• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane =
    xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje= Micki en
    xFlyy

    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    James

    Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht.
    "Mh een voorbeeld" zei ik en trok even een bedenkelijk gezicht.
    "Heel misschien is het slimste en trouwens ook het beste van de afgelopen dagen toch wel duidelijk" zei ik lachend. "En als je het niet weet dan zou ik maar heel goed nadenken want het antwoord is niet zo heel moeilijk" zei ik glimlachend en drukte mijn lippen op de hare

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 20:56 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    Hij drukt zijn lippen op de mijne. Ik glimlach.
    'hm, ik zie daar niet echt het slimme aan' zei ik nep-nadenkend.
    'soms kan ik heel vervelend zijn hoor'

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 21:01 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    'hm, ik zie daar niet echt het slimme aan' zei ze nep-nadenkend. 'soms kan ik heel vervelend zijn hoor'
    Ik haalde mijn schouders op "Dat jij het slimme er niet aan ziet kan ik er niets aan doen" zei ik glimlachend. "Trouwens je bent niet de enige die vervelend kan doen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'dat jij het slimme er niet aan ziet kan ik niets aan doen' zegt hij. 'trouwens je bent niet de enige die vervelend kan doen'
    'oke, en nu iets doms dat je hebt gedaan' zeg ik vrolijk.
    'ik zie jou niet zo snel iets doms doen, daar ben ik al voor, jij bent hier de nerd' zeg ik er plagend achteraan.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    'oke, en nu iets doms dat je hebt gedaan' zegt ze vrolijk.
    'ik zie jou niet zo snel iets doms doen, daar ben ik al voor, jij bent hier de nerd' zegt ze er plagend achteraan.
    Ik keek haar nep-beledigd aan "Nou dat weten we dan ook weer"
    Ik dacht na ""Het domste daar moet ik heel even over nadenken want dat zijn heel veel dingen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'het domste, daar moet ik heel even over nadenken want dat zijn heel veel dingen' zegt James.
    'oke, noem ze allemaal maar op, we hebben alle tijd' glimlach ik. Ik kijk even om me heen, zonder leraar heb je niets te doen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    'oke, noem ze allemaal maar op, we hebben alle tijd' glimlacht ze
    "Nee dat ga ik niet doen" zeg ik. "Want daar heb ik nu dus echt geen zin" vervolgde ik lachend


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'nee dat ga ik niet doen, want daar heb ik nu dus echt geen zin in' zegt hij lachend.
    'misschien kan je soms wel vervelend zijn' zeg ik en ga met mijn handen op mijn heupen staan. ' misschien' vervolg ik en sla mijn armen weer om zijn nek.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lilly
    Ik schrik wakker van herrie uit een andere kamer. Ik sta op en zie Moon Rose kietelen. Ik grinnik en Moon kijkt om. "moet jij niet op school zijn?" ze kijkt me vragend aan. Ik kijk op de klok enren trug m=naar mijn kamer. Snel kleed ik mezelf aan. Ik pak mijn fiets en fiets snel naar school. Gel;ukkig was er geen docent want anders zu ik moeten nablijven. Niet dat ik dat zou doen maar het kostte wel gezeik. Ik liep het lokaal in en zag Jane met James zoenen. Ik zuchtte overdreven om te laten wete dat ze moesten stoppen/


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    MissEverdeen--> MsHutcherson


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [kapper straks trug]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    James

    'misschien kan je soms wel vervelend zijn' zegt ze en ga met haar handen op haar heupen staan. ' misschien' vervolgt ze en sla haar armen weer om mijn nek. "Ik weet dat ik dat kan zijn" zei ik lachend. "Maar niet altijd'
    Ik hoorde iemand zuchten en keek even naar achteren en zag Lilly.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ is goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'ik weet dat ik dat kan zijn' zei James.
    Ik wilde weer wat zeggen toen plots Lilly binnenkwam en overdreven zuchtte. Ik irriteerde me aan haar, boos draai ik me om.
    'kan het niet wat stiller? ik ben bezig' zeg ik geirriteerd. Daarna draai ik weer om naar James en kus hem weer, maar dit keer langer dan normaal, om Lilly terug te irriteren.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”