the darkest of times.

Oordopjes? Je kussen over je hoofd trekken (wel een ademgaatje houden)? Jouw muziek luider zetten?

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Oordoppen of je mp3 aanzetten :P

If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

Linchpin schreef:
    Oordopjes? Je kussen over je hoofd trekken (wel een ademgaatje houden)? Jouw muziek luider zetten?

Deep inside, I've never felt alive

Hihi ik was bij mijn tante vandaag en die buren zijn typische studenten dus die zaten buiten bier te drinken met keiharde muziek en dat om een uur of 12 ofso.. JEEJ! Know your feeling..

Shit happens but pee happens a lot more.

Misschien kan je er even naartoe gaan en hun deuren sluiten of zoiets, misschien houden die het geluid buiten, als die al openstonden...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Haha, ik woon op 5 minuten van het Centrum van Tilburg vandaan, als er weer eens iets wordt georganiseerd hoor ik dat áltijd, het leukste: Ik zit dan altijd zo van: 'Meeeeeh, nou ik wil ik er ook heen :c' :'3

Let it come and let it be

Linchpin schreef:

Dit. (;

| Reality is for people that lack imagination |