• Hi, I Love You, Bye.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 22:18 ]


    What's so bad about being different?

    LETSMALIK schreef:
    CHELS WIJ MOETEN HET OOK NOG REGELEN SAMEN HE


    YES WE NEET TO DO THAT !


    i'm broken, do you hear me.

    EN CHELSEA, JIJ MOET GEWOON NAAR BREDA KOMEN (a)


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    GEWELDIG, dan moeten we even zien hoe we het doen, naar jou of mij of hoe dan ook. mhihihihihihi

    Maakt mij niet uit, ik weet niet of ik naar belgie naar toe zou mogen reizen, maar voor jouw wordt het treinkaartje dan heel erg duur en ik mag toch gratis reizen in NL dus zou ik dan alleen in belgie hoeven te betalen (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Need*


    i'm broken, do you hear me.

    OhMyJay schreef:
    (...)
    Maakt mij niet uit, ik weet niet of ik naar belgie naar toe zou mogen reizen, maar voor jouw wordt het treinkaartje dan heel erg duur en ik mag toch gratis reizen in NL dus zou ik dan alleen in belgie hoeven te betalen (:


    Okay, ja dat klopt wel maar ik zou ook een treinkaartje in NL kunnen kopen, is dat dat niet goed koper?

    En ja Sanne, maar dan voel ik me precies zo een buitenstaander. Snap je?


    i'm broken, do you hear me.

    OMIJNGOD, Ik schreeuwde hier keihard; ONE DIRECTIOOOOON.

    Mijn pa had de tv een paar seconden op net 5 staan, ik hoor opeens; THAT'S WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL.


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Okay, ja dat klopt wel maar ik zou ook een treinkaartje in NL kunnen kopen, is dat dat niet goed koper?

    En ja Sanne, maar dan voel ik me precies zo een buitenstaander. Snap je?
    Maar Chels, dat hoeft echt niet! Die andere nemen ook iemand mee die ik niet ken! Ik snap het wel, maar ik weet wel dat het nergens voor nodig is (:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    YES WE NEET TO DO THAT !

    YESSS


    Some things are changing too much.

    Wat ik wel weet is dat mijn zomer wat duur gaat uitvallen x'D hahahaha en mijn pa kwma eergisteren met het idee om naar Spanje te gaan xd hahahahah


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Okay, ja dat klopt wel maar ik zou ook een treinkaartje in NL kunnen kopen, is dat dat niet goed koper?

    En ja Sanne, maar dan voel ik me precies zo een buitenstaander. Snap je?

    Volgens mij niet, kijk als jij naar mij toe zou komen moet je de trein in België en Nederland betalen en de bus ook nog (maar die is niet duur), Ik hoef dan wss alleen de trein in België te betalen en misschien de bus (:


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    Le downloading 12 BTR songs.


    Some things are changing too much.

    CHELS IK HAD NIEUW CHAPTER GEACTIVEERD HE (:


    Some things are changing too much.

    OhMyJay schreef:
    (...)
    Volgens mij niet, kijk als jij naar mij toe zou komen moet je de trein in België en Nederland betalen en de bus ook nog (maar die is niet duur), Ik hoef dan wss alleen de trein in België te betalen en misschien de bus (:


    Ahzo, ik snap het wel ik ga eens vragen of je nu deze zomer mag komen of niet en ik laat het je zooooooooooo snel mogelijk weten ! ^^


    i'm broken, do you hear me.

    LETSMALIK schreef:
    CHELS IK HAD NIEUW CHAPTER GEACTIVEERD HE (:



    OEEEEEEEEEEEEEH GONNA SEE !


    i'm broken, do you hear me.

    Hahaha lololol ik ben benieuwd wat ik deze nacht over 1D ga dromen.
    Eergister had ik bijna Liam, Zayn en Harry gemeet
    en vannacht een fangirlende Zayn omdat ie een cavia kreeg


    What's so bad about being different?