• Dat ik deze vraag durf te stellen.

    Wel, de zomer komt eraan en ik zou heel graag nog is een korte broek/shortje of een rok willen dragen, mijn enige probleem is nu dat ik haar op mij benen heb, en omdat ik donker haar heb en in juni 12 word is dit echt superirritant. En het is niet zo'n beetje, maar erg veel. Ik had aan m'n moeder gevraagd of ik het mocht scheren, maar zei zij nee. En eerlijk gezegd geef ik haar gelijk, ik vind mezelf ook nog te jong, maar ik vind geen andere oplossing Kan iemand me helpen?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    I don't know... Volgens mij niet. Waarom zou je je niet mogen scheren, als je er al mee bezig bent vind ik het niet te jong. Als jij het opmerkt ben je op de juiste leeftijd om het er ook af te halen. Maar bedenk wel dat die donkere haartjes veel minder opvallen in de zon en zeker als je een bruinere huid krijgt.


    Your make-up is terrible

    Toch echt scheren of een ontharingscreme. Misschien blond kleuren? dat deed een meisje van mijn klas altijd..

    Je mag niet scheren? Wat een onzin, dan maar harsen die hap! ^^


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Dat deed ik op m'n twaalfde ook al, als je daar nou eenmaal haar hebt heb je daar haar, en als dat niet mooi is dan kun je het toch weghalen? Ik zit niet zo met leeftijden :3
    Maar dat is mijn mening.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik heb ook haartjes op mij armen die ik iets te donker vind, vond ik ook al vroeg. Maar ja, dat zijn geen benen maar het suckt wel.
    Ik denk dat je gewoon het moet negeren, als mensen lullig doen is dat hun probleem, jij draagt de shorts zij niet. Shit happends, maar laat je niet door haren weerhouden, over twee jaar gaan ze er aan. Koester ze nu het nog kan. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als jij je er toch echt heel erg ongemakkelijk bij voelt? Ik zou het gewoon doen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Defensive schreef:
    Dat deed ik op m'n twaalfde ook al, als je daar nou eenmaal haar hebt heb je daar haar, en als dat niet mooi is dan kun je het toch weghalen? Ik zit niet zo met leeftijden :3
    Maar dat is mijn mening.


    Believe in yourself.

    Dat mocht ik ook niet van mijn moeder, en toen heb ik een jaar vol schaamte rondgelopen en uiteindelijk alleen maar lange broeken aangedaan. Maar als ik jou was zou ik gewoon tegen je moeder zeggen dat je je ervaar schaamt of dat je het niet prettig vind?
    Succes in ieder geval.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Doe dan met van die speciale creme die je in moet laten trekken en dan er makkelijk af kan halen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wat zou ik dan voor de eerste keer gebruiken?


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Als ik het zou doen zou ik meteen gaan harsen, ben je er ook meteen voor een tijdje vanaf. Maar ik kan echt een duivel voor mezelf zijn als ik ergens van af wil (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:01 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    You should do it. Ooit moet je er mee beginnen, en 12 vind ik niet té jong. Beter een scheermesje in je hand dan met harige benen door t land ;)

    Ik zou je er niks van aantrekken, niemand kijkt je er raar op aan als je een beetje haar op je benen hebt. En als je eenmaal scheert, blijf je aan de gang en dat is pas echt irritant.
    + als je niet mag scheren, denk ik niet dat je dan wel wat anders mag. Scheren is ook de makkelijkste oplossing, helemaal voor een jong meisje als jij.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:02 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou niet echt met je leeftijd zitten, als jij je er onprettig bij voelt zou ik er wel iets aan doen.
    Bij eerste keer je benen ontharen zou ik gewoon scheren, en daarmee vragen of je moeder je helpt zodat je geen sneetjes krijgt.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faery schreef:
    Ik zou niet echt met je leeftijd zitten, als jij je er onprettig bij voelt zou ik er wel iets aan doen.
    Bij eerste keer je benen ontharen zou ik gewoon scheren, en daarmee vragen of je moeder je helpt zodat je geen sneetjes krijgt.


    I'll lick the poison from right off your kiss