• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Omar Reyes
    "Leuk? Leuk? Vond jij wat er net afspeelde hier waaronder het stuk mijn huis binnen vallen terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat ik dat niet wilde leuk?!" Ik voel me nog meer geirriteerd dan net. "Ik hoef haar voorlopig niet tegen te komen hoor!" Zeg ik. "Nee ik keur niet Dante goed. Hij zat heel erg fout en dat gaat hij heel erg merken" ik hoor een van de honden piepen en ik werp een blik maar ze dromen gewoon. Ik kus Demi terug. "Dat vind ik geen bewijs genoeg. Kom met feiten" ik grijns even en kus Demi weer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    Ik merkte zijn frustratie in zijn manier van kussen, maar ze was niet tegen mij gericht... Ik trok hem onhandig op me en kuste hem weer.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kus haar zachtjes maar ben niet van plan iets te doen op deze bank dus kom weer overeind. "Niet op de bank Mami" zeg ik zachtjes met een glimlach.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire

    Ik glimlachte en trok me aan zijn hand rechtop. 'Waar dan wel?'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Ik heb een slaapkamer. Met een veel lekkerder bed dan in jou huis?" Ik knipper even onschuldig. Die king sized bed liggen echt lekker zoals de reclames zeggen alleen dan nog ff wat lekkerder.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik rolde even met mijn ogen. 'Dat is geloof ik ook wel goed,' zei ik met een mysterieus glimlachje.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik sta op en master tilt zijn kop op. "Je weet wat je moet doen. Ik moet even naar boven" ik zet een stap. "Oh en leer het de pups ook wil je?" Master maakt een geluidje en legt zijn kop weer neer. Ik pak Demi haar hand en loop de trap op. Dantr steekt zijn hoofd om de hoek van zijn deur. "Bij geluids overlast bel ik de politie!" Zegt hij om vervolgens even te grijnsen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire
    Ik rolde met mijn ogen, het was een natuurlijke reactie op deze broers... 'Ik zal proberen, maar over je broertje kan ik niets beloven.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Dante grinnikt. "Doe het zachtjes oke. Ik ga proberen te slapen en de baby's beneden slapen" zegt hij doelend op de pups beneden. "We doen ons best" ik knipoog en loop door naar mijn kamer die van behoorlijke grote is. Net zoals mijn bed


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire
    'Ik maak me beter geen ideeën over wat er in je hoofd omging toen je dit kocht hè?' vroeg ik plagend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik haal mijn schouders op. "Misschien ooit nog een vrouw en kindjes waarschijnlijk?" Vraag ik. "En dat bed vind ik gewoon geweldig. Het ligt heerlijk je kan proberen hoor!"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Dat was niet wat ik bedoelde,' mompelde ik, maar wou ik echt meer weten over zijn fantasiën in een gigantisch bed? Nee...
    Ik schopte de zwarte ballerina's uit en plofte op het bed neer. 'Je had gelijk, dit ding is de hemel!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik grijns breed. "Daarom heb ik hem ook gekocht" ik sluit de deur, doe mijn schoenen uit en plof op het bed. "Ik zou dagen in dit bed kunnen doorbrengen"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire
    'Wat dacht je van morgen?' vroeg ik vrolijk. Ik ging tegen hem aan liggen en kuste hem een beetje dwingend.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Moet je niet terug naar je vriendin dan?" Vraag ik. "Zo niet verblijf ik graag morgen de hele dag met je in dit bed" ik kus zachtjes terug


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]