• jep hier is de nieuwe!
    ik heb het vorige echt vol gespamd XD

    Lieke, hier is hij eindelijk!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 17:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Okay, ik heb dus net na de eerste aflevering van Gepest van dit jaar gekeken. En echt, dat programma raakt mij zo, ik kan er gewoon niet over uit. De tranen lopen me iedere keer weer over mijn gezicht als ik ernaar kijk, ik kan er gewoon niet over uit dat iemand je zo iets ergs aan kan richten. Het is gewoon zo vreselijk en als je dan daarna die pesters gewoon lachend naar een filmpje ziet kijken van vroeger. Echt, dat is zo ontzettend zielig, ik kan er gewoon niet over uit dat iemand zoiets iets lelijks bij iemand kan uithalen. Diegene zit er gewoon zijn hele leven mee, ik hoor vooral dat het om de gymlessen gaat en dat doet mij gewoon het meest pijn, dan huil ik ook gewoon meer, want ik trek me dat zo erg aan. Bij gym heb je altijd wel het gevoel dat je alles fout doet. Maar ik vind het gewoon zo erg voor die mensen die ooit gepest zijn, ik heb echt respect voor hun. Ik kan er gewoon niet over uit. Het is... Ja, ik heb het er gewoon mee te doen, ik weet ook niet waarom, ben zelf nooit gepest, maar het is gewoon niet leuk. Dat is gewoon een feit. Iedere keer als ik ook ernaar kijkt raakt het me zo, hoe kan iemand zoiets aanrichten? Ik begrijp het gewoon niet, diegene kan er een heel leven mee inzitten.

    Dit moest ik gewoon even zeggen/kwijt, ihihi.

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 21:51 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    Okay, ik heb dus net na de eerste aflevering van Gepest van dit jaar gekeken. En echt, dat programma raakt mij zo, ik kan er gewoon niet over uit. De tranen lopen me iedere keer weer over mijn gezicht als ik ernaar kijk, ik kan er gewoon niet over uit dat iemand je zo iets ergs aan kan richten. Het is gewoon zo vreselijk en als je dan daarna die pesters gewoon lachend naar een filmpje ziet kijken van vroeger. Echt, dat is zo ontzettend zielig, ik kan er gewoon niet over uit dat iemand zoiets iets lelijks bij iemand kan uithalen. Diegene zit er gewoon zijn hele leven mee, ik hoor vooral dat het om de gymlessen gaat en dat doet mij gewoon het meest pijn, dan huil ik ook gewoon meer, want ik trek me dat zo erg aan. Bij gym heb je altijd wel het gevoel dat je alles fout doet. Maar ik vind het gewoon zo erg voor die mensen die ooit gepest zijn, ik heb echt respect voor hun. Ik kan er gewoon niet over uit. Het is... Ja, ik heb het er gewoon mee te doen, ik weet ook niet waarom, ben zelf nooit gepest, maar het is gewoon niet leuk. Dat is gewoon een feit. Iedere keer als ik ook ernaar kijkt raakt het me zo, hoe kan iemand zoiets aanrichten? Ik begrijp het gewoon niet, diegene kan er een heel leven mee inzitten.

    Dit moest ik gewoon even zeggen/kwijt, ihihi.



    Jij trekt je echt wel veel aan!
    positief bedoeld hoor.
    Het is echt wel lief van je hoeveel je met die mensen inzit (H)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)


    Jij trekt je echt wel veel aan!
    positief bedoeld hoor.
    Het is echt wel lief van je hoeveel je met die mensen inzit (H)


    ihihi, I know. (bloos) Maar ja, dat is nou eenmaal mijn karakter.
    En ik zit er niet echt mee in, maar ik vind het zielig ^^. Ik heb veel vriendinnen die gepest zijn dus. (': Maar dan nog, het is gewoon te zielig voor woorden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    ihihi, I know. (bloos) Maar ja, dat is nou eenmaal mijn karakter.
    En ik zit er niet echt mee in, maar ik vind het zielig ^^. Ik heb veel vriendinnen die gepest zijn dus. (': Maar dan nog, het is gewoon te zielig voor woorden.


    Jij bent echt lief (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    Jij bent echt lief (H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)


    Awe, dat is lief dat je dat zegt. <3 Jij bent ook heel lief. (bloos)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Awe, dat is lief dat je dat zegt. <3 Jij bent ook heel lief. (bloos)


    jij bent liever!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    jij bent liever!


    Nee, jij. Punt. Einde van de discussie. (A)


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wat heb ik gemist?


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    CarrotKing schreef:
    Wat heb ik gemist?


    Niet veel, lees mijn tekst aan het begin van deze pagina. En daardoor vind Melissa dat ik liever ben dan haar, wat dus niet waar is. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Nee, jij. Punt. Einde van de discussie. (A)


    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr discussie gaat verder: JIJ! uitroepteken, einde van de discussie XD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Julah schreef:
    (...)

    Niet veel, lees mijn tekst aan het begin van deze pagina. En daardoor vind Melissa dat ik liever ben dan haar, wat dus niet waar is. (':


    jawel!


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    (...)

    jawel!


    NEE JIJ! D:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BKopenwater schreef:
    (...)

    Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr discussie gaat verder: JIJ! uitroepteken, einde van de discussie XD


    NEE! NEE! NEE! JIJ BENT VEEEEEEL EN VEEEEEEL LIEVER. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik ga slapen. (': Wij waren wel even aan het spammen, toch Melissa? ;D
    Tot morgen. Byes. <3


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    NEE JIJ! D:


    JIJ


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.