• Class 13
    Als je rpg't en een tijdje niet online kunt komen, of niet veel online bent door bepaalde redenen geef het aub even door. Als je dit niet doet en je reageert niet tot amper zul je een berichtje ontvangen. Als je hierop ook niet reageert lig je uit de rpg. Zo kunnen wij de lijst met rpgers overzichtelijk houden.

    Leerlingen:
    Lilly Dandie = MsHutcherson
    Jane =
    xMockingjayy
    James Andrew Night = DrNightmare
    Mary Ann Robins = LuvMustache
    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson= PassWord
    Verschillende korte rollen. zie rollentopic het lijstje=Micki en
    xFlyy

    Alyssa Zarah Blades= xFlyy
    Nana Celeste Cartwell=
    Space


    Bij 3 waarschuwingen wordt je verwijderd uit deze rpg omdat het dan ook niet lekker loopt voor de andere


    Wil je er nog bij komen, graag even een persoontje aan maken:
    rollen topic

    Mensjes die een nieuwe topic mogen aan maken: MissEverdeen, LikeAWeasley & annemellark

    Doordat het over school gaat kun je altijd inspringen! Dus het maakt niet uit hoever we zijn.
    Naamsveranderingen door geven aub

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 15:13 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'Is goed ik zie je dan wel en weet, je bent altijd welkom' zegt James.
    'dat had je niet moeten zeggen' grinnik ik. 'dan zal ik voortaan altijd bij jou te vinden zijn'
    Hopelijk begreep hij dat dit een grap was, en ik het niet meende.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    'dat had je niet moeten zeggen' grinnikt ze. 'dan zal ik voortaan altijd bij jou te vinden zijn'
    Ik had door dat ze een grapje maakte maar toch antwoorden ik "Geloof me na een paar dagen denk je daar wel anders over" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'geloof me, na een paar dagen denk je daar wel anders over' zegt James.
    'oh ja? Hoezo dan?' zeg ik met nog steeds een grote lach op mijn gezicht. 'en erger dan het weeshuis zal het niet zijn'

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 17:31 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    'oh ja? Hoezo dan?' zegt ze met nog steeds een grote lach op haargezicht. 'en erger dan het weeshuis zal het niet zijn'
    "Ik weet niet of het erger is" zei ik. "Maar ik denk dat je snel komt te weten waarom het zo is als Rose weer thuis is"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'ik weet niet of het erger is, maar ik denk dat je snel komt te weten waarom het zo is als Rose weer thuis is?'
    ik kijk hem even vragend aan. 'Rose is nog maar een kind, zo erg zal ze niet zijn'
    Snel pak ik mijn mobiel en typ binnen een paar seconden een sms, dat ze niet op me hoeven te wachten vanavond. Een nacht rust, al zal de tijd daarna verschikkelijk worden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jimmy 'Jim' Bryon Wilson.

    Er rolt een traan over haar wang. "Niks, van de trap af gevallen," Zegt ze snel en loop het lokaal in, naar haar plaats.
    Ik loop achter haar aan en in het lokaal ga ik voor haar staan. "Je gaat me nú vertellen wat er aan de hand is. Ik hou van eerlijkheid," Zeg ik tegen haar.

    James

    'Rose is nog maar een kind, zo erg zal ze niet zijn' zei ze.
    "Weet ik en dat is ook zo" zei ik lachend. "Maar dat elke keer als ze koekjes bakt de keuken wit is, de koekjes zwart, we de ramen open moeten zetten zodat de rook weg kan en de buren weer is de brandweer willen bellen is soms toch wel wat vermoeiend"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'dan ga ik toch met haar koekjes bakken' zeg ik te snel. Ik was vergeten dat ik een verschikkelijke kokkin ben. 'of niet'
    'ik denk dat het dan wel handig zal zijn dat je buren de brandweer bellen' grijns ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    Ik keek haar aan "Zou moeilijk is het toch niet?" vroeg ik lachend.
    "En wat maakt het eigenlijk ook uit" zei ik toen "Als je koekjes wilt pakken dan bak je maar met haar koekjes"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'Als ik in jouw huis koekjes ga bakken, weet ik zeker dat je er spijt van zal krijgen' zeg ik.
    Ondertussen is mijn vlecht klaar, ik haal een elastiekje van mijn pols en bind hem in mijn haar. Ik pak mijn nagellak uit mijn tas en begin ze zorgvuldig te lakken.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Ach dat zien we erna dan wel" zei ik
    "Of jullie nu samen koekjes bakken en de brandweer kom of ze bakt alleen koekjes en ze komen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jane
    'of jullie nu samen koejes bakken en de brandweer komt of ze bakt alleen en ze komen' zegt James.
    'daar heb je een punt' zeg ik nadenkend. 'dus je bent ook nog slim he?'
    Ik sta op en loop naar hem toe tot ik voor hem sta en druk een kus op zijn lippen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    James

    "Ligt eraan op welke manier je slim bedoelt" zei ik lachend.
    "Er zijn de afgelopen tijd inderdaad wel dingen gebeurd waarvan ik dacht dat ze slim waren, maar sommige dingen had ik ook beter niet kunnen doen" zei ik lachend

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 18:22 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mary Ann Robins

    'Je gaat me nú vertellen wat er aan de hand is. Ik hou van eerlijkheid' zegt hij terwijl hij voor me staat. 'ik....ik...' kwam er totterend uit en ik rende de gang op. Ik ging op de trap zitten en verborg mijn gezicht in mijn handen. De tranen stroomden over me wangen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jane
    'geef eens voorbeelden?' vroeg ik 'in mijn ogen doe je alles perfect'
    Het kwam er heel overdreven uit, waardoor er nog een glimlach op mijn lippen kwam.
    Ik sloeg mijn armen om zijn nek en gaf hem nog een kus.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”