• Drie boybands zijn uitgekozen, waarvan er een van de drie boybands mee mag doen aan het nieuwe reality programma nieuw in the UK.
    Harry Styles, One Direction. Nathan Sykes, The Wanted & Tom Fletcher, McFly zijn de gelukkige om een grote villa te delen aan de kust van Portugal met overal verborgen camera's en elke zaterdag een nieuwe opdracht. En naast de drie populaire jongens komen er ook nog drie jonge getalenteerde meiden in de villa wonen. Zal dit stand houden?


    Doen/niet doen?
    Titel?
    Waarschuwen?


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Mcfly en 1D ..

    My worst nightmare.
    Mcfly is mijn lievelingsband (totaal obsessed) en dan zet je 1D erbij? O.o neem een band die wél meet waardigheid tegenover mcfly kan staan.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2012 - 15:34 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Mcfly en 1D ..

    My worst nightmare.
    Mcfly is mijn lievelingsband (totaal obsessed) en dan zet je 1D erbij? O.o neem een band die wél meet waardigheid tegenover mcfly kan staan.


    Zeur niet zo het is maar een verhaal.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Het klinkt erg leuk, ik haakte alleen af bij de bands. Waarom niet onbekende bands die ook niet bestaan? Daar kun je zelfs veel meer mee.


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Fanfiction level met Boybands: Over 9000.
    Ik zou ze weg halen, dan klinkt het verhaal al een stuk beter ;3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor