11th schreef:
(...)
Omg ik moest echt bijna huilen toen Elena precies hetzelfde zei als Katherine tegen Damon. Over dat het altijd Stefan zou zijn. Ik had echt iets van: Girls, jullie zijn beide de meest idiote beings die er zijn. Die man doet werkelijk alles voor jullie en dan zeggen jullie zoiets? Jullie verdienen hem niet eens
En hoe hij er ook bij keek toen Elena hetzelfde zei, het brak mijn hart.
Verliefd op de vriendin van zijn broer. Alleen dat is al hartbrekend...en ze zijn allebei inderdaad stupid...stefan is veel te zacht, veel te saai...damon is sexy, grappig, entertaining en zo heerlijk bad, maar toch een zachte jongen die alles voor je zou doen...alles wat een meisje zich wensen kan
ik ben altijd al gek op Damon geweest...daarom is mijn hoofdpersoon in mijn nog-maar-net-2-hoofdstukken-story over TVD ook hopeless in love met Damon, maar hij ziet haar door Katherine niet staan (heel verhaal erachter wat ik hier niet ga vertellen omdat ik dat nog moet uitwerken en ook niks bederven wil)
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.