• Crescendo High is de meest gewilde artistieke school waar allerlei verschillende mensen met ambitie naar toe willen gaan. Leerlingen kunnen er iets met dans of zang doen, een instrument bespelen (of leren bespelen), maar je kunt ook je weg naar fame maken door te kiezen voor acteur/ actrice of model. Er zijn allerlei wegen die naar Rome leiden, maar het is moeilijk om aangenomen te worden.
    Als je aangenomen bent, zorg er dan wel voor dat je niet in groepjes terecht komt, want net zoals bij elke andere school zijn deze er en die zijn niet altijd even leuk.


    De school bezit over verschillende soorten danslokalen en studio’s waarin je kunt oefenen voor het instrument dat je bespeelt of je zangkunsten kunt verbeteren. Er zijn gewone schoollokalen, maar ook een zwembad en een grote kantine als je pauze hebt – of gewoon zin hebt op te spijbelen, wat ik niet aanraad…
    Er is voor de sportieve leerlingen ook nog een groot sportveld buiten de school. Er zijn allerlei lokalen en zalen, bedenk het maar en het is er! Waarschijnlijk is het daarom ook de meest gewilde artistieke school, maar ook vanwege het goede manier van lesgeven.


    Boys:
    - Amen Raphael Elyon [Zang] ~ Escritura
    - James Andrew Night [Zang en Gitaar] ~ LikeAWeasley
    - Jermaine Jean Adams [Visagist] ~ Space
    - Nevil "Nev" Felix Hamilton [Tekenen/ Schilderen/ Gitaar] ~ Brutus
    - Christian "Chris" Aiden Hamilton [Dans/ Model] ~ Brutus
    - Taylor Nathaniël Ramirez [Regisseur] ~ IHeartMusicc
    - Dwayne Renolds [Model] ~ Leannan
    - Matthew Drew Anderson [Acteren/ zang] ~ Chaim
    - Alexander Eduward McAlister [Zang/ Instrument] ~ TheRumIsGone
    - Devon Jay O'Carter [Choreografie] ~ justtoknow
    -

    Girls:
    - Chayenne Sharona Avery [Actrice] ~ NightShot
    - Nana Shizuko Rose [Zang] ~ Morticia
    - Cheryl Dolores-Ann Mason [Modeontwerpster/ Styliste of Model] ~ Password
    - Leya Eden Barlow [Zang of Dans] ~ xMarvelous
    - Elianne Ever Jhonson [Scenario Schrijver] ~ TheRumIsGone
    - Liberty April Ramirez [Van alles] ~ IHeartMusicc
    - Hailey Robberts [Zang] ~ annemellark
    - Elizabeth Grace Harper [Scriptschrijver/ Films regisseren] ~ Niflheim
    - Diana Grace Anderson [Dans, ballet] ~ Leannan
    - Faith Emilia O'Carter [Model/ Dans] ~ justtoknow
    - Isabelle Lilou Rousseau [Tekenen] ~ xMarvelous
    - Maegan Cassidy Fox [Dans/ Model] ~ Morticia


    Wel:
    - Matthew - Leya - Cheryl - Liberty - Taylor - Hailey - Elianne - Maegan - Isabelle

    Niet:
    - Chayenne - James - Amen - Nana - Alexander - Christian - Nevil - Dwayne
    Als ik je vergeten ben ertussen te zetten, zeg dat dan!

    Regels:
    – Schelden en 16+ mag
    – Graag een stukje schrijven van meer dan drie regels, anders loop je geheid vast
    – Ga geen ruzie uitlokken met andere spelers, dus respecteer elkaar
    – Schrijf en bestuur alleen je eigen personages, niet die van een ander!
    – OOC graag tussen haakjes: () [] {}
    - Melden als je nieuwe username hebt
    – Just have fun! :)

    [RPG] Crescendo High
    DAY TWO - MIDDAG

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 12:53 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Isabelle Lilou Rousseau
    Het meisje neemt nog een paar slokken en stopt de fles dan weg. 'Omdat je, je niet op je gemak lijkt te voelen bij mij in de buurt, heb ik mijn drank al weggedaan, goed?' zegt ze zweverig.
    'Eh, okee,' mompel ik.
    'Het lijkt me handig eerst op te zoeken welk deel van het gebouw je moet zijn,' grinnikt ze waarna een arm om mijn schouder slaat. De alcoholwalm is nu helemaal goed te ruiken.
    'Kom,' zegt ze en ze trekt me zachtjes een kant op.
    'Ik eh, volgens mij moeten we de andere kant op,' zeg ik om ons vervolgens om te draaien. Ik zucht zachtjes. Volgens mij was het beter geweest als ik het niet aan haar had gevraagd.
    'Dus, waarvoor ben jij hier?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maegan Cassidy Fox
    “Ik eh, volgens mij moeten we de andere kant op,” Zegt ze en ze draait ons vervolgens om, waarna ze zachtjes zucht. Ik grinnikte even, volgens mij wilde ze nu het liefste van mij weg. “Dus, waarvoor ben jij hier?” Ik begon geheimzinnig te lachen en grinnikte wat, nadat ik normaal probeerde te lopen, maar het enigszins op zwalken leek, dus had ik nog steeds mijn arm om haar heen. “Dansen en model. Jij? Jij lijkt me eigenlijk wel zo’n type… zo’n dromerig typje, dus ik denk tekenen of ook iets van model. Daar heb je wel een mooie, slanke lengte voor.” Lachte ik enigszins zweverig.

    Nana Shizuko Rose.
    Ik knikte als teken dat ik het snapte en keek hem even aan met een lichte glimlach. Ik vond het heel mooi van hem dat hij voor zijn eigen ouders zorgt, terwijl die hem juist achtergelaten had bij vreemde mensen. Hij ziet die mensen nu ook als ouders.
    Een gevoel van misselijkheid gaat door me heen. Ik kan het niet helpen een beetje jaloers te zijn, hij had zijn ouders ten minste nog. Ik had helemaal geen familie meer en ik wist niet waar mijn moeder uithing. En dat hoef ik niet te weten ook.
    Toen hij met een speelse glimlach vroeg of ik ook trots op mijn lichaam was, kon ik het niet laten even ondeugend te grijnzen en me naar hem toe te leunen. "Nee, helaas niet, ik heb niet zo'n lekker lichaam als dat van jou." Fluisterde ik in zijn oor en plaatste een paar kusjes op zijn kaaklijn en nek, waarna ik weer doodnormaal ging zitten.
    "Ik ben trots op mijn stem, want ik zong altijd als ik in de problemen zat. Het gaf me rust, en geloof me...ik zat vaak in de problemen." Met een glunderende blik keek ik hem aan. "I can't wait to become a rockstar, dan kan jij me ook aan moedigen," Grinnikte ik en drukte een paar kusjes op zijn lippen.

    [Ik moest even mijn zusje ophalen hoor :'D]

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 21:58 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ mijn topics ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Isabelle Lilou Rousseau
    Ze begin geheimzinnig te lachen en grinnikt even terwijl ze haar arm om me heen houdt. 'Dansen en model. Jij? Jij lijkt me eigenlijk wel zo’n type… zo’n dromerig typje, dus ik denk tekenen of ook iets van model. Daar heb je wel een mooie, slanke lengte voor.' lacht ze op een zweverige toon.
    Ik schud lichtjes mijn hoofd. 'Wel tekenen maar geen model,' mompel ik.
    Ik zucht zachtjes en kijk om me heen. Serieus waar is dat lokaal. 'Dus, eh waar kom je vandaan...' ik wil haar naam zeggen maar bedenk me dan dat ik nog niet weet hoe ze heet. 'Hoe heet je eigenlijk?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Maegan Cassidy Fox.
    “Wel tekenen maar geen model,” Mompelde ze, waarna ze zachtjes zuchtte en om zich heen keek. Alsof ze nu al van me af wilde. “Dus, eh waar kom je vandaan…” Er kwam een kleine stilte, waarna ze snel vervolgde, “Hoe heet je eigenlijk?” Ik was een beetje lichtjes in mijn hoofd en ik begon dus om dingen die totaal niet grappig waren te giebelen. Dit was zo’n moment.
    “Maegan Cassidy Fox, Laááády,” Giechelde ik, waarna ik even mijn ogen dichtkneep. “And the pretty girls name is…?” Stelde ik de vraag toen terug. “Je praat met een lichtelijk Frans accent, het klinkt erg grappig…” Vaak gooide ik dit soort dingen er gewoon uit, maar dat zou ik ook doen als ik niet aangeschoten was. Het lopen ging me eigenlijk nog aardig goed af, wat me verbaasde.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 23:14 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (vraagje, hoe kan ik weer inspringen?)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    IHeartMusicc schreef:
    (vraagje, hoe kan ik weer inspringen?)

    nou iedereen is jammergenoeg nogal dood op het moment. Maar als je echt wilt inspringen kan je wel naar Maegan gaan. Moet je even de laatste post van haar lezen (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    nou iedereen is jammergenoeg nogal dood op het moment. Maar als je echt wilt inspringen kan je wel naar Maegan gaan. Moet je even de laatste post van haar lezen (:


    [ehm is goed..ik kijk wel, ben nu toch bezig ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.