• Ik ga dit jaar stoppen met stijldansen en Jazz-ballet.
    Ik wou iets van modern maar wist het niet zeker.
    Mijn broer kende een dansgroep en ik ging dus kijken op die site en ik ga wss daarheen. Elke maand een nieuwe dans. Er zijn 4 dansstijlen, jazz, modern, street en hiphop. Ik heb me ingeschreven voor proefles en ik ben echt aan het stuiteren terwijl het nog minstens 2 maanden duurt.

    dus waar door zijn julle bilj


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Nice! Op het moment ben ik niet zo blij omdat ik iedere dag naar een opleiding moet waar ik me helemaal niet goed bij voel en ik al op een andere school ben aangenomen.

    Maarrrr ik ben wel heel erg blij met de 3 voetbalwedstrijden die ik deze maand nog ga zien! =D


    ars moriendi

    Morgen zie ik Nikki weer and that makes me happy *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Julah schreef:
    (...)

    Bij de schoenenreus. :3 Beetje schoenen recht zetten, opzich kan het wel leuk worden, als je het jezelf naar de zin maakt. (:


    Dat sowieso, en misschien hou je er leuke schoenen aan over! (:
    Wat voor studie die je precies?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Dat sowieso, en misschien hou je er leuke schoenen aan over! (:
    Wat voor studie die je precies?


    Ik hoop het, zou wel leuk zijn, ja. (:
    Ik heb sector Economie, vmbo-k, en zit in leerjaar 3.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Ik hoop het, zou wel leuk zijn, ja. (:
    Ik heb sector Economie, vmbo-k, en zit in leerjaar 3.


    Ik wist niet dat je ook tijdens school stage moest doen, but, weer wat geleerd. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    Ik wist niet dat je ook tijdens school stage moest doen, but, weer wat geleerd. :Y)


    Yup, dat moet.. Ik heb dat bijna ieder jaar wel gehad, behalve in de eerste. Maar dat komt omdat wij met zo'n laag niveau zitten, denk ik dan toch.. (krul)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn zus had twee gastenlijst plaatsjes gewonnen voor Zulu Winter die een optreden in de Waalse kerk geven :3


    As travars

    Ik had vandaag en gisteren examens en ik heb voor beide examens op z'n minst een voldoende! Dus ik ben echt heel blij. Bij Nederlands (die had ik vandaag) heb ik zelfs op z'n minst een 6,5 dus als dat nog ophoogt naar een 7,7 dan sta ik een 8 voor Nederlands. Ik had een goede dag :'D


    To live would be an awfully big adventure