• Oké, ik ben dus een fan van The vampire Diaries en nu vroeg ik me af wie hier ook en voor welke Salvatore Brother jullie zouden gaan.. (Niet alleen kwa uiterlijk maar gewoon voor het geheel.)

Damon

Stefan

I pick Damon Salvatore

Believe in yourself.

Damon lijkt wel hard, maar hij vecht heel hard voor haar en ze breekt hem iedere keer weer, arme jongen, het is ook altijd Stefan geweest...

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

My answer :

Credendo Vides

Damon
    wist je dat ze allebei in Smallville speelden
    Stefan voor 1 afl
    en Damon vooor een paar afl

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Hybrid schreef:
    Damon Salvatore like hell fucking yes bro. :3

Don't walk. Run, you sheep, run.

Hybrid schreef:
    Damon Salvatore like hell fucking yes bro. :3

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Ohmijngod, als ik Elena was, zou ik echt helemaal gek worden. Er valt toch gewoon niet te kiezen (':
    Damon is idd leuker, maar aan de andere kant, Stefan is gewoon echt zo'n gentleman die iedere meid zoekt haha

I solemnly swear that I am up to no good.

badass, blue eyes, cute smile, nice body :')
    Damon ;D

Life is hard, just break it with your head <3

Stefan omdat ik dan Damon kan stelen (wbw)

team Damon ftw

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

absolutely Damon...het was altijd al damon, het is nog steeds damon en zal ook altijd damon blijven...mijn absoluut meest perfecte vampier :D geen enkele vampier kan tegen hem op...

en nu komt TVD op de duitse tv...2 aflevering *fangirlt*

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

Myrddin schreef:
    absolutely Damon...het was altijd al damon, het is nog steeds damon en zal ook altijd damon blijven...mijn absoluut meest perfecte vampier :D geen enkele vampier kan tegen hem op...

en nu komt TVD op de duitse tv...2 aflevering *fangirlt*

Omg ik moest echt bijna huilen toen Elena precies hetzelfde zei als Katherine tegen Damon. Over dat het altijd Stefan zou zijn. Ik had echt iets van: Girls, jullie zijn beide de meest idiote beings die er zijn. Die man doet werkelijk alles voor jullie en dan zeggen jullie zoiets? Jullie verdienen hem niet eens D:

En hoe hij er ook bij keek toen Elena hetzelfde zei, het brak mijn hart.

Believe in yourself.

Damon, echt hij is echt zo'n badass, maar tegelijkertijd heel lief en perfect hihi.

We can't spend our lives waiting to live.

Mandje schreef:
    Damon
    wist je dat ze allebei in Smallville speelden
    Stefan voor 1 afl
    en Damon vooor een paar afl

I know, Stefan speelde Lex zijn broer Lucas, en Damon was eigenlijk dood maar leefde op 'spuiten' en had een korte relatie met Lana.

Normal girl at day, Catwoman at night.

11th schreef:
    (...)
    Omg ik moest echt bijna huilen toen Elena precies hetzelfde zei als Katherine tegen Damon. Over dat het altijd Stefan zou zijn. Ik had echt iets van: Girls, jullie zijn beide de meest idiote beings die er zijn. Die man doet werkelijk alles voor jullie en dan zeggen jullie zoiets? Jullie verdienen hem niet eens D:

En hoe hij er ook bij keek toen Elena hetzelfde zei, het brak mijn hart.

Verliefd op de vriendin van zijn broer. Alleen dat is al hartbrekend...en ze zijn allebei inderdaad stupid...stefan is veel te zacht, veel te saai...damon is sexy, grappig, entertaining en zo heerlijk bad, maar toch een zachte jongen die alles voor je zou doen...alles wat een meisje zich wensen kan :3

ik ben altijd al gek op Damon geweest...daarom is mijn hoofdpersoon in mijn nog-maar-net-2-hoofdstukken-story over TVD ook hopeless in love met Damon, maar hij ziet haar door Katherine niet staan (heel verhaal erachter wat ik hier niet ga vertellen omdat ik dat nog moet uitwerken en ook niks bederven wil)

Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

i know
    en Dean winchester speelde er 1 season ook in ook als lana's vriendje
    jammer dat hij moest stoppen
    gelukkig was dat voor Supernaturel

Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

Damon, the badasss yeah.

Your make-up is terrible