• Ik krijg hier gewoon de schijt van.

    Ik heb dus nieuwe kleren nodig en dan vooral broeken. Ik heb nog amper broeken en degene die ik heb zijn al versleten. En als ik dan zeg, dat ik nieuwe nodig heb, begint ze te zeiken dat ik veel broeken heb. Oké, ik heb misschien veel broeken maar vele zijn al van 2 jaar geleden. En het lijkt wel alsof ze niet weet dat ik groei dus dat de broeken kleiner worden.
    En ik heb ook gewone kleren nodig. Zoals shirtjes en wat vestjes, omdat ik dat ook niet meer heb. Ik heb er wel nog, maar de meeste zijn gewoon te klein of ook zoals de broeken, versleten.
    Nu snap ik dat ik niet elke maand, elke week of heel vaak kleren kan krijgen, maar ik krijg amper kleren en ik heb gewoon nieuwe kleren nodig. En als ik er iets van zeg op een fatsoenlijke manier, begint ze te zeiken.

    Nu ik eindelijk dacht dat alles weer goed ging, is het weer precies hetzelfde als eerst.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 23:32 ]

    Ik heb ook dat kleren alweer 2 jaar oud zijn en richting uitgedragen gaan. Maar mijn maat is gewoon nergens, het is of te groot of te klein (34 is te kort, maar vaak ook al aan de wijde kant, dus 36 al helemaal). Ik heb dan dus ook maar een paar vesten, een paar shirtjes, en like 2 of 3 broeken. So yeah ;o;

    Laat anders goed zien dat ze versleten zijn en te klein Ö ookal heb je dat waarschijnlijk al gedaan...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tja, ik heb daar gelukkig geen last meer van, omdat ik kleedgeld heb en zelf centjes verdien...
    Maar het was wel irri ja... Alleen was het ook heel vaak andersom bij mijn moeder en mij ;]

    Misschien moet gaan vragen of je kleedgeld mag? En ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt er dan ook een bijbaantje bijnemen ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Tja, ik heb daar gelukkig geen last meer van, omdat ik kleedgeld heb en zelf centjes verdien...
    Maar het was wel irri ja... Alleen was het ook heel vaak andersom bij mijn moeder en mij ;]

    Misschien moet gaan vragen of je kleedgeld mag? En ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt er dan ook een bijbaantje bijnemen ;]


    We hadden toen afgesproken dat ik kleedgeld zou krijgen, maar daar is nog altijd niks van komen dus ik geloof er al niet meer in. Ik ben 15 en kranten rondbrengen hier in België is geen optie en oppassen ook niet.

    Gerrie schreef:
    (...)

    We hadden toen afgesproken dat ik kleedgeld zou krijgen, maar daar is nog altijd niks van komen dus ik geloof er al niet meer in. Ik ben 15 en kranten rondbrengen hier in België is geen optie en oppassen ook niet.

    Je kunt alvast ergens solliciteren... Ik weet niet of dat zo in België is, maar in NL mag je al op je 15e overal solliciteren (qua bijbaantje dan). Dus iets van een supermarkt ofzo?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Tja, ik heb daar gelukkig geen last meer van, omdat ik kleedgeld heb en zelf centjes verdien...
    Maar het was wel irri ja... Alleen was het ook heel vaak andersom bij mijn moeder en mij ;]

    Misschien moet gaan vragen of je kleedgeld mag? En ik weet niet hoe oud je bent, maar je kunt er dan ook een bijbaantje bijnemen ;]

    Goed dat je me eraan herinnert dat ik een baantje moet zoeken ._.
    Ik krijg 50 euro kleedgeld per maand, maar ik reis vaak en de treinen in Nederland zijn geen grapje :/ Een vriendin uit België zei dat daar een of andere Go Pass is waarmee je voor 6 euro de hele dag kan reizen slkdfj. Maar een retourtje Groningen - Utrecht is al 44 euro, en laat ik nou net in zo'n uithoek wonen >< Twee keer binnen een jaar naar een concert in Parijs gaan helpt ook niet echt mee :')

    Beetje offtopic, sorry ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Je kunt alvast ergens solliciteren... Ik weet niet of dat zo in België is, maar in NL mag je al op je 15e overal solliciteren (qua bijbaantje dan). Dus iets van een supermarkt ofzo?


    14 bij een AH (: dat ga ik dus zodadelijk doen ! JEEJ
    om even bij dit topic te blijven; Kleedgeld en een baantje?


    Shit happens but pee happens a lot more.