• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane =
    xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy

    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Met tranen in mijn ogen hoor ik hoe Moons stem breekt en ze begint te huilen. "wat dan" vraag ik verdrietig aan James. Er kwam een meisje binnen die ik niet kende. "ga je gang" zeg ik zacht tegen d'r


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Tuurlijk kom maar" zei ik tegen de onbekend jongen althans dat dacht ik aangezien ik Jane nog steeds aankeek die voor me stond. "En wat dat is moet je zelf maar uitzoeken want ik heb geen zin meer om lange verhalen te vertellen" zei ik

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:51 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lilly
    Ik leg mijn hand over de hoorn. "wat heb ik daar nou aan. Ze zit hier te huilen omdat ze weg gaat en dan doe jij zo." spuug ik boos naar hem toe. "Moon alsjeblieft geniet nog even van de halve dag met haar "


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dominic
    Verbaast keek ik naar het meisje, waarom huilt ze. Ik pakte een stoel dat dicht in de buurt van het meisje en jongens was en ging er op zitten. 'Meisjes horen niet te huilen' zei ik als een poging om haar wat te troosten.


    We're all mad here. ~Cheshire

    [ze huilt niet micki ze is alleen verdrietig omdat Moon huiltxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    "Misschien ligt het aan de manieren waarop je reageert op mij en trouwens niet alleen mij" zei ik schouderophalend. "Trouwens ik kan er niets aandoen dat Rose ervoor koos om naar huis te gaan"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ja ik had niet optijd gekeken, liep nog 3 postjes achter -,-]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Lilly

    "argh aan jou heb ik ook echt helemaal niks!" roep ik naar hem. Ik bbeen een rondje door het lokaal en kom terug op men oude plek. Ik kijk even naar het meisje en loop nog een rondje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [hihih wij zijn gewoon supergirl]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dominic
    Vaag keek ik naar het meisje die rondjes in het lokaal liep. Vragend keek ik de jongen aan 'Kan ik helpen'. Ik moest het vragen anders ben ik ook zo nuteloos


    We're all mad here. ~Cheshire

    James

    "Ik heb net antwoord gegeven en als dat je niet bevalt dan heb ik niet meer te zeggen" zei ik. "En klopt want wat weil je dan dat ik doe, alles uitleggen ik dacht het even niet".
    Ik keek even naar het jongen en schudde mijn hoofd "Er valt niet veel te doen maar toch bedankt" zei ik "Ik ben trouwens James"

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 19:48 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    dominic is err, Jane's comingg! Sorry James!]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Lilly
    "Weetje laat ook maar" Ik voel me hopeloos als ik me op een stoel liet zakken. "nee je kunt niet helpen" zeg ik tegen het meisje. De bitcherige toon die ik erin wou hebben kwam er niet in te vooren


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lol]


    We're all mad here. ~Cheshire

    Jane
    Ik loop naar de jongen toe die net binnen was gekomen.
    Ik negeer James even, niemand mag Lilly hulp geven, ze zoekt het allemaal zelf maar uit.
    'hoi!' zeg ik vrolijk als ik tegenover hem ga zitten. 'ben je nieuw?'


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”