• Dat ik deze vraag durf te stellen.

    Wel, de zomer komt eraan en ik zou heel graag nog is een korte broek/shortje of een rok willen dragen, mijn enige probleem is nu dat ik haar op mij benen heb, en omdat ik donker haar heb en in juni 12 word is dit echt superirritant. En het is niet zo'n beetje, maar erg veel. Ik had aan m'n moeder gevraagd of ik het mocht scheren, maar zei zij nee. En eerlijk gezegd geef ik haar gelijk, ik vind mezelf ook nog te jong, maar ik vind geen andere oplossing Kan iemand me helpen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Vind het een beetje onzin dat je niet mag scheren. Tsja, ik wil niet stoken ofzo, maar ik zou het gewoon doen als je je niet op je gemak voelt met haar op je benen. Daar heeft leeftijd vrij weinig mee te maken. Apart from that is het niet schadelijk voor je gezondheid.
    Ik was zelf eigenlijk vrij laat met benen scheren omdat ik dacht dat de haren harder terugkwamen, maar da's niet zo.
    Ja kan overigens ook van die ontharingscreme gebruiken. Neem huismerk kruidvat ofzo, want Veet is behoorlijk duur.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 9:24 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Harsen die handel! Dan blijft het meteen langer weg (: Of ontharingscreme, dat doet geen zeer..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Intan schreef:
    ik ben nu 14, en ik scheer het in de winter nooit, ik heb ook heel donker haar enz dus ook heel donker haar op me benen en armen en niet zo weinig ook! ik weet hoe je je voelt, ik had het gewoon stiekem gedaan, en sws toen ik 12 was gaf niemand daar iets om $:
    Haha ik ben 20 en ben op dat vlak erg lui in de winter.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ontharingscrème is zo chill. Hoef je niks te doen. :'D
    En harsen is een optie. Snel, maar je voelt het wel.

    Ik vroeg het mijn moeder niet? Het gaat om jou toch en als jij je niet fijn voelt, scheer je het toch gewoon? :3


    Smile and live.

    Happen schreef:
    Ik vroeg het mijn moeder niet? Het gaat om jou toch en als jij je niet fijn voelt, scheer je het toch gewoon? :3


    ik ook niet, ik kocht gewoon een scheermes.. HAHA


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Mijn moeder kwam er zelf mee als idee:Y) En ik vond het prima.
    Sindsdien scheer/hars ik het, en als jij je er echt niet bij prettig voelt moet je het gewoon doen. Dat kan je moeder toch wel begrijpen?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Wat zijn wij allemaal badasses haha iedereen stiekem of doet het gewoon(duivel)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik zou tegen je moeder zitten of je het alsjeblieft wel mag doen. als je je er zo vervelend bij voelt. ik voel me ook altijd vervelend als ik mijn benen niet geschoren heb...

    maar mijn moeder kwam er mee. ik had het over mijn benen en over die haartjes en toen zei mam dat ik ze er gewoon af kon scheren

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 14:00 ]


    Miep