• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Annabeth December Claire
    'Je was niet wie je nu bent! Je was jong, nog geen twintig, ik ben jonger dan jij en ik vind een teener jong! Ik zeg niet dat hij het ooit allemaal zal vergeten, maar ik kan beloven dat het beter wordt. Op een dag droomt hij niet meer van wat er gebeurd is, alleen van de gevolgen.' Ik drukte mijn nagels in het littekenweefsel. De maantjes hadden ongeveer dezelde vorm, màr de mijne vervaagden.
    'Niemand geeft je ergens de schuld van, alleen jijzelf.'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    "Dante heeft het naast zich neergelegd, is er sterker van geworden" zeg ik zacht. "Het is niet hem die ik snachts hoor smeken en huilen" fluister ik. "Het is de 16 jarige versie van hem, in mijn hoofd. Hij heeft de nachtmerries niet meer. Ik heb ze nu" ik sla mijn ogen neer. "Hij neemt het me niet kwalijk. Hij dacht dat ik op die momenten sliep of op school was. Hij wist niet dat ik hem hoorde" ik bal mijn handen tot vuisten om de tranen weer tegen te gaan. "Ik had makkelijk iets kunnen doen Mami" fluister ik. "Ik deed het niet"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Wat zou je gedaan hebben? Klappen uitdelen? Wat zou er met jou gebeurd zijn?' Ik keek hem zacht aan. 'Ik ken Dante en ik weet waarover ik praat: je bent er slechter uitgekomen dan hij. Het was als psychologische mishandeling voor jou, machteloosheid en schuld zijn de twee ergste dingen die je kan voelen. De schade is zoveel blijvender, maar niet onoverwinnelijk...' voor het grootste deel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kijk even weg en denk aan hoeveel lol ik elke dag heb met Dante. Hij heeft het me vergeven. Heeft Damario me vergeven? Nu alleen mezelf nog vergeven. God wat houd ik van deze meid. Ik kus haar zacht. "Dankje" ik kus haar nogmaals en voel opeens de enorme behoefte om met haar te gaan vrijen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Altijd,' fluisterde zacht. Ik kuste hem zacht en liefdevol. Ik hield echt van deze jongen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik leg Demi voorzichtig op het bed, om bovenop haar te gaan liggen en haar weer zacht en liefdevol, vooral liefdevol te kussen terwijl mijn handen zacht de knoopjes van haar blouse openen. Ze kende me ruwe kant, eigenlijk alleen de ruwe kant. Ze gaat merken dat ik ook zacht, langzaam en vol liefde kan vrijen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    Ik had geen idee waarom hij uit de hemel gevallen was, maar het was niet omdat ik hem verdiende. Mijn hele lichaam tintelde, dus zo voelde het om echt van iemand te houden, ik had geen idee dat ik dat kon, maar ik kuste hem en beloofde mezelf hem nooit meer te laten gaan.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Helios schreef:
    Dante Emilio Reyes
    Ik trek Catelinn tegen me aan, voor zover dat lukt met die buik tenminste. "Welke film je ook maar wilt zien mami" zeg ik zacht op een verleiderlijke toon.

    Catelinn
    Ik grijnsde, en trok een bedenkelijke uitdrukking. Die romantische komedies zou ik hem besparen.
    ''Saw?'' opperde ik, terwijl de grijns nog steeds niet van mijn gezicht verwijderd was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dante Emilio Reyes
    Mijn gezicht betrekt. "Saw?" Herhaal ik. "Nee. Dat is echt een stomme film.. Ehm. Wat dacht je van...no reservations?" Een romantische komedie, kon ik ff mooi een dutje doen.

    Omar reyes
    Ik ontdoe Demi langzaam van haar kleding, dat van mij iets sneller. Ik kus zacht haar hals voor ik besluit in haar te gaan.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik kuste hem en kreunde zachtjes tegen zijn schouder. Hemel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    omar reyes
    Langzaam, zachtjes en diep stoot ik. Ik kan haar even niet aankijken nu en leg dus mijn hoofd in haar hals terwijl ik zacht stoot


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    Er was nog steeds iets mis, maar ik kon niet genoeg denken momenteel, ik bracht alleen mijn heupen naar hem toe en kuste zijn schouder.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Catelinn
    Ik grijnsde. ''Paranormal activity? The Grudge?'' opperde ik nog, vooral om hem te plagen. Ik keek hem afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Omar Reyes
    Ik ga zo door maar kom veel sneller dan geplant maar ga even door tot zij gekomen is. "Sorry" mompel ik zacht en ik sluit mijn ogen.

    Dante Emilio Reyes
    "Weet je zeker dat je die wil zien dan?" Vraag ik met opgetrrokken wenkbrouwen. "Niet weer kotsen?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Je zegt te veel sorry!' zuchtte ik, ik hield hem vast en dacht na over wat hij zei, opeens bedacht ik me dat ik een probleem had, en geen kleintje...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...