• Ja, de Hongerspelenverhalen reizen uit de grond, ik weet het
    Maar toch zet ik de mijne er ook lekker bij ;)

    Normaal laat ik nooit rollen invullen, maar ik heb gemerkt dat 24 tributen toch behoorlijk moeilijk te bedenken zijn...
    Dus, ik heb al een deel, maar er moet nog heel wat worden aangevuld

    De 100e Hongerspelen

    Nadat Katniss Coin neerschoot in plaats van Snow werd ze gevangen genomen. Haymitch, Peeta en Effie Prul slaagden erin haar te bevrijden en ongestraft te laten, maar het was niet eenvoudig. Intussen was er al heel wat gebeurd. De 76e Hongerspelen gingen door, al probeerde Katniss ze alsnog tegen te houden.
    En helaas, het liep mis. Het Capitool wist de macht weer te grijpen onder leiding van de zoon van Snow. Katniss en Peeta werden teruggestuurd naar district twaalf. Elk jaar opnieuw waren ze mentoren, ook dit jaar, het jaar van de vierde Kwartskwelling, het jaar waarin hun zoon Ian gedwongen wordt mee te doen

    De geschiedenis herhaalt zich


    Ik begin zowat op het einde van het derde boek, vanaf het moment dat Katniss Coin neerschiet. Daarvoor is alles zoals Suzanne Collins het beschreef, erna is wat ik heb bedacht. Het laatste stukje van het derde boek negeer ik dus even.


    De geschiedenis herhaalt zich, héél belangrijk zinnetje ;) Er komt weer een opstand, zowel in als buiten de arena. Bovendien is het een kwartskwelling, dus de bijzonderheden waar jullie rekening mee moeten houden:
    - De leeftijdsgrens is afgelast. Dat wil zeggen dat er veel vrijwilligers zijn, en de meeste tributen zijn heel wat ouder dat bij normale spelen. Geen enkele van de nog in te vullen rollen is jonger dan 14
    - er is een groot bondgenootschap dat er alles aan zal doen bepaalde tributen in leven te houden, ze willen uiteraard zelf overleven maar hun eigen levens zijn minder belangrijk voor hen dan de levens van degenen die ze beschermen. het plan is uiteindelijk om zo veel mogelijk tributen levend uit de arena te halen. Niet iedereen doet hier aan mee
    - Katniss en Peeta zijn mentoren voor district twaalf
    - Er zijn ook veel mensen in het Capitool die tegen de Spelen zijn
    - Wie in het bondgenootschap zit heeft geen districtaandenken van zichzelf (ze dragen allemaal hetzelfde teken)
    - Geen familie meer van elkaar in Spelen
    - Voor meer info: lees de storie of vraag het gewoon

    Ik heb nodig:
    - Mannelijke tribuut uit 1, beroeps
    - Vrouwelijke tribuut uit 1, beroeps (naam Diamant, leeftijd 19j) Diamant Willows, 19j (door NightShot)
    - Mannelijke tribuut uit 2, beroeps (naam Adan, leeftijd 18j) Adan Lacresse, 18j (door NightShot)
    - Vrouwelijke tribuut uit 2, beroeps Jillana Averes, 17j (door NightShot)
    - Mannelijke tribuut uit 3, zit in bondgenootschap
    - Vrouwelijke tribuut uit 3, eenzaat Jomie Anoëlle Tin, 17j (door Lwhockey)
    - Mannelijke tribuut uit 4, beroeps
    - Vrouwelijke tribuut uit 5, zit in bondgenootschap Mikayla Noëlle Lowlander, 15j (door DirectionerM)
    - Mannelijke tribuut uit 6, zit in bondgenootschap Andrew Detears, 48j (door AlexisCastle)
    - Vrouwelijke tribuut uit 6, zit in bondgenootschap Romina Angel Detears, 23j (door AlexisCastle)
    - Mannelijke tribuut uit 7, zit in bondgenootschap, was vrijwilliger om iemand te beschermen (naam Dristan, 67j)
    - Vrouwelijke tribuut uit 8, zit in bondgenootschap Winli, 43 (door MayCuteAngel)
    - Mannelijke tribuut uit 9, zit in bondgenootschap
    - Vrouwelijke tribuut uit 9, eenzaat Ally Rentu, 69j (door Lwhockey)
    - Mannelijke tribuut uit 10, eenzaat Prescott Megance, 23 (door NightShot)
    - Enkele mentoren (niet van D1,2,11,12)
    - Enkele stylisten (niet van district 1,2,11,12)
    Stylist D7, Minke Tonke (door Lwhockey)
    Stylist D3, Barlow Qrin (door Lwhockey)
    - Enkele spelmakers (sommigen helpen in de opstand, anderen staan aan de kant van het Capotool)
    Amethyst (door MayCuteAngel)
    - Enkele begeleiders (van die mensen zoals Effie Prul) (enkel niet voor D12)
    - Familie van Vania (vrouwelijke tribuut 12, 20j): ouders, jongere broertjes, zusjes (ik dacht aan 2zusjes en 1/2 broertjes)
    zusje Vania, Vivi, 10j (door Lwhockey)

    Invullen:
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd: (ook volwassen/bejaarde tributen, 14j of ouder)(behalve beroeps geen 16-19 jarigen meer aub)
    Geslacht:
    District: (voor spelmakers: capitool)
    Karakter:
    Familie:
    Uiterlijk: (foto mag, beschrijving is ook goed)
    Wapen: (voor tributen, niet alleen messen; geen pijl&boog meer voor bondgenootschap)
    Voor spelmakers/stylisten/begeleiders: staan aan kant districten of "capitool"
    Extra: (districtsaandenken voor tributen die niet in bondgenootschap zitten)

    *ik kies niet de eerste, wel de beste*

    Edith: GEEN TRIBUTEN MEER NODIG, HET VERHAAL IS AL LANG BEZIG

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 13:17 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    Iets aangepast, zo ga ik hem gebruiken (Y)


    Okee (A)


    El Diablo.

    Lwhockey schreef:
    (...)

    Kant van de Districten.(flower)


    En voor mannelijke of vrouwelijke tribuut deze? (Minne Tonke dus, om ze niet te verwarren ;))


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    UPDATE

    Even overlopen:
    - Alle vrouwelijke tributen zijn ingevuld, mannen heb ik nog nodig!
    - Ik heb nog 2/3 mentoren nodig
    - Ik heb nog 1/2 stylisten nodig
    - Je kan vanaf nu ook begeleiders invullen! (die mensen zoals Effie Prul)
    - Vania's ouders, 1/2 broer(s) en 1 zusje moeten nog gemaakt worden
    - Enkele spelmakers (3/4), sommigen aan kant districten, anderen aanhangers capitool

    In ieder geval: bedankt aan iedereen die al rollen hebben ingevuld!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    (...)

    En voor mannelijke of vrouwelijke tribuut deze? (Minne Tonke dus, om ze niet te verwarren ;))

    Uh, doe maar mannelijke (:


    Als je niet kan winnen moet je zorgen dat je niet verliest.

    katl1 schreef:
    (...)

    Ik ga haar ouder maken, maar verder is ze perfect ;)


    Owkee, zal ik nog een personage voor je maken? Whatever, ik doe het gwn (hoera)

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 7:07 ]


    It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.

    Rol: Spelmaker
    Naam: Amnethyst
    Leeftijd: 36
    Geslacht: vrouw
    District: capitool
    Karakter: Amnethyst is de enige van de spelmakers die er eigenlijk niet tegen kan om al die kinderen te zien doodgaan, maar zodra ze deze baan aangeboden kreeg zei ze meteen ja. Spelmaker is vanuit haar ogen de hoogste stand in het Capitool. Nu ze het vak al meer dan twintig jaren doet, maakt het haar eigenlijk niet meer zo veel uit om al die kinderen dood te zien gaan. Ze vindt het nog steeds niet echt tof, en had gewild dat de opstand was geslaagd, maar ze vindt het niet even erg als twintig jaar geleden. Verder is Amethyst er creatief.
    Familie: Amethyst heeft alleen haar moeder nog, haar vader is gestorven bij de ingestortte berg in district 2. (Vlammen, waarbij ze die berg laten ontploffen.) Amethyst woont met haar man en haar 2 kinderen in een redelijk groot huis, omdat ze veel verdient als spelmaker.
    Uiterlijk: Dit is haar uiterlijk.
    Voor spelmakers/stylisten/begeleiders: Ze staat niet echt aan de kant van het Capitool, maar ze wil haar werk als spelmaker wel graag houden. Stiekem werkt ze wel een beetje voor de rebellen.
    Extra: Als spelmaker bepaat zij welke wapens en welk eten bij de hoorn des overvloeds komt, en ze legt altijd alles wat haar favoriet nodig heeft bij hem/haar in de buurt. Dit jaar zijn dat Vania en Ian.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 7:05 ]


    It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.

    Mijn plaatje doet het niet, ik maak wel een URL xD


    It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.

    MayCuteAngel schreef:
    Rol: Spelmaker
    Naam: Amnethyst
    Leeftijd: 36
    Geslacht: vrouw
    District: capitool
    Karakter: Amnethyst is de enige van de spelmakers die er eigenlijk niet tegen kan om al die kinderen te zien doodgaan, maar zodra ze deze baan aangeboden kreeg zei ze meteen ja. Spelmaker is vanuit haar ogen de hoogste stand in het Capitool. Nu ze het vak al meer dan twintig jaren doet, maakt het haar eigenlijk niet meer zo veel uit om al die kinderen dood te zien gaan. Ze vindt het nog steeds niet echt tof, en had gewild dat de opstand was geslaagd, maar ze vindt het niet even erg als twintig jaar geleden. Verder is Amethyst er creatief.
    Familie: Amethyst heeft alleen haar moeder nog, haar vader is gestorven bij de ingestortte berg in district 2. (Vlammen, waarbij ze die berg laten ontploffen.) Amethyst woont met haar man en haar 2 kinderen in een redelijk groot huis, omdat ze veel verdient als spelmaker.
    Uiterlijk: Dit is haar uiterlijk.
    Voor spelmakers/stylisten/begeleiders: Ze staat niet echt aan de kant van het Capitool, maar ze wil haar werk als spelmaker wel graag houden. Stiekem werkt ze wel een beetje voor de rebellen.
    Extra: Als spelmaker bepaat zij welke wapens en welk eten bij de hoorn des overvloeds komt, en ze legt altijd alles wat haar favoriet nodig heeft bij hem/haar in de buurt. Dit jaar zijn dat Vania en Ian.


    Haha, hoe lelijk!!! xD Nou ja, typisch Capitool zeker? (A)
    Ik ga haar gebruiken, enkel de extra niet (heb al een stuk geschreven en het klopt er niet mee...)


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ow, oke :)


    It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart.

    District: 4
    Geslacht: Vrouw
    Naam: Joëlla Michelle Dancing
    Leeftijd (+geboortedatum): 13-03-1998 18
    Familie: Vader, moeder en zus (kleine zusje is dood)
    Karakter: Joëlla is een aardig meisje, maar ben je niet voorzichtig met haar gevoelens dan slaat ze je een bloedneus. Joëlla heeft een speciale eigenschap en dat is: de dood van haar kleine zusje in haar hand toveren.
    Uiterlijk:http://data.whicdn.com/images/11519959/tumblr_lni29nEX9s1qbhlioo1_500_large.png?1309684168
    Extra: Ze heeft een speciale bloem van haar zusje gekregen voordat ze dood ging

    [ bericht aangepast op 13 okt 2012 - 11:17 ]

    Mag ik mannelijke tribuut district 4 doen? :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Rol: Mannelijke tribuut, district 4 - beroeps.
    Naam: Destin Phegley.
    Leeftijd: 20 jaar oud. Hij bood zich aan als tribuut voor zijn 14-jarige broertje Febron Phegley te helpen, omdat hij wist dat hijzelf meer kans had de spelen te winnen dan zijn broertje.
    Geslacht: Mannelijk.
    District: 4.
    Karakter: Het eerste wat je zou denken van Destin als hij langs zou lopen, is dat hij erg zelfingenomen is. Dat is hij ook wel, want hij weet dat hij er goed uitziet, maar hij blijft er vrij nuchter onder. Zoals andere knappe koppen in district 4 loopt hij er niet mee te pronken, maar dat betekent niet dat Destin niet tevreden over zichzelf is.
    Het maakt hem niet zo veel uit wat anderen van hem denken.
    Destin is ook zeker geen angsthaas. Moorden voor hem in de Hongerspelen zal voor hem niets uitmaken, want het draait toch allemaal om zijn eigen leven. Hij is niet bang om andermans bloed te zien vloeien of mensenschreeuwen te horen voordat hij hen vermoordt.
    Wat je juist helemaal niet van Destin verwacht, maar wat wel één van zijn meest kenmerkende eigenschappen is, is dat hij juist een hele goede leider is. Met Destin in je team kan je verwachten lang te overleven in de Spelen, zolang je maar naar hem luistert. Hij weet bevelen te geven op goede momenten, maar als je tegen hem in gaat, kan hij je haast niet meer uitstaan. Destin kan dus echt niet tegen commentaar en commentaar van mensen in zijn ‘team’ zal hij al helemaal niet tollereren. Zijn slagzin is zowat geworden: ‘Als je het beter kan, dan doe je het toch lekker zelf’. Waarschijnlijk zal hij die zin in de Arena ook nog wel vaak laten vallen. Leiderschap betekent veel voor hem en bij momenten zoals bondgenootschappen zal je altijd merken dat Destin de leiding neemt.
    Familie: Destin komt uit een zeer grote familie. Sinds dat zijn vader Johnas een goede baan heeft gevonden -toen Destin ongeveer 10 jaar oud was- woont hij met zijn vrouw, Annie, in de rijkste wijk van district 4 waar ze niks te zeuren hebben qua eten. Ze zijn hoogsterangs district 4 burgers en iedereen kijkt naar de Phegley familie op. De familie Phegley bestaat uit zes man, namelijk Johnas, Annie en hun 4 kinderen –waarvan 1 Destin-. De oudste van het gezin is de 22-jarige Judson. Deze jongvolwassene woont nog steeds thuis, hoewel hij spoedig op zoek is naar een nieuwe baan en een huis voor zichzelf. Destin kan helemaal niet met zijn broer opschieten, want hij verschilt juist vreselijk van Judson. Het enige wat deze 2 broers kunnen doen, is commentaar op elkaar geven en Destin is daar niet echt van gediend. Het jongere broertje van Destin is Febron. Deze 14-jarige kijkt op tegen zijn grote broer Destin door alle aandacht die hij in 4 krijgt. Slecht heeft Febron het zelf ook niet hoor, want aandacht krijgt hij ook genoeg. De jongste van het gezin is de 13-jarige Hydee. Dit is niet het meisje dat je verwacht als dochter van Johnas en Annie, want dit meisje is het meest vrolijke en levenslustige meisje dat je hebt gezien.
    Uiterlijk:


    Wapen: Een drietand. Destin komt uit district 4, het district dat vis exporteert. Daarbij is het dus vrij logisch dat hij het liefst met een drietand vecht, als hij die te pakken kan krijgen.
    Extra: Destin's districtaandenken is simpel, iets waarmee zijn moeder nog aankwam toen hij zichzelf aanbood als tribuut. Het oude visnet van zijn vader had ze omgevlochten tot een klein armbandje dat hij tot het moment van nu nog steeds draagt en zal weigeren af te doen.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2012 - 20:48 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.