• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!

Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!

El Diablo.

Faegan
    Ik trok me zachtjes terug en nam haar andere hand vast. Ik liet haar los en concentreerde me verder op die ene hand. Ik duwde hem open en keek haar vragend aan.
    "Wat is er?" vroeg ik voorzichtig.

“To live will be an awfully big adventure.”

Leah Brown
    Ik beet hard op mijn lip om het water dat plotseling mijn zicht waterig maakte niet naar beneden te laten glijden. Ik wilde zeggen dat er niks aan de hand was, dat alles perfect was, maar ik wist dat hij me niet zou geloven.
    Ik hield zijn hand stevig vast maar wendde mijn blik af. Hij ging me raar vinden, dat wist ik zeker. Maar ik moest het toch ooit vertellen?
    'Nou, het is gewoon dat ik... Dat ik...' Verder kwam ik niet, want ik voelde de eerste druppel al op mijn wang glijden. Shit.

[ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:09 ]

Pshht, I'm an angel undercover.

Faegan
    "Hei, stil maar." fluisterde ik, terwijl ik haar bezorgd aankeek. Ik veegde de traan van haar wang. "Het is goed, je hoeft het niet te zeggen."

Leah Brown
    De volgende traan kwam al snel. En de volgende. En nog een. Uiteindelijk gaf ik het op ze tegen te houden en verborg mijn gezicht in zijn shirt. Een stortvloed van tranen vielen van mijn wimpers en maakten zijn shirt nat.
    'H.. Het, het spijt me,' zei ik tussen de snikken door. Eigenlijk schaamde ik me wel dat ik me zo liet gaan, maar het moest eindelijk een keer uit.

Faegan
    "Sst, maakt niet uit. Ik vind het niet erg!" ik wiegde haar zachtjes heen en weer en legde mijn kin op haar kruin.
    "Het is goed. Huil maar eens."

Luciano Sapritsi
    Ik speel een beetje met haar haar. Het voelt goed om haar bij me te hebben. Om haar op deze manieer aan te raken. Wie mij gisteren had voorspelt dat ik vandaag aan het zoenen was met een meisje waar ik smoorverliefd op ben had ik hem uitgelachen. Ik werd nooit verliefd, tot ik Rose-Anne ontmoette. Ik laat mezelf naar achteren vallen en zij komt bovenop me te liggen.

Remember to be ridiculous.

Leah Brown
    Ik klemde mijn armen om hem heen en stortte helemaal in. Alle opgekropte gevoelens kwamen er in één keer uit. Ik voelde me veilig bij hem, veiliger dan bij iemand anders. Toen de hikkerige snikken uiteindelijk wat minder werden liet ik hem voorzichtig los. Mijn ogen waren nat van de tranen en ik voelde me ontzettend leeg. Ik veegde schokkerig de natte haren uit mijn gezicht en keek op naar Faegan.
    'Dankje,' zei ik zachtjes maar welgemeend. Dit had ik echt even nodig gehad.

Faegan
    "Geen punt." suste ik. Ik wreef de losgekomen haren uit haar gezicht.
    "Ik weet hoe het kan opluchten." auwtch. Dat had ik niet willen zeggen, want dit zeggen was gelijk aan toegeven dat ik huilde.
    Ik wreef over haar wang om de tranen weg te krijgen.

Leah Brown
    Ondanks mijn stemming brak er toch een kleine glimlach door op mijn gezicht.
    'Dat je dat toegeeft,' zei ik kleintjes. Zou er ook een reden voor zijn? Vroeg ik me af, maar ik zei niks. Ik leunde tegen zijn hand aan en plukte met mijn vingers een sprietje hooi uit zijn haar. We bleven rustig zitten en ik voelde hoe mijn ademhaling weer in de normale versnelling kwam.

Faegan
    Ik gaapte en leunde tegen haar aan.
    Ik was ergens wel nieuwsgierig over wat haar zou kon doen huilen, maar... wanneer ze klaar was, zou ze me het wel zeggen.
    Ik legde me wat beter en gaapte opnieuw. Ik sloeg mijn arm om haar middel en sloot lichtjes knipperend mijn ogen.

Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ik giechel en laat me boven op hem vallen, voorzichtig, dat wel. Zo had ik mijn tijd hier nooit kunnen voorspellen, maar dat betekent niet dat het me niet bevalt. Ik druk mijn lippen weer tegen de zijne, en leg mijn ellebogen op zijn bovenarmen. Eigenlijk ligt dat best lekker.
    [waarom begin ik altijd te laat aan mijn huiswerk???]

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[Ik snap dat gevoel, ik heb nog een ton hw om te doen maar ik doe het gewoon niet! What's wrong with meee..]

Leah Brown
    Ik legde mijn hoofd op zijn borstkas en ademde zachtjes in en uit. Ik tastte naar zijn andere hand en nam hem stevig in de mijne. Zo liggen vond ik geen probleem en ik voelde me weer ontspannen.
    Ik draaide even wat en keek omhoog naar zijn gezicht. Zijn ogen waren gesloten en gaven zijn gezicht een veel zachtere uitdrukking. Ik verschoof weer en voelde de natte plekjes op zijn shirt. Mijn ogen verduisterden zich even toen ik dacht aan hoe dat kwam. Morgen, beloofde ik mezelf, morgen zou ik het hem vertellen. Hij had mij ook zijn verhaal verteld, dan was ik hem verplicht het mijne ook te vertellen.

Luciano Sapritsi
    Ik glimlach even en voel haar zachte lippen dan weer tegen de mijne. Haar ellebogen prikken een heel klein beetje in mijn bovenarmen maar het deert me niet echt. Ik lich juist wel lekker.

Remember to be ridiculous.

[heeft iemand enig idee hoe ik mijn moeder over kan halen een briefje te schrijven zodat ik morgen niet mee hoef te gymmen?]
    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik open heel even mijn ogen en onderdruk een glimlach als ik zijn gezicht zie. Ik haal mijn ellebogen van zijn bovenarmen en leg mijn armen op zijn schouders. Onze tongen beginnen aan een ingewikkeld worstelpartijtje, en ik moet moeite doen om stil te blijven.

Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

[Beginnen we dan bijna aan de volgende dag?]