• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place



    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's

    Jongens.
    1) Max Lawson by SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xHeavenlyx - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow by SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerlingen.


    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:26 ]


    Love is just a word until you find someone to give its definition.

    Dallas
    "Ik heb mezelf zowat opgebracht, als je begrijpt wat ik bedoel. Nooit hebben ze naar me omgekeken. Maar na al die jaren word je dat snel gewoon." Ik knik, maar houd me stil. Ik ga niet vertellen wat mijn zo gezegde 'probleem' is. Mensen beoordelen je te snel, lopen weg. Ik kijk even om ons heen en zie dan dat de plek al wat drukker is, meer mensen. Even vraag ik me af met hoeveel we hier zullen zijn.
    "Dus je giet jezelf vol met drank?" vraag ik onbewust, het komt harder over dan de bedoeling is. Het is een gokje.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Oké, Lee,' zegt hij glimlachend.
    Hij kijkt even naar mijn voet die op de grond tikt en daarna naar mijn koffers/
    'Hulp nodig met dat?' grinnikt hij.
    Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Dat kan ik zelf wel,' zeg ik. 'Maar bedankt voor het aanbod,' voeg ik er glimlachend aan toe. 'Welk vak geef je eigenlijk als ik vragen mag?'

    [Er kunnen ook nog altijd mensen zich in het gesprek van Damon en Leighanne voegen ^^]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jukka Kilian Noway
    Met mijn koffer achter me aanslepend loop ik het plein op. in eersten instantie let ik niet echt op, waardoor ik op het laatste moment bijna tegen iemand opbots. Net optijd zie ik de voeten en hou ik hald. Mijn ogen glijden van de grond naar boven en meteen kijk ik in een gezicht van een voor mij onbekend meisje. 'Hoi.' Roep ik meteen vrolijk terwijl ik weer een stapje achteruit doe zodat ik wat meer ruimte heb om te staan.
    [het meisje is rylie dus., ;3]

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:45 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Mebarak schreef:
    [Naar Lowie. Ze staat een beetje loner.]


    Xavier Vernay Parcifal

    Ik kijk rond hier en daar hebben een paar mede-verslaafden zich verzameld om gezellig kennis te maken. Misschien moet ik dat ook nog maar eens gaan doen aangezien het de bedoeling is dat ik hier de komende tijd ga doorbrengen. De school ziet er best luxe uit, ik heb wel wat slechter gekend. Niet bij Noor natuurlijk, op en top was haar penthouse zoals alles aan haar op en top was. Ik krijg daar maar de kriebels van, alhoewel ik het van Noor kon hebben. Grappig dat zij zo’n tegenpool van me was. Minder grappig dat ze me hierheen had gestuurd, controlfreak. Net alsof ik dikke problemen had. Grinnikend laat ik mijn ogen over de leerlingen glijden, dit zou grappig worden. Met mijn handen in mijn broekzakken stap ik op een van de meisjes af die dichtbij me staat, ik kan haar alleen van achteren zien. Niet heel groot en blonde krullen.
    ‘Hoi,’ begroet ik haar maar. Ik kan hier moeilijk alleen blijven staan.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:52 ]


    You can turn off the sun, but I'm still gonna shine -The remedy-

    Owen

    "Dus je giet jezelf vol met drank?"
    Ik schud mijn hoofd en haal de pillen even uit mijn zak, en schud ermee.
    "Drugs," mompel ik.
    Snel stop ik het weg, voor iemand het echt gezien heeft en beseft wat het is. Dit laat ik me niet afpakken. Het heeft me geholpen te worden wie ik nu ben, en niemand verandert daar iets aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    xHeavenlyx schreef:
    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    'Oké, Lee,' zegt hij glimlachend.
    Hij kijkt even naar mijn voet die op de grond tikt en daarna naar mijn koffers/
    'Hulp nodig met dat?' grinnikt hij.
    Ik schud gelijk mijn hoofd. 'Dat kan ik zelf wel,' zeg ik. 'Maar bedankt voor het aanbod,' voeg ik er glimlachend aan toe. 'Welk vak geef je eigenlijk als ik vragen mag?'

    [Er kunnen ook nog altijd mensen zich in het gesprek van Damon en Leighanne voegen ^^]

    [Kan ik Nicole bij jullie gesprek er bij laten voegen?]


    That is a perfect copy of reality.

    Damon

    Ik knik, 'Welk vak geef je eigenlijk als ik vragen mag?' vraagt ze.
    ´Engels´ zeg ik, en kijk rond.
    'Maar ik ben ook goed in drama' grijns ik.


    El Diablo.



    Sonny Mabel Puckerman
    met mijn oortjes diep weggestoken in mijn oren en mijn vingers die razend snel over het toetsenbord van mijn telefoon glijden zit ik in de auto onderweg naar hel. Dit kon ik op stipt nummer 1 zetten van de naaste dag uit mijn leven. UIt mijn ogenhoeken zach ik de lippen van mijn vader bewegen, waaruit ik kon opmerken dat hij tegen me sprak maar mijn muziek stond te hard om er ook maar iets van te verstaan. Met een ruk werd mijn linkeroortje uit mijn oor getrokken en kwaam keek ik opzei. 'Dat doet pijn.' gromde ik terwijl ik mijn vader aankeek. 'We zijn er.' Gromde hij terug terwijl haar naar het zeiraam aan mij kant knikte. Zonder te kijken opende ik de deur en stapte uit. 'Pak je koffer.' drong mijn vader aan toen hij de kofferbak open deed. 'Me eerst hierheensturen en dan ook nog verwachten dat ik mijn eigen koffer draag. jij bent lekker.' Riep ik bijdehand terwijl ik mijn koffers uit de auto trok. 'Ik zie je over een jaar wel weer.' Bromde ik terwijl ik me omdraaide en kwaad het terein op liep. Ik wist dat met ruzie uit elkaar gaan geen opsie was. maar het ging nog lang duren voordat ik ging waarderen dat hij me hierheen had gestuurd.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [is er nog iemand waar Puck zich bij kan voegen?]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniels
    “Hoi.” Roept een jongen meteen vrolijk, terwijl hij weer een stapje achteruit doet. Hij was namelijk bijna tegen me op gebotst en ik gromde even geïrriteerd. “Waarom ben je zo vrolijk? Het is niet alsof dit een plek is waar je wilt blijven.” Grom ik sarcastisch en ik neem weer een hijs van mijn sigaret. Snel nam ik hem in mijzelf op en keek hem daarna dodelijk aan. Ik had geen zin om mensen te ontmoeten, maar nu deze gast bijna tegen me op geknalt was. Great, my day couldn’t get any better.

    [ik ben zo terug, moet even snel wat doen.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Leighanne 'Lee' Jade Hudgins
    ´Engels,´ zegt Damon terwijl hij rond kijkt
    'Maar ik ben ook goed in drama,' grijnst hij dan.
    Ik grinnik even. 'Je maakt me nieuwsgierig,' grijns ik terug.
    'Maar als je ook goed bent in drama waarom geef je dat dan niet? Drama lijkt me tenminste leuker om te geven,'

    [@xFlyy Of course]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Burlington schreef:
    Owen

    "Dus je giet jezelf vol met drank?"
    Ik schud mijn hoofd en haal de pillen even uit mijn zak, en schud ermee.
    "Drugs," mompel ik.
    Snel stop ik het weg, voor iemand het echt gezien heeft en beseft wat het is. Dit laat ik me niet afpakken. Het heeft me geholpen te worden wie ik nu ben, en niemand verandert daar iets aan.


    Dallas
    "Drugs," Ik kijk even naar het zakje in zijn handen en haal mijn schouders op. Het doet me niet veel, in tegenstelling tot vele anderen hier waarschijnlijk.
    "Dat je die nog mee gekregen hebt." zeg ik enkel. Ik voel de brandblaren op mijn handen tintelen. Ik kreeg niets mee, mijn ouders waren me te slim af. Geen aansteker, geen lucifers. Hoewel daar natuurlijk wel gemakkelijker aan te komen was dan een zakje pillen.
    "Als ik jou was zou ik die met je leven bewaken. Ik meen het." Ik kijk even rond.
    "Vast genoeg gekken hier die er een moord voor zullen plegen om die inhoud te kunnen bemachtigen."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nidiot schreef:
    [is er nog iemand waar Puck zich bij kan voegen?]


    [Ja bij mij! Want ik probeerde in gesprek te komen met Dallas en Owen, maar daar kwam ik er niet tussen xd Ik stuur Judy wel even weg.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Owen

    "Dat je die nog mee gekregen hebt. Als ik jou was zou ik die met je leven bewaken. Ik meen het. Vast genoeg gekken hier die er een moord voor zullen plegen om die inhoud te kunnen bemachtigen."
    Ik haal mijn schouders op.
    "Mijn ouders weten niet eens dat ik aan de drugs zit."
    Mijn blik boort zich in de hare. Ze heeft iets intrigerends.
    "En hoe zit het met jou?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Judy Fox

    Ik loop weg van het groepje, waar ik ondertussen heb opgevangen dat het ene meisje Dallas heet, en de jongen Owen. Ik kreeg geen gehoor van ze, en ik blijf niet staan om af te wachten of ze me uiteindelijk nog zullen opmerken. Ik kijk in het rond, om te zien of er nog iemand alleen staat.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.