• En ik zit hier :'D. 2 jaartjes geleden kwam ik hier op Quizlet toen ik nog 12 was en net geen 13. Ik heb hier door wel stiekem mijn hobby's gevonden :W. -En niet vergeten dat ik nu ook mijn ziel kwijt ben geraakt! -
    En ik vind dit echt een geweldige site. Ik heb de gekste en raarste dingen gezien. Quizlet is gewoon amazing zeker door de mensen die hier op zitten:Y)
    Om het nog Topic nuttig te maken, Fluttershy die Yay zegt:


    En om het Topic nog nuttiger te maken:
    Hoelang zijn jullie je ziel al kwijt aan Quizlet? en aan welke andere site's?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik speelde gSm ruim jaar, waar ik zo een aantal maanden in tijd totaal aan heb besteed. Q doe ik nu een paar manden, iets van twee - Q is veel leuker, heb er nu bijna 3 dagen aan ´´verspild´´. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Over vier maanden zit ik al vier jaar op Quizlet! Al zijn er in die vier jaren ook periodes geweest dat ik amper op Q zat. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Symphonia schreef:
    Ik speelde gSm ruim jaar, waar ik zo een aantal maanden in tijd totaal aan heb besteed. Q doe ik nu een paar manden, iets van twee - Q is veel leuker, heb er nu bijna 3 dagen aan ´´verspild´´. :Y)

    Ik 2 maanden 6 dagen 6 uur 15 minuten 48 seconden :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Bijna 4 jaar & Quizlet, 9GAG en Youtube (:


    Destroy what destroys you.

    op 28 juni (dacht ik) 4 jaar

    Ik zit hier nu 1 jaar en 4 maanden, het gaat echt snel!:Y)


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Ik 2 maanden 6 dagen 6 uur 15 minuten 48 seconden :Y)


    Trololol, en ik ben like 2 maanden lid. (nerd)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Sinds 2-juli-'10 21:26. heeft Quizlet mijn leven gestolen =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    sinds 24 okt 2009 - 11:13 (':


    Ivar Oosterloo.

    iets meer dan 3 maand denk ik


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    over een aantal maanden ben ik tien maand mijn ziel kwijt


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben al 1 jaar 7 maanden 3 weken 5 dagen lid. Hiervoor schreef ik ook altijd al, but i love deze site. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean