• Voor m'n eerste werkdag in een paar maanden. Fingers crossed!
    En ik ben gudverdumme m'n koptelefoon vergeten! ):


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik zit in Hoofddorp nu en pfoe, hectisch werk is het! ._.
    Wat moet je daar nou doen dan? ;p


    -

    Nimh schreef:
    Niets is kutter dan gebruik maken van het openbaar vervoer en geen muziek hebben.

    Genius schreef:
    (...) Wat moet je daar nou doen dan? ;p


    Verkeer regelen, toch? Was een wielrenners evement.
    Zit nu op Hooddorp cs, nog 1,5 uur reizen terug minimaal :')


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Verkeer regelen, toch? Was een wielrenners evement.
    Zit nu op Hooddorp cs, nog 1,5 uur reizen terug minimaal :')


    Hoofddorp? Daar gaat mijn trein altijd heen vanaf Purmerend haha. Wat voor werk doe je daar dan?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Hoofddorp? Daar gaat mijn trein altijd heen vanaf Purmerend haha. Wat voor werk doe je daar dan?


    Dat stond al in wat je quotte, schat. Haha


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Dat stond al in wat je quotte, schat. Haha


    I feel stupid haha. Whatever, dat is me nog eens een baan zeg


    Your make-up is terrible

    Maar wacht even, moet je 1.5 uur reizen voor je baantje? Dat is echt best wel ver! Hoeveel verdien je er mee dan? D:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Maar wacht even, moet je 1.5 uur reizen voor je baantje? Dat is echt best wel ver! Hoeveel verdien je er mee dan? D:


    Bruto meer dan genoeg en het is niet altijd zo ver hoor. :]


    Til hug og blod.

    Ik neem elke dag de trein om naar school te gaan en ik haat het ! elke dag vertragingen , treinen afgeschaft , spoorwisselingen ... bleuh !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    And, how did it go?:)


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    And, how did it go?:)


    Ik ben echt afgepeigerd, haha. Bluhh.
    Meh, het was leuk/saai/naar door elkaar heen. Zal het vaker doen, maar ga dit echt geen 40 uur per week doen. Dan ben je binnen no time echt gek. :')
    Gelukkig is dat ook niet de bedoeling en hebben de meeste mensen het echt als bijbaan, naast een andere. Ik dus ook. Maar het viel me redelijk mee. Kan alleen niet wachten om zo lekker onder de douche te springen, want ik ben op dit moment echt moe. ;o


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ik ben echt afgepeigerd, haha. Bluhh.
    Meh, het was leuk/saai/naar door elkaar heen. Zal het vaker doen, maar ga dit echt geen 40 uur per week doen. Dan ben je binnen no time echt gek. :')
    Gelukkig is dat ook niet de bedoeling en hebben de meeste mensen het echt als bijbaan, naast een andere. Ik dus ook. Maar het viel me redelijk mee. Kan alleen niet wachten om zo lekker onder de douche te springen, want ik ben op dit moment echt moe. ;o


    Hmm oke, in ieder geval wel fijn dat het ook leuk was. ^^ Sommige dingen moet je inderdaad gewoon niet als fulltime baan doen, dan geraak je volledig krankzinnig..
    Vanavond fijn vroeg onder de wol dan!


    Bad decisions make good stories.

    MadameParis schreef:
    (...)

    Hmm oke, in ieder geval wel fijn dat het ook leuk was. ^^ Sommige dingen moet je inderdaad gewoon niet als fulltime baan doen, dan geraak je volledig krankzinnig..
    Vanavond fijn vroeg onder de wol dan!


    Waarschijnlijk wel. Al is mijn versie van vroeg slapen gerelateerd aan 1 of 2 uur 's nachts. (krul)
    Komt wel goed. Goede douche helpt vast en het voelt wel lekker als je lichaam even manisch is. Helpt goed met schrijven. Maar bedankt voor de interesse en lieve zorg. :]


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Waarschijnlijk wel. Al is mijn versie van vroeg slapen gerelateerd aan 1 of 2 uur 's nachts. (krul)
    Komt wel goed. Goede douche helpt vast en het voelt wel lekker als je lichaam even manisch is. Helpt goed met schrijven. Maar bedankt voor de interesse en lieve zorg. :]


    Hahahaha, dat vroege slapen klinkt me erg herkenbaar in de oren. Zelfs al probeer ik vroeg te slapen, is het altijd een uur of 2... Tegenwoordig is dat echt vroeg voor mijn doen. ^^
    Well, ik hoop dat het douchen je goed doet. :)


    Bad decisions make good stories.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Bruto meer dan genoeg en het is niet altijd zo ver hoor. :]


    Ahh, oké, dan kan het :')


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.