• Verhaal:
    RusherCity, de plek waar je moet vechten om te overleven. haat, geweld, drugs,prostitutie, en gangsters. Dat is waar het over gaat in de stad. Met geld kan je zien te overleven. Je moet vechten voor geld, want in de hele stad hangt armoede. Je bent alles of niets, hoever ga jij om op de top te staan? In het Westen zijn de hoerenhuizen, het heet niet voor niks het prostitutiegebied. Er heerst veel armoede, niet gek want de prostituees moeten alles inleveren bij hun harteloze pooiers. In het Zuiden zijn de 'Latin Killerz' de baas. Terwijl in het Oosten de andere bende de baas is. 'Crystal Murderers'. In het Noorden ben je veel beter af. Grote villa's, veel geld en luxe. Maar vergis je niet, daar is het wel het gevaarlijkst. Want de pooiers staan klaar om je te ontvoeren, en je dan te laten werken. Maar ben jij slim genoeg om te overleven? Ben je sterk genoeg? En het belangrijkste, weet je hoe je moet overleven?

    De 2 bendes wonen in hun eigen gebied, allebei in een oud huis. Het zijn de grootste rivalen. Kom over elkaars grens, en de bloederige oorlog begint.

    In het Noorden lijk je beter af te zijn, maar daar moet je ook zien te overleven. Want voor je het weet ben je ontvoert, en gedoemd om als prostituee of bendelid te werken.

    In het Westen staat de prostitutie centraal. Sommigen zijn gedwongen het te doen, anderen doen het voor geld.

    Maar er zijn nog drugsdealers, die wonen in het Zuiden of Oosten. Wonen ze in het Zuiden, dan leveren ze drugs voor de 'Latin Killers'. Wonen ze in het Oosten, leveren ze drugs voor 'Crystal murderers'.

    Info over de bendes

    The Latin Killers
    The Latin Killers staan bekend als agressief en bijna alles lossen ze op met geweld. Ze komen vaak harteloos over, maar ze tonen gewoon geen emoties. The Latin Killers beschikken over grote hoeveelheden wapens, maar ze weten ook hoe ze perfect iemand moeten vermoorden met hun blote handen. Ze doen hun naam eer, want er zitten alleen latino's en latina's in de bende.

    The Crystal Murderers
    The Crystal Murderers staan erom bekend dat ze perfect plannen kunnen verzinnen, en goed uitvoeren. Ze zijn fysiek wel minder goed dan the Latin Killers. Maar ze zijn in elk geval wel wat slimmer. The Crystal Murderers hebben grote hoeveelheden drugs, En ze dealen ook veel.


    Bendeleden latin Killers
    Tyler Jay lopez
    Sharona Roselay Avery
    Dante Emilio Reyes
    Catelinn 'Cathy' Noah Jackson
    Jayden Jason King
    Annabeth December 'Demi' Claire LEIDER
    May Violet Grey

    Bendeleden Crystal Murderers
    Leah Taylor Blairs
    Christiano Lorenzo Degrassio
    Rue Jones
    Luca Jayden Carters
    Destiny Milexi Maria Rodriguez
    Alexander Julian Rodriguez

    Pooiers en Prostituees
    Samantha Lauren Billington
    Lilly Emalia Billington
    Brad Bryce

    Dealers
    Aprilynne Stone
    Dante Emilio Reyes
    Liam Oliver Sanz
    Tyler Jay lopez

    Noordelingen
    Luna Evan Wore
    Nina Chanel McCean
    Kelysia Alyson Mersoni
    Alice Hannah Carters
    Orlando Ever Jhonson
    Jade Skyler Bright
    Alexis Selena Bryce
    Nathaniël Rivera

    Regels:
    - Vermoord een ander alleen met zijn toestemming!
    - 16+ teksten mogen
    - Ruzies mogen
    - Mensen kennen elkaar al, behalve als je midden in de rpg erbij komt
    - Mensen mogen vanaf 11 jaar zijn
    - Max. 4 Personages per persoon!!


    Rollentopic


    El Diablo.

    Omar Reyes
    Als Demi over me heen gaat zitten glimlach ik weer. "Ik kan tegen kietelen" antwoord ik. Ik kan ook echt tegen kietelen. "En wat was je nu van plan te doen dan?" Ik leg mijn handen op haar benen.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Dit!' Ik kuste hem weer, het was vreselijk om hem zo te zien, was ik zo afstandelijk geweest? Dat moest ik goedmaken, maar hoe?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kus zachtjes terug. "Hmm interessant" zeg ik. Ik kijk Demi even geamuseerd aan en kom een beetje overeind. "Wat nog meer?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    Ik drukte zachtjes een kusje in zijn nek en kuste hem opnieuw.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar reyes
    Ik glimlach als ze een kus in mijn hals drukt en ik kus terug. "Leuk hoor" zeg ik geamuseerd. Ik ga nu helemaal recht op zitten waardoor ze op mijn schoot zit.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire

    'Sorry dat ik je verwaarloosd heb,' mompelde ik in zijn nek. 'Het is geen excuus, maar ik was redelijk druk,' zuchtte ik, het zou ook helpen als hij officieel zou vragen of ik hier wou blijven, een groot deel van mijn koffers zat nog steeds in Kims kast...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    "Het is oke" mompel ik zacht en ik druk een kusje op haar schouder. Ik zal maar niet zeggen hoe eenzaam ik me voelde naar deze dag toe. "Je hebt de sleutel van het huis, je kan komen wanneer je wilt" ik heb haar al een paar keer gevraagt te komen wonen en iedere keer zei ze nee. "Of blijven" dat laatste zei ik zo zacht dat ik betwijfel of ze het hoorde.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth December Claire

    'Dat is een idee!' zei ik zacht, ik miste hem echt te veel op deze manier, maar het was de eerste keer dat ik de stap durfde zetten...
    Ik drukte een kusje in zijn nek. Konden we dit?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik zwijg en laat mijn hoofd op haar schouder rusten terwijl mijn armen losjes om haar middel liggen. Konden we dit? Nee...kan ik dit al? Als ik het niet probeer dan zal ik het nooit weten. Maar vandaag heb ik nog, na al die jaren, veel verdriet over mijn broertje. Ik was gek op hem. En hij op ons en ik mis hem elke dag maar vandaag een beetje meer.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Demi Claire
    Ik hield hem gewoon vast en streek over zijn haar.
    'Wil je er iets over kwijt?' vroeg ik zacht.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik sluit mijn ogen als ze door mijn haar begint te strelen. "Wil je er iets over kwijt?" Ik schud mijn hoofd en zwijg nog eventjes. "Ik mis hem, hij verdiende het niet om zo vroeg te sterven, het was een goed joch" mompel ik. "Dat is het" ik houd met alle macht mijn tranen binnen. Ik heb genoeg gehuilt. Ik sluit mijn ogen weer. Zie het bloed weer, zo veel bloed. Mijn zusje huilen, mijn vader en Dante ook. Mama schreeuwen. En vervolgens hoe ze Dante sloeg en hard ook. Hij had er dagen een blauw oog. Daarna was het nooit meer hetzelfde. Hij hoefde maar iets te doen of ze mishandelde hem verschrikkelijk en ik heb het allemaal toegelaten. Geschrokken open ik mijn ogen weer. Daarom is hij zo vroeg weggegaan. Ik had iets moeten doen. Het is allemaal mijn schuld.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Je mag huilen, maar lieverd, je moet het loslaten, niet vergeten, maar eroverheen komen,' zuchtte ik, ik liet de psyclogische praat maar zitten. Ik drukte hem zacht tegen me aan en zweeg.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik knipper de tranen weg. "Hoe kan dat als het mijn schuld is?" Fluister ik. "Ik had Dante zelf moeten halen, en niet hem moeten sturen omdat ik wist hoe gevaarlijk het was" fluister ik. "Dan was Damario nooit gestorven en Dante nooit mishandelt" ik sluit mijn ogen weer en hoor Dante weer smeken. "Ik had wat moeten doen...ik ben zijn grote broer ik had Dante moeten beschermen" fluister ik haast onhoorbaar en nu pas ontsnapt de eerste traan. Zij is de eerste wie ik dit vertel.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Annabeth Claire
    'Het is niet jouw schuld, punt. Een ongeluk is een ongelukkige samenloop van omstandigheden, als zijn tijd gekomen was, kon niemand daar nog iets aan doen! En de enige die schuldig was aan de mishandeling was degene die het deed. Misschien ook de volwassene die het liet gebeuren, maar het was niet jouw verantwoordelijkheid, je was zo jong.'
    Ik kon het weten, afwezig streek mijn vinger over een oud litteken, met mijn andere hand veegde ik het spoor van de traan weg en drukte hem tegen me aan. Dit was de eerste stap naar een echte oplossing.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Omar Reyes
    Ik kijk Demi aan. "Ik was bijna twintig Deem" fluister ik. "Dante was 16 en Damario 13" ik sla mijn ogen neer. "Ik had mijn broertjes moeten beschermen in plaats van egoistisch zijn en alleen aan mijn studie denken" ik zwijg even. "Ik was volwassen en ik had iets moeten doen" weer zwijg ik even. "Soms hoor ik hem nog huilen en smeken snachts..hij was 16.."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]