• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Owen

    "Je bent vrijwillig gegaan?"
    "Ongeveer."
    Ik stop mijn handen in mijn broekzakken en knik.
    "Ik ben altijd nieuwsgierig geweest hoe het is wanneer iemand om je geeft."
    Niet helemaal waar, maar ik heb nu eenmaal haar aandacht, en die laat ik niet zomaar meer gaan.


    Adriana

    Ik zucht en kijk eens rond. Dit is hier al oersaai. Ik laat het toekomstige koppeltje alleen, net als mijn tassen, en ga op zoek naar een nieuwe gesprekspartner. Wanhopig haal ik mijn iPhone boven en vloek eens luid. Geen bereik uiteraard.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nidiot schreef:
    [ja hoe zit het eignelijk met de kamerindeling? hoeveel mensen slapen er in 1 kamer? en mag je zelf bepalen met wie dat dan is ofzo?]


    [Daar heb ik geen idee van.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Mebarak schreef:
    (...)

    [Ik was even douchen. Post komt eraan (net als Victor....)]

    [Yeaah <3]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    [Evelien, je kan Adriana ook naar ons toesturen. Dan krijgen we ten minste niet zo'n dubbel gesprek.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Waar is ons? :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ons is ergens loner buiten.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Als ze dat op het rooster hadden had ik dat wel gegeven' grinnikt hij.
    Hij steekt zijn handen in zijn zakken en kijkt weer rond.
    'Hoi,' hoor ik dan iemand zeggen.
    Ik kijk op een zie een meisje staan. 'Hee,' begroet ik haar glimlachend. 'Ik ben Leighanne maar noem me maar Lee,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Maar bij wie is dat allemaal?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Sonny Mabel Puckerman
    Ik haal mijn schouders op en kijk op het label wat aan mijn sluitel hangt maar kan totaal geen wijs maken welk nummer er op staan. 'Geen flauw idee. ik ga ze gewoon allemaal uitproberen.' Grinnik ik terwijl we naar het vrouwelijke gedeelte van de school toe lopen. maar al snel stopte ik en zetten mijn koffers neer zodat ik mijn hadnen leeg had om mijn mobiel goed vast te houden. Mijn ogen werden groot toen ik de puntjes in de rechter bovenhoek zag staan en een rondje wat bleef draaien om aan te geven dat hij naar de profider aan het zoeken was. meteen slaakte ik een gil. Dit konden ze neit menen. ik had gewoon geen bereik hier.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 22:23 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Nicole
    'Hee, Ik ben Leighanne, maar noem me maar Lee' zegt het meisje. 'Leighanne, leuke naam' Ik ben trouwens Nicole' zeg ik. 'En wie is dat?' vraag ik terwel ik naar de jongen wijs.


    That is a perfect copy of reality.

    Damon

    Ik kijk op, en zie nog iemand staan.
    'Hey' zeg ik, en glimlach.
    'Damon' stel ik mezelf voor.
    Ik haal mijn handen uit mijn zakken, en voel aan mijn zakken.
    'Mobiel ligt dus nog binnen' mompel ik.
    Ik haal weer een hand door mijn haar, het maakt toch niet uit.
    Het is niet gestyled nu.


    El Diablo.

    Dallas
    "Ik ben altijd nieuwsgierig geweest hoe het is wanneer iemand om je geeft." Verward kijk ik hem aan en frons mijn wenkbrauwen even. Ik kijk even naar Adriana die ons verlaat, haar tassen laat ze achter.
    "Hoe bedoel je?" Niet-wetend kijk ik hem aan.
    "Omdat je ouders niet om je geven? Doen ze vast wel, denk ik." Ik weet natuurlijk niet hoe zijn ouders zijn, maar ik durf te wedden dat ze aan hem denken. Net zoals de mijne, dat ze echt denken dat ze hierdoor mijn 'probleem' kunnen oplossen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Burlington schreef:
    [Maar bij wie is dat allemaal?]

    [Lowie en Xavier.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Judy Fox

    Ze haalt haar schouders op. 'Geen flauw idee. Ik ga ze gewoon allemaal uitproberen.' Ik hoor haar grinniken en ik moet er ook om glimlachen. Ze heeft wel humor denk ik bij mezelf. Dan staat ze ineens stil. Ik wil net gaan vragen waarom ze stil staat als ik haar met haar mobiel in haar handen ziet staan. Dan gilt ze, en ik schrik ervan. 'Wat is er?!' en ik loop snel naar haar toe. Ze ziet een beetje bleek en ik kijk om me heen of ik ergens een leraar zie staan. Maar de enige beetje oudere staat met twee leerlingen te praten. Ik probeer te seinen maar ze zien het niet. En nogmaals vraag ik aan Sonny 'Wat is er? Heb je pijn ofzo?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nicole
    'Damon' zegt de jongen. 'Leraar hier?' vraag ik. Aan Lee vraag ik 'Welk kamernummer heb jij? Ik nummer 20'


    That is a perfect copy of reality.