• -zeiktopic-

    Ik had een tijdje terug aan mijn vrienden het plan voorgelegd om naar het zwembad in Hoorn te gaan om met z'n alleen te zwemmen. Nu had ik dat ongeveer een week terug afgeblazen, aangezien ik aangereden ben en hieraan flinke kneuzingen heb overgehouden die dan nog niet over zouden zijn. Iedereen vond dat oké en was gelijk heel lief en zo. Nu blijkt het dat een van mijn vrienden het plan nu opeens door gaat zetten in een ander zwembad, terwijl ik had gezegd dat we het wel een andere keer konden doen (aangezien het mijn idee was en ik dus heel graag mee wilde). Oké, het is een ander zwembad, maar om de een of andere rede vind ik het toch heel genaaid van hem. Is dat vreemd?


    Happy Birthday my Potter!

    Tja, t'is kut.. maar alleen omdat jij niet kunt het dan helemaal niet te doen.. ja.. idk. Moet kunnen.
    En zwemmen kun je altijd nog doen binnenkort. (:


    I live for the applause, you will die for it.

    Tja, persoonlijk zou ik het niet zo erg vinden. Maar dat hangt gewoon van de persoon zelf af.
    Je kunt hem ook vragen of ze nog een keer willen gaan als je kneuzingen over zijn? Beterschap daarmee trouwens


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Nee, ik snap heel goed dat je dat vervelend vindt. Aan de andere kant snap ik echter ook wel dat je vrienden toch willen gaan, al is het eigenlijk nogal flauw tegenover jou. Zouden jullie niet iets anders kunnen gaan doen met z'n alleen waarbij jij wel gewoon mee kunt, en dan later gaan zwemmen?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    MShadows schreef:
    Tja, persoonlijk zou ik het niet zo erg vinden. Maar dat hangt gewoon van de persoon zelf af.
    Je kunt hem ook vragen of ze nog een keer willen gaan als je kneuzingen over zijn? Beterschap daarmee trouwens


    Dankje (flower)


    Happy Birthday my Potter!

    Square schreef:
    Nee, ik snap heel goed dat je dat vervelend vindt. Aan de andere kant snap ik echter ook wel dat je vrienden toch willen gaan, al is het eigenlijk nogal flauw tegenover jou. Zouden jullie niet iets anders kunnen gaan doen met z'n alleen waarbij jij wel gewoon mee kunt, en dan later gaan zwemmen?


    Dat was eerst ook het idee, maar nu komt hij hier opeens mee. Terwijl ze normaal nooit wat regelen, behalve hun eigen verjaardag.


    Happy Birthday my Potter!

    Ja, ik vind het wel naaiend dat ze eerst zeggen dat jullie het een andere keer doen en daarna alsnog gaan. Als ze dat nou meteen hadden gezegd vind ik het anders, maar dit is best lullig.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ja, ik vind het wel naaiend dat ze eerst zeggen dat jullie het een andere keer doen en daarna alsnog gaan. Als ze dat nou meteen hadden gezegd vind ik het anders, maar dit is best lullig.


    Tot nu toe doet alleen die ene vriend dat voor zover ik weet, maar ik kan hun reacties niet allemaal zien aangezien het via de mail gaat en niet iedereen op 'allen beantwoorden' klikken.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou het niet heel leuk vinden zelf, net als jij, maar ik zou het ook niet erg vinden. Al kan ik er niks aan doen dat ik niet mee kan, ik kan het mijn vrienden ook niet kwalijk nemen dat ze zich verheugen op zoiets. Je kan het altijd nog inhalen! :]


    Til hug og blod.

    Niet te veel van aantrekken, we leven wel in een vrije wereld waar mensen naar get zwembad kunnen gaan als ze dat willen, en jij kunt later alsnog met ze naar het zwembad.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    't Is vervelend voor je, maar als ik en mijn vriendinnen iets gaan doen gaan we dat ook niet afblazen als één iemand niet kan.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ken dit probleem, alleen bij was dit iets anders. Het was namelijk eerst zo dat ik met twee vriendinnen samen onze Sweet Sixteen zouden gaan vieren, alleen een zo'n meisje die had niet meer zo'n zin in en de ander regelde bijna niks meer. Toen hebben we het maar afgeblazen.
    Wat blijkt twee maanden geleden? Hebben die twee verzonnen dat ze maar samen een sweet sixteen gaan geven. Toen ik dat hoorde ging er wel even een klik om bij mij... Maar ik heb er verder maar geen probleem van gemaakt, aangezien het al niet zo lekker loopt tussen een van die meisjes en mij.

    Maar het voelt wel kut ja. Ik zou er wel iets van zeggen. Niet op een boze manier, maar gewoon, dat je het lullig van vind, dat ze dit zomaar ineens terwijl jullie iets anders hadden afgesproken...
    En beterschap!


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat is idd best naaiend idd.
    Maar aan de andere kant: Je vrienden willen natuurlijk toch wel iets leuks doen, ipv thuis te blijven hangen alleen omdat jij niet mee kunt.
    Alhoewel ik wel vind dat ze dan iets anders hadden kunnen doen (cat)
    Maar hoezo ben ge aangereden dan? :O
    Gaat alles goed nu???!!
    *now i'm worried..*


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    't Is best wel kut en onrespectvol van hen. Ze hadden misschien beter iets moeten bedenken om te doen waar jij ook aan mee kon doen, bioscoop bijvoorbeeld.

    Ik snap dat je het vervelend vindt, ze hadden het beter eerst aan jou kunnen vragen of je dat goed vond. Niet verkeerd op zich dat ze alsnog wat met z'n allen afspreken, maar zonder jouw toestemming is het inderdaad wel lullig. Maar als jij weer beter bent, kunnen jullie dan niet gewoon ook naar het zwembad gaan?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Square schreef:
    Nee, ik snap heel goed dat je dat vervelend vindt. Aan de andere kant snap ik echter ook wel dat je vrienden toch willen gaan, al is het eigenlijk nogal flauw tegenover jou. Zouden jullie niet iets anders kunnen gaan doen met z'n alleen waarbij jij wel gewoon mee kunt, en dan later gaan zwemmen?


    + Hoorn? Waar woon je? 8D


    i put the fun in funeral