• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    [Is goed]

    Conor Thomas Brennan
    Ik liep rustig richting de eetzaal. Ik kwam een hele hoop mensen tegen die hier al een aantal jaar zaten en die ik al redelijk goed kende. Ik zei tegen iedereen even vrolijk hallo en liep dan weer door.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik voel zijn handen om mijn middel, en glimlach. Ik leg mijn handen op zijn rug en begin weer cirkeltjes te tekenen. Ik ben erachter dat ik dit doe als ik nerveus of vrolijk ben. Bij David was ik nooit vrolijk, dus daarom ben ik er nu pas achter.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caressa
    Ik loop door het gebouw. Ik ben net uit de stallen gekomen want ik ga dood van de honger. Ik douche naderhand wel even snel. Ik zie wel. Als ik maar douche voor ik ga slapen. En als ik de eetzaal maar kan vinden. Ik zie een lange jongen met bruin haar die redelijk zeker door de gangen loopt. Waarschijnlijk zit hij hier al langer dus ik stap op hem af en klop op zijn bovenrug omdat ik hoger niet kom. 'Ehm, weet jij misschien waar te eetzaal is?'


    Remember to be ridiculous.

    Luciano
    Ik merk opgelucht op dat ze weer ontspant. Ze tekent cirkeltjes door mijn shirt heen op mijn rug. Ik haal mijn lippen van de hare af en als ze me teleurgesteld aankijkt begin ik rustig kusjes in haar hals te plaatsen.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    Ik werd op mijn rug geklopt en keek om. Ik zag een meisje staan met lang, donkerblond haar en ze was redelijk klein.
    'Ehm, weet jij misschien waar te eetzaal is?' vroeg ze me.
    'Natuurlijk weet ik die zijn, volg me maar, ik was ook net van plan om iets te gaan eten.' glimlachte ik naar haar en liep samen met haar richting de eetzaal.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik haal het haar uit mijn nek, en gooi mijn hoofd naar achteren. Mijn handen blijven rondjes draaien, terwijl ik geniet van de kusjes in mijn nek.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Caressa
    Ik hoef nog net niet te rennen om hem bij te houden maar dat is iets waar ik intussen aan gewend ben. 'Ik ben Caressa maar je mag me ook Cara noemen want anders is het zo'n mond vol,' zeg ik glimlachend.
    Een paar plukken van mijn haar komen in mijn gezicht te hangen. Mijn vlecht is blijkbaar los gegaan.


    Remember to be ridiculous.

    [Had Faegan eig. al gereageerd?]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Luciano
    Ze geniet duidelijk en ik glimlach tegen haar hals. Ik hoor haar hart tekeergaan en hoewel ik weet dat mijn eigen hart er op dit moment niet veel beter aan toegaat geniet ik van het idee dat ik zoveel bij haar loslaat. Dat ik haar dit gevoel bezorg.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik weet niet waarom, maar mijn ademhaling gaat snel omhoog. Na een tijdje hijg ik alsof ik een marathon heb gelopen. Dit is niet goed.'sorry,' zeg ik zacht hijgend. Ik weet bijna zeker dat het komt door hem, maar waar het precies door komt, ik heb geen flauw idee.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Conor Thomas Brennan
    'Ik ben Conor.' stelde ik mezelf voor en ging wat trager lopen omdat ze me anders niet echt kon bijhouden. 'Je hebt een erg mooie naam.' glimlachte ik naar haar.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Caressa
    'Bedankt, jij ook hoor,' zeg ik.
    Het valt me nu pas op dat hij een beetje een Iers accent heeft. 'Kom je uit Ierland?' Vraag ik nieuwsgierig.
    Ik ben een keer in Ierland geweest maar we kunnen vaak niet erg lang weg bij de stallen dus met een lang weekend ben ik vaak al blij en wie heeft er eigenlijk verre reizen nodig als ze op een landgoed vol paarden woont?

    Luciano
    'Maakt niet uit,' zeg ik zacht.
    Mijn eigen ademhaling is ook wel versnelt maar het is minder duidelijk te horen als bij haar. 'Het betekent gewoon dat je er van geniet.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Maar dat is best beschamend,' zeg ik zacht. Ik probeer mijn ademhaling weer onder controle te krijgen. Dat lukt een beetje, maar hij is nog steeds sneller dan normaal. Ik druk mijn lippen voor afleiding tegen die van hem, en gewillig opent hij zijn mond. Ik verken zijn mond, en druk mijn nagels in zijn rug.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano
    'Maar dat is best beschamend,' zegt ze zacht.
    'Niet waar,' zeg ik en ik kijk haar diep in haar ogen. 'Ik adem toch ook sneller?'
    Ze probeert haar ademhaling weer onder controle te krijgen en duwt haar lippen op de mijne. De kus loopt al snel uit in een tongzoen, ik voel haar nagels zich in mijn rug boren en kan een zachte kreun niet onderdrukken.


    Remember to be ridiculous.

    Conor Thomas Brennan
    'Inderdaad. Engeland?' gokte ik. Door haar Britse accent was ik zo goed als zeker, maar je wist maar nooit.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe