• "Jullie vrouwen hebben gewoon water. Ik weet niet precies waar het nou zit, maar daardoor voelen jullie bepaalde dingetjes gewoon aan." - Zei mijn beste maatje net. So adorable, hahaha. Je had ook z'n gezicht erbij moeten zien, hoe serieus, overtuigd en verwonderd!


    Til hug og blod.

    Morticia schreef:
    Ons lichaam bestaat voor meer dan de helft uit water. Lol. (cat)


    Ofc. Even he knows. Maar Ricardo is zwaar ADHD-er, die meestal net even de dingen iets anders benaderd. 8D
    Hij heeft vaker van dat soort (toch best lieve) acties en opmerkingen. Ghehehe.


    Til hug og blod.

    waarschijnlijk, omdat vrouwen meer over hun gevoel praten, voelen ze andere gevoelens ook aan....

    dus, z'n uitspraak klopt


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Tigger schreef:
    (...)

    Yay! DAn ben je nu mijn persoonlijke reservewaterreservoir :Y)


    Bij mijn lichaam kun je een hoop tappen hoor ... Haal dan ook meteen je frituurvet er maar vandaan! :Y)


    Til hug og blod.

    AngelsFate schreef:
    waarschijnlijk, omdat vrouwen meer over hun gevoel praten, voelen ze andere gevoelens ook aan....

    dus, z'n uitspraak klopt


    Hij had het meer over de best vaak gebruikte vrouwelijke opmerking; 'Ik voel gewoon aan m'n wateren dat er iets gaat gebeuren!' - Wat hij dus vrij letterlijk opnam. :'D

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 14:38 ]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Bij mijn lichaam kun je een hoop tappen hoor ... Haal dan ook meteen je frituurvet er maar vandaan! :Y)


    Pff, ik wil graag meer dan een frietje frituren, en ik heb geen zin om meerdere mensen te gaan tappen voor hun vet (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Pff, ik wil graag meer dan een frietje frituren, en ik heb geen zin om meerdere mensen te gaan tappen voor hun vet (cat)


    Als jij de tap regelt, zorg ik dat je zonder problemen de hoeveelheid krijgt die nodig is of die ik eruit kan halen! :Y)


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Hij had het meer over de best vaak gebruikte vrouwelijke opmerking; 'Ik voel gewoon aan m'n wateren dat er iets gaat gebeuren!' - Wat hij dus vrij letterlijk opnam. :'D


    haha, faalde ik?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Omerta schreef:
    (...)

    Als jij de tap regelt, zorg ik dat je zonder problemen de hoeveelheid krijgt die nodig is of die ik eruit kan halen! :Y)


    Pff, maximaal 2 frietjes. Neh, ik koop wel zo een fles :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Pff, maximaal 2 frietjes. Neh, ik koop wel zo een fles :Y)


    2 frietjes? Lieve Alwup, ik geef zonder schaamte toe op dit moment 90 kilo te wegen, al ben ik maar 1.59 lang. Ik werk er aan, heeft ook al veel geholpen en ik ben hoe dan ook ontzettend sexy, maar daar haal je aardig wat vet af hoor. 8D


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    2 frietjes? Lieve Alwup, ik geef zonder schaamte toe op dit moment 90 kilo te wegen, al ben ik maar 1.59 lang. Ik werk er aan, heeft ook al veel geholpen en ik ben hoe dan ook ontzettend sexy, maar daar haal je aardig wat vet af hoor. 8D


    Zie je, daarom zeg ik nooit aardige dingen tegen meisjes, dan moet je weer discussieren :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Zie je, daarom zeg ik nooit aardige dingen tegen meisjes, dan moet je weer discussieren :Y)


    Haha. Het zullen wel twee héle speciale frietjes zijn dan. :Y)


    Til hug og blod.

    Diabelli schreef:
    Haha dat is echt geweldig ^^


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.