• Aangezien Ilse Spall ergens verderop in de familie van ons zit lees ik nu ook haar boeken en ik ben dus eergister avond laat begonnen met lezen en had het boek dus al de volgende dag uit. Ik vind je het boek echt geweldig en ik raad jullie 'm zeker aan! Het gaat om het boek 'Blind date'.
    Ik zoek even een samenvatting voor jullie op!



    Fleur (24) werkt sinds kort op de marketingafdeling van speelgoedbedrijf De Glazen Teddybeer. Na een stukgelopen relatie en haar zelfgekozen ontslag bij de investeringsmaatschappij van haar vader is ze echt aan iets anders toe. Wanneer ze de knappe directeur Sam Palmer ontmoet, is ze op slag verliefd. De liefde lijkt wederzijds te zijn, maar de relatie loopt toch niet zo gesmeerd als Fleur zou wensen. Fleur deelt alles wat ze meemaakt met haar twee vriendinnen, als ze de kans krijgt dag en nacht. Een doorsnee chicklit, met het bijpassende hippe taalgebruik (sparren, de kat ligt te loungen, megacute). Karakters blijven aan de oppervlakte. Tweede roman van de auteur (29) die in 2009 de chicklit-schrijfwedstrijd van Chicklit.nl won. Romantisch verhaal voor een jong vrouwelijk publiek. Normale druk.

    In het midden krijgt het boek een draai die je totaal niet verwacht dus ik vond 'm echt leuk om te lezen en de verhaal lijn vond ik geweldig.


    /

    Chicklits = niet mijn ding :].
    Als ik al van plan ben om wat te gaan lezen, ga ik het op Ivans Oorlog wagen. Na de Goelag Archipel te hebben gelezen. Dus dat duurt nog wel even, aangezien ik vrijwel nooit lees.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hmm, het is niet echt mijn genre.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Zoals er al staat, een doorsnee chicklit. Niet echt iets voor mij. :'D


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Lijkt me wel leuk. Misschien ga ik hem lezen als ik de drie boeken die ik nu lees uitgelezen heb.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik lees momenteel Engelse boeken
    Echt heel leuke
    Ik heb ze allemaal op 2 dagen en some zelfs 1 dag al uitgelezen
    Ik wil ze gewoon nooit wegleggen :p
    Ik heb 1 hele serie uit, wat ik zo jammer vind dat het eindigt.
    Ze waren echt leuk
    het waren altijd boven de 300 pagina's dat wel; maar ze zijn het zeker waard
    De eerste van de beide reeksen is: Switched - Amanda Hocking en dan Born at Midnight - C.C. Hunter
    De tweede, daarvan ben ik nu aan het wachten op het 4de boek
    Kan niet wachten.
    Die eerste eindigt echt mooi, zo lief en het is eig moeilijk uit te leggen


    The moments with you are the moments I live for <3