• jep hier is de nieuwe!
    ik heb het vorige echt vol gespamd XD

    Lieke, hier is hij eindelijk!

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 17:39 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Oke, dan is dit een reactie :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Oke, dan is dit een reactie :Y)


    haha inderdaad XD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Hoi. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Lalala, Melissa, dat filmpje had ik al gezien en het heeft echt mijn dag gemaakt, ihihi. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BKopenwater schreef:
    Lol ik heb net een pizza gegeten, maar wel zo'n mini ding, en de bodem was echt SLECHT! Hij was niet krokant of zo, maar ik kon hem gewoon uiteen trekken. Het is een wonder als ik me vanavond nog altijd goed voel XD


    AHAHAHA. Poor you xdd.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    hey Lieke, ik maak een quiz voor een wedstrijd. Nu heb ik eindelijk tijd en inspi


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BKopenwater schreef:
    hey Lieke, ik maak een quiz voor een wedstrijd. Nu heb ik eindelijk tijd en inspi


    Leuk. c: Hoe was het op school?


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Blub ik ben een reactie achterlatende vis (cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blub blub.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Blub ik zwem in reacties blubblub


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mijn nagellak wil niet goed cracken. (cat)


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Furler schreef:
    Mijn nagellak wil niet goed cracken. (cat)


    Poor poor poor you. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Leuk. c: Hoe was het op school?


    saai, mijn dagverloop:

    1ste uur chemie: SO + stomme theorie zien en ze heeft nog maar eens gezegd dat we nooit al onze leerstof gaan kunnen zien (cat)+ we moeten oef afmaken tegen volgende week

    2de uur fysica: hij was opeens niet meer ziek (zoals alle andere dagen vd week), gaf een SO maar overliep eerst alles wat hij ging vragen en gaf de antwoorden. Dan zei hij:" steek jullie boeken weg" maar de jongen naast mij "Yannick" had alle antwoorden die hij had gezegd op een blad geschreven en keek gewoon af. Ik keek dan bij hem af en zei de antwoorden door aan de rest, resultaat: iedereen een 10 behalve 1 iemand, maar das echt een idioot.

    3de uur NL: Saai en ze heeft voor maandag een SO gepland.

    4de uur Latijn: Saai en we hebben voort vertaald aan een tekst die nogal "pikant" gaat worden volgens Meert, onze leerkracht. Siemen, (iema,d in onze klas waar elke leerkracht mee kan lachen) heeft hem uitgevraagd over zijn relatie en we zijn te weten gekomen dat Meert single is. Ook zijn er nog wat grappige dingen gebeurt, maar voor de rest saai dus. + die heeft een SO gepland tegen woensdag over onregelmatige werkwoorden.

    5de & 6de uur wiskunde: saai, maar er zijn wel wat grappige dingen gebeurd. Als je ze wilt weten, leg ik ze nog wel uit. + ze heeft de reuze SO uitgesteld tot woensdag omdat ze zoals gewoonlijk de verbeteringen van de oef nog niet had gekopieerd + we moeten oef afmaken tegen maandag.

    7de uur aardrijkskunde: studie omdat ze weg was met de eerstes (waaronder mijn broer) naar de zoo van Antwerpen, maar ze had een SO voorzien en die ging dus ook door. Daarna moesten we oef afmaken, maar ik maakt ondertussen wat wiskunde en schreef voor een verhaal.


    Conclusie: Teveel werk tegen maandag/ volgende week (cat)

    [ bericht aangepast op 11 mei 2012 - 20:21 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Julah schreef:
    (...)

    Poor poor poor you. c;


    Nu heb ik een nagel verpest ;O DISASTER XD Ik overdrijf (A)


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    BKopenwater schreef:
    (...)

    saai, mijn dagverloop:

    1ste uur chemie: SO + stomme theorie zien en ze heeft nog maar eens gezegd dat we nooit al onze leerstof gaan kunnen zien (cat)+ we moeten oef afmaken tegen volgende week

    2de uur fysica: hij was opeens niet meer ziek (zoals alle andere dagen vd week), gaf een SO maar overliep eerst alles wat hij ging vragen en gaf de antwoorden. Dan zei hij:" steek jullie boeken weg" maar de jongen naast mij "Yannick" had alle antwoorden die hij had gezegd op een blad geschreven en keek gewoon af. Ik keek dan bij hem af en zei de antwoorden door aan de rest, resultaat: iedereen een 10 behalve 1 iemand, maar das echt een idioot.

    3de uur NL: Saai en ze heeft voor maandag een SO gepland.

    4de uur Latijn: Saai en we hebben voort vertaald aan een tekst die nogal "pikant" gaat worden volgens Meert, onze leerkracht. Siemen, (iema,d in onze klas waar elke leerkracht mee kan lachen) heeft hem uitgevraagd over zijn relatie en we zijn te weten gekomen dat Meert single is. Ook zijn er nog wat grappige dingen gebeurt, maar voor de rest saai dus. + die heeft een SO gepland tegen woensdag over onregelmatige werkwoorden.

    5de & 6de uur wiskunde: saai, maar er zijn wel wat grappige dingen gebeurd. Als je ze wilt weten, leg ik ze nog wel uit. + ze heeft de reuze SO uitgesteld tot woensdag omdat ze zoals gewoonlijk de verbeteringen van de oef nog niet had gekopieerd + we moeten oef afmaken tegen maandag.

    7de uur aardrijkskunde: studie omdat ze weg was met de eerstes (waaronder mijn broer) naar de zoo van Antwerpen, maar ze had een SO voorzien en die ging dus ook door. Daarna moesten we oef afmaken, maar ik maakt ondertussen wat wiskunde en schreef voor een verhaal.


    Conclusie: Teveel werk tegen maandag/ volgende week (cat)


    Ghehe, dan moet je nu dus niet op Q zitten eh. (bat) Foei! c;
    Ik was nog steeds ziek! *O* Ghehe. :3


    stay safe because I like being alive at the same time as you