• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Catelinn
    Ik lachte even.
    ''Kom je?'' vroeg hij, en ik knikte. Alweer. ''Waar woont hij?'' vroeg ik Dante, en ik stond alvast op.
    Terwijl ik mijn mobiel tussen mijn oor en schouder klemde, borstelde ik mijn haren en trok ik mijn pumps aan. Ik pakte mijn autosleutels, en leunde tegen de muur, wachtend op antwoord.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omar Reyes
    "Maybe" ik trek Demi bovenop me en kus haar weer. "Ze zal je niks doen Demi, ze is zwanger"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dante Emilio Reyes
    Blij sta ik op en noem het adres. "Heb je al je spullen liefje" ik loop de kamer uit en klop op Omar zijn kamerrdeu


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Ik bedoel niet op die manier, maar het doet pijn om te weten dat je gefaald hebt... Make me forget,' fluisterde ik.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn
    Ik vloekte binnensmonds. Vergeten dat ik hier voorlopig wel weg was.. ''Ga ik nu pakken, tot zo papi.'' zei ik, maakte voor de grap een kusgeluidje in de telefoon en hing op. Ik liep op mijn gemakje naar boven, en pakte de belangrijkste spullen in.
    Na ongeveer een half uurtje liep ik naar beneden, deed de deur op slot en stapte in mijn Porche Panemera. Ik startte de auto op nadat ik het adres in mijn tomtom had getikt, en ik begon te rijden.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Waar zit Dante precies in dat huis? (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omar Reyes
    Er word hard op de deur geklopt. "Ja?" De deur gaat open en Dante staat er helemaal blij. "Ze komt ze komt!" Roept hij blij. "Ze is onderweg ze komt!" Dat was nogal een onverwachtse wending. "Ooh! Ehm dat is goed" zeg ik nog een tikkeltje verbaast. "We komen er aan. Ik zal even wat eten maken" zeg ik. Dante loopt weg. Ik geef Demi een lange kus en stap uit bed. "Kom je mami?" Vraag ik ik loop de kamer uit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hij heeft een eigen kamer en badkamer en er is een kamer voor de baby mocht de baby eerder komen dan ze een huis hebben]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn
    Ik zette de muziek in mijn auto hard, en reed te snel door de lege straten. Ik neuriede mee het de muziek, en uiteindelijk parkeerde ik voor het huis van Omar.
    Dante had gelijk; het was een rustige, veilig ogende buurt. Hier en daar liepen en wat kinderen, en vrolijk stapte ik uit.
    Ik pakte mijn twee tassen uit de achterbak, en belde aan.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Annabeth December Claire

    'Ik kom eraan,' zuchtte ik, mijn spieren deden pijn van Kims spel van gisteren. Ik kwam pijnlijk rechtop en volgde hem naar beneden.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ik ga even snel douchen :3.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omar Reyes
    Ik hoor Dante hyper heen en weer rennen boven dus doe ik de deur maar open en glimlach als ik Catelinn zie. "Welkom" ik stap opzij om haar binnen te laten . "HE PUTO JE SINORITA IS ER" roep ik

    Dante Emilio Reyes
    Als ik Omar hoor roepen ren ik naar beneden, zo snel dat ik nog bijna val ook. Als ik Catelinn zie word ik nog blijer en vlieg haar om haar hals en til haar een stukje van de grond. "Ik heb je zo gemist" fluister ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik lachte even om Dantes klunzige reactie. 'Hi,' mompelde ik, wow, leuke vloer...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik sla mijn armen om Demi haar middel. Ik druk een zacht kusje tegen haar slaap. "Heb je honger?" Vraag ik aan Catelinn.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Catelinn
    Ik lachte toen Dante me om de hals vloog, en me een stukje omhoog tilde. ''Ik heb je zo gemist.'' fluisterde hij, en ik begroef mijn gezicht even in zijn nek. ''Ik jou ook.'' zei ik zacht, en na een tijdje liet ik hem weer los.
    ''Hi.'' zei Demi, en ze keek naar de vloer. Ik zweeg even.
    ''Hey.'' antwoordde ik nonchalant, en besloot haar te vergeven. Ruzie zou het er niet beter op maken, toch?
    ''Heb je honger?'' vroeg Omar, en ik haalde mijn schouders op. ''Ja.'' zei ik uiteindelijk maar, en ik grinnikte.
    Ik merkte wel dat, sinds ik zwanger was, veel sneller honger had.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 12:08 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''