• Door dat ene topic over welke sokken er met Vans gaan, dacht ik, waarom laat ik m'n gloednieuwe Vans is niet zien! (: Ik ben er echt superblij mee! (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik heb eergisteren zwarte gekocht. Maar dan de hoge variant (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Sorry, ik hou niet van Vans. Maar ik moet zeggen dat ik het kleur echt mooi vind!


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Sorry, ik hou niet van Vans. Maar ik moet zeggen dat ik het kleur echt mooi vind!


    Ik twijfelde of ik voor Vans of Alstars moest gaan, maar er waren alleen nog groene alstars, en m'n vriendin wou die heel graag dus heb ik die amar voor haar gekocht en deze voor mij genomen.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik twijfelde of ik voor Vans of Alstars moest gaan, maar er waren alleen nog groene alstars, en m'n vriendin wou die heel graag dus heb ik die amar voor haar gekocht en deze voor mij genomen.

    Wat een goede vriendin ben jij zeg! Ik ben gewoon niet aan Vans, Alstars,... al dat soort schoenen. Ik ben een ballerina's, hakken, botjes-meisje :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Sorry, ik hou niet van Vans. Maar ik moet zeggen dat ik het kleur echt mooi vind!


    This. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik heb rode en zwarte,maar de laatste tijd draagt iedereen ze.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ugh, hebben!


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oeehh, leukk :9~
    Ik ga de neonroze met de zwarte zool+veters halen 8)


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Ik heb blauwe leren en de oude zwarte van een vriendin, wil nog rode voor mijn verjaardag maar ook rode Dr. Martens voor mijn verjaardag. Aangezien ik al twee paar dus heb, kies ik liever voor het laatste.

    Anyway, ik vind ze heel leuk & een vette kleur :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Negligible schreef:
    (...)
    Wat een goede vriendin ben jij zeg! Ik ben gewoon niet aan Vans, Alstars,... al dat soort schoenen. Ik ben een ballerina's, hakken, botjes-meisje :'D

    Euhm, ik heb geen idee wat "botjes" zijn, maar verder ben ik het er wel mee eens. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Leuk
    Ik had donkerblauwe , maar mijn broertje heeft ze gejat en nu zijn ze onvindbaar(mijn enige paar goede, dichte, platte schoenen(finger))


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one