• Well~
    Ik vroeg me dus af of er mensen op quizlet zijn met een van deze style?
    Zelf ben ik een cosplayer en binnenkort ook een lolita.
    Dat was het zo een beetje C;


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ik niet, maar ik luister wel naar bands met de style Visual Kei.

    Wat is het allemaal? Hihi :$

    Cosplay.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Cosplay.


    woah awsome o3o
    welke cosplays heb je >w

    artemiss
    dat zijn japanse stylen:3


    I'm not short D: I just live in a big world

    Ik wil later cosplays doen en naar animecon gaan ,als ik ouder ben en een baan heb :W


    Shoganai i ne~

    Rainbownyan schreef:
    (...)

    woah awsome o3o
    welke cosplays heb je >w

    artemiss
    dat zijn japanse stylen:3


    The Legend Of Zelda (Princess Zelda), Nazi, ehh... Zijn Luna Lovegood en Hermione Granger ook cosplays? Zo ja, dan die ook. En wat andere mensen van films... Maar dat is geen anime ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Cosplayer meld zich! Had gister nog een meeting en ga morgen of zondag naar animecon toe. x'3


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Kagamine schreef:
    Cosplayer meld zich! Had gister nog een meeting en ga morgen of zondag naar animecon toe. x'3


    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:55 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:55 ]


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Kagamine schreef:
    (...)
    Mein gott ken ik jou? D:

    Maar dan ga ik ook morgen! ;u; issie ginger? dan kan ik hem herkennen.. tenzij die een pruik op heeft. xD Nouja je zegt maar dat als die een handsome boy bij een yaoi stand ziet, dat ik het ben 8D hahaha!


    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:55 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Hij is wel ginger ja sixpacker. ZAL IK DOENNNNN!

    Du kennst mir doch? Oder bist du mich schon vergessen..? DU TUST MIR WEH JA, HAST DU DASS KAPIERT?!


    Yo no habla germano! goh wat ben ik een goede germany ;_; nouja... it's all about the looks. xD en zolang je maar Scheiße, nein, en bratwurst kan zeggen red je je wel joh.. XD

    maar goed, ik ontvoer je neef inplaats van fred :'D zal die leuk vinden. n_n


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Kagamine schreef:
    (...)

    Yo no habla germano! goh wat ben ik een goede germany ;_; nouja... it's all about the looks. xD en zolang je maar Scheiße, nein, en bratwurst kan zeggen red je je wel joh.. XD

    maar goed, ik ontvoer je neef inplaats van fred :'D zal die leuk vinden. n_n


    Mod mededeling: Leeggehaald wegens privacy

    [ bericht aangepast door een moderator op 1 feb 2019 - 10:56 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind cosplay echt ontzettend gaaf, maar ik doe er zelf niet aan omdat ik er het geld niet voor heb, hehe..


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aha
    Welke meetING 8'3


    I'm not short D: I just live in a big world

    Cosplayer.

    En ik vind Visual Kei ontzettend gaaf, maarja.