• wie jullie het beste bij het rol van Finnick Odair vinden passen.
    voor het duidellijkheid: In vlammen van de HG serie, moet er een hele aantrekkelijke jongen komen die Finnick heet. Ik deed wel research op internet en ik kwam op bij verschillende namen. Mijn favoriete kantidaten zijn wel Taylor Lautner en Grant Gustin (niet dat het bekend is dat ze kans maken voor die rol).

    wat vinden jullie?

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:45 ]


    -

    Het is toch al bekend niet? zover ik weet speelt Sam Clafin de rol van Finnick zie maar
    Klik


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things

    inderdaad, sinds kort is dat bevestigd, eerst stond er nog dat het waarschijnlijk (rumored) was.


    Credendo Vides

    Ik heb deel 2 nog niet gelezen,dus ik weet niet hoe hij 'eruit' ziet.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik had meteen Chris Hemsworth in mijn hoofd, door het blonde haar en de oogkleur, maar laten we dat maar niet doen. Ik heb eigenlijk geen idee, ik ken niet veel jonge acteurs :']
    Oh! Misschien die dude van X-Men First Class... -naam opzoeken- Lucas Till :']


    Caution first, always.

    Smil3 schreef:
    Het is toch al bekend niet? zover ik weet speelt Sam Clafin de rol van Finnick zie maar
    Klik


    Ik vind hem zo leuk in POTC ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Smil3 schreef:
    Het is toch al bekend niet? zover ik weet speelt Sam Clafin de rol van Finnick zie maar
    Klik


    In pirates vond ik hem echt wel leuk maar hij is toch 1 van de laasten die ik verwacht voor Finnick.


    -

    James Gaisford of anders Grant Gustin. :')


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Bagginses schreef:
    Ik had meteen Chris Hemsworth in mijn hoofd, door het blonde haar en de oogkleur, maar laten we dat maar niet doen. Ik heb eigenlijk geen idee, ik ken niet veel jonge acteurs :']
    Oh! Misschien die dude van X-Men First Class... -naam opzoeken- Lucas Till :']


    Oh my god. Hij is zo leuk he, I love Lucas Till. Hoewel ik hem niet als Finnick zie... *O*


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Graaaaaaaaaaaaant. Grant all the way. Die rol is gewoon perfect voor hem.


    ''i appreciate the masterpiece that is you because your existence alone is art''

    Taylor zit voor mij nog steeds in zijn 'weervolvenpak' en ik denk dat hij voorlopig ook niet van dat imago afkomt. Nee, die niet. Ik zou voor Erik Knudsen gaan. Dat is een jonge Canadese acteur die bekend is uit Saw 2 als Daniel en Scream 4 als Robbie. Hij past voor mij precies in het plaatje van Finnick.


    Searching heavens for another earth

    Ryan Gosling (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Slotje. Opgelost en gebumpt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.