• wie jullie het beste bij het rol van Finnick Odair vinden passen.
    voor het duidellijkheid: In vlammen van de HG serie, moet er een hele aantrekkelijke jongen komen die Finnick heet. Ik deed wel research op internet en ik kwam op bij verschillende namen. Mijn favoriete kantidaten zijn wel Taylor Lautner en Grant Gustin (niet dat het bekend is dat ze kans maken voor die rol).

    wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:45 ]


    -

    Endure schreef:
    Misschien iets voor in beginpost? ;p


    Handig.


    -

    Ik zet alles op James Gaisford.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    Ik zet alles op James Gaisford.


    Als hij Finnick niet mag spelen, vind ik dat hij young Haymitch moet spelen.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Illuminati schreef:
    Géén Taylor Lautner en Robert Pattinson, please :3
    Ik vind die Grant Gustin en James Gaisford wel beter voor de rol van Finnick. (:


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Ik wacht wel gewoon af, zolang het maar niet iemand wordt die al redelijk bekend is. Dat is gewoon een verpesting voor het personage.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    I don't care, but Astrid Bergès-Frisbey is the perfect Annie.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Aveiro schreef:
    I don't care, but Astrid Bergès-Frisbey is the perfect Annie.


    Klopt helemaal (:
    Zij zou echt geweldig zijn voor Annie.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Doitsu schreef:
    Ik wacht wel gewoon af, zolang het maar niet iemand wordt die al redelijk bekend is. Dat is gewoon een verpesting voor het personage.

    ik denk stieken toch dat ze met een redelijk beroemd persoon komen. ook al kunnen zij pas iemand beroemd maken omdat het toch al beroemd genoeg is.


    -

    Doitsu schreef:
    Ik wacht wel gewoon af, zolang het maar niet iemand wordt die al redelijk bekend is. Dat is gewoon een verpesting voor het personage.


    I totally agree with you.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik denk dat iedereen een eigen beeld van hem heeft dat extreem onrealistisch is (:

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 20:45 ]


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Yow, die Peeta dude is knap. En blond.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dodsspillet schreef:
    (...)
    ik denk stieken toch dat ze met een redelijk beroemd persoon komen. ook al kunnen zij pas iemand beroemd maken omdat het toch al beroemd genoeg is.

    Maar Jennifer Lawrence en Josh Hutcherson waren ook niet heel bekend. Dat vind ik persoonlijk veel leuker, want dan heb je een eerste echte beeld van diegene. Als het (bijvoorbeeld) Taylor Lautner zal worden, zal iedereen hem toch zien als Jacob.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Degenen die ik het meest vind passen bij die Finnick die ik in mijn hoofd had zijn Alex Pettyfer en Eddie Redmayne c: Maar tot nu toe vind ik iedereen wel goed gecast, dus ik laat me gewoon verassen ^-^

    Grant Gustin.
    Oh, en James Gaisford.
    Ik zou zó blij zijn als het één van hen werd.


    Great minds think alike.

    Ah please, geen Twilight-dudes. D:
    Garrett Hedlund ofzo. :9~