• Salamander schreef op 12 mei 2012 - 21:32:

    RE: (geen titel)

    Dan mag je nu direct beginnen (:
    Veel plezier en succes!
    Je hebt een week om het topic te openen en de link in het wedstrijdtopic te plaatsen.

    x Salamander


    Wat is de bedoeling?
    Het is uiteraard de bedoeling dat je verschillende songteksten gaat schrijven. Er kunnen zich 10 deelnemers inschrijven. We kunnen pas echt beginnen als ik alle 10 deelnemers heb.
    De eerste opdracht: Ik wil dat je een stukje uit je leven omschrijft in een songtekst. Beschrijf hoe jij je voelt, dat is het mooist. Het mag recent zijn maar ook uit het verleden, maar zorg dat het oogpunt vanuit het nu is. Verder laat ik je helemaal vrij.
    Deadline: 2 juni 2012.

    Juryleden VOL
    -GottaBePaul
    -DoctorReid
    -BIEBERCREW
    -BrainWashing

    Waar gaan de juryleden op letten?
    Als eerste zullen ze de volgende vragen beantwoorden, waarvoor ze geen punt hoeven te geven:
    ~Wat vind je goed aan deze songtekst?
    ~Wat vind je niet goed aan deze songtekst?
    ~Wat snapte je niet?
    ~Wat zou je absoluut veranderen?
    Vervolgens komen de onderdelen waarvoor wel een punt zal worden gegeven:
    -Spelling & zinsbouw (max. 20 punten)
    -Originaliteit (max. 15 punten)
    -Connectie opdracht (max. 15 punten)
    -De songtekst op zich (max. 50 punten)
    Bij ieder onderdeel zullen ze ook aangeven waarom ze dit punt gegeven hebben. Je kunt dus in totaal 100 punten verdienen, dan heb je een 10. 50 punten is dus een 5 enz.

    Hoe kun je bonuspunten verdienen?
    -Zang(+1 punt)
    -Achtergrondzang(+0,2 punt)
    -Gebruik instrumenten(+0,5 punt per instrument)
    -Gebruik van videobeelden(+0,2 punt)
    -Gebruik videobeelden in vorm van muziekclip (+2 punten)
    -Noten erbij vermeld (+0,1 punt)

    Deelnemers: GESLOTEN
    1. Chronicles
    Opdracht 1
    Opdracht2
    3. xGirlxGaby
    [Te laat: 1]
    4. Leela
    [Te laat: 1]
    5.Parachutes
    Opdracht 1
    uitstel tot 4 juni 2012.
    [Te laat: -1]

    6.Criminiall
    Opdracht 1
    uitstel tot 4 juni 2012.
    TE LAAT: -1
    7.MyMisery
    Opdracht 1
    TE LAAT: -1
    8.sugarbabe
    [Te laat: 1]
    9.LonelyWolve
    opdracht 1
    10.Telekinetixx
    Opdracht 1
    TE LAAT: -1

    Aantal rondes
    Er zullen 5 rondes plaatsvinden. Bij de eerste ronde vallen gelijk al 5 deelnemers af, dus 50%. Bij de andere 4 valt er telkens maar één deelnemer af. Uiteindelijk houden we dus de winnaar over.

    Te laat ingeleverd?
    Je mag maximaal 4 dagen te laat inleveren, maar voor iedere dag gaat er wel een half punt af. Uitstel verleen ik niet zomaar. Je mag het vragen, met een goede reden, dan vraag ik je hoeveel dagen en dan zeg ik wel of ik het goed vind of niet. Ik geef niet meer dan drie personen uitstel, dus heb je het echt nodig? Dan moet je dit zo snel mogelijk vragen!

    Prijs
    Een creatie naar keuze in de spotlight.


    De story met opdrachten en beoordelingen.

    [ bericht aangepast op 30 juni 2012 - 9:43 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Waar moet je je opdracht eigenlijk inleveren??
    dit is de eerste keer dat ik meedoe aan een wedstrijd


    I'm losing everything...

    Ben ik nu dan de enige die het niet op gaat nemen?


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Moet het echt allemaal zelf verzonnen zijn die teksten?

    De songtekst plaats je in een story en die stuur je naar mij. Om bonuspunten te verdienen mag je het ook opnemen als je wilt. Volgens mij ben je niet de enige die het niet op gaat nemen. Als je alle punten voor originaliteit wilt verdienen moet het allemaal zelfverzonnen zijn ja. Maar ik moet nog wat dingetjes aanpassen qua puntentelling.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Moet er in gezongen worden? Zo niet, dan wil ik meedoen(;


    If there's no risk, there's no reward.

    Telekinetixx schreef:
    Moet er in gezongen worden? Zo niet, dan wil ik meedoen(;


    Nope. Moet niet, mag wel. Dat levert je alleen extra punten op ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Hoi,
    Sorry, maar kan ik me nog terugtrekken?
    Ik heb het nu echt ontzettend druk, dus ik heb echt geen tijd om een liedje te schrijven.
    Mijn excuses.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WhiteLips schreef:
    Hoi,
    Sorry, maar kan ik me nog terugtrekken?
    Ik heb het nu echt ontzettend druk, dus ik heb echt geen tijd om een liedje te schrijven.
    Mijn excuses.


    The sun will rise and we will try again.

    Oké dan schrijf ik jullie uit. Jammer :( x


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik ga eventjes schrijven, heb nu best veel inspiratie.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vertel jullie nu alvast; ik kijk al gelijk kritisch. Maar ik zorg er dan wel voor dat jullie iets aan mijn commentaar hebben (hopelijk). (Gosh, I feel like a bitch)


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik doe mee! Iedereen veel succes!


    Imagination is more important than knowledge. Knowledge is limited. Imagination encircles the world. (Einstein)

    Mag ik misschien tot maandagavond uitstel? Ik ben het hele weekend weggeweest en daarvoor zat ik nog met mijn toetsweek, waardoor ik geen tijd had om een songtekst te schrijven. Ik heb ook geen zin om een slechte songtekst in te leveren...


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Criminiall schreef:
    Mag ik misschien tot maandagavond uitstel? Ik ben het hele weekend weggeweest en daarvoor zat ik nog met mijn toetsweek, waardoor ik geen tijd had om een songtekst te schrijven. Ik heb ook geen zin om een slechte songtekst in te leveren...


    Is goed hoor ;)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ik wil niks zeggen hoor maar ehm... Morgen is het al 2 juni (cat)
    Morgen voor 0:00 wil ik het echt hebben, anders krijg je punten aftrek ;) Maximaal 4 dagen mag je te laat inleveren anders krijg je automatisch een 1.


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.