• Hi, I Love You, Bye.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 22:18 ]


    What's so bad about being different?

    foreverPayne schreef:
    Hoe is het met jullie?
    Net was ik een wrak, maar het gaat nu weer wel c:


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    130212 schreef:
    Bwah ik moet gaan. DOEEIII <333333333333333


    BYE LOVE <33333


    Remember when...

    Hamleys schreef:
    (...)Net was ik een wrak, maar het gaat nu weer wel c:


    dit.


    Remember when...

    AndyMerry schreef:
    (...)

    Het is vmbo(aa)


    Engels, misschien zelfs Nederlands, andere talen, ik zou het zo voor je doen. Maar sinds jij natuurkunde enzo hebt, ehr. Ik suck er zwaar hard in. had vandaag nog een 5,6 terwijl ik goed had geleerd, yay.


    Remember when...

    en nu ga ik ook, doeidoei <3


    Remember when...

    Doeeeg Hester <3333


    What's so bad about being different?

    BAAAI HESTER. <333


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Le me wanna say something.

    Ik vertel je niet om stees gelukkig te zijn, maar probeer het. Denk aan de positieve dingen die je hebt: vrienden, familie, eten en drinken. Er zijn zoveel dingen waar je tevreden mee kunt zijn terwijl je enkel en alleen maar denkt aan de slechte dingen in je leven, hoe andere mensen naar je kijken, hoe jezelf naar je kijkt. Denk niet te veel na schatjes, ja ik weet maar al te goed dat dat makkelijk is gezegd maar weet dat je prachtig bent. Er zijn zoveel mensen die met jullie zo zouden willen ruilen. De humor, liefde, geweldigheid, eerlijkheid en niet te vergeten schoonheid van jullie allemaal. Weet dat je iemands reden bent om te bestaan, dat je iemand gelukkig maakt en dat gewoon door jezelf te zijn. Het leven is soms hard en ja ik weet het, dan zou je er liever een einde aanmaken. Maar weet dat dat geen optie is, doe het niet en zet door. Laat zien dat je sterker bent dan dat gevoel. Jullie zijn meisjes uit de duizend, die hun plekje zeker en vast verdienen. Het is niet altijd makkelijk maat weet dat het niet kan blijven regenen, de zon zal vroeg of laat weer beginnen schijnen en besef je dat je door al die tegenslagen en teleurstellingen sterker bent geworden. Een persoon waarop je trots mag zijn. Jullie zijn prachtig, fantastisch, gewoon alle positieve dingen in de wereld. Probeer ze zelf ook te zien en breek je zelf niet altijd af, wees nu niet altijd negatief. Want jullie zijn geweldig, gewoon op de manier hoe jullie zijn. Ik hou van jullie stuk voor stuk, zonder één van jullie zou alles al meteen anders zijn. Niet meer het zelfde. Jullie hebben allemaal dat ene dat jullie uniek maakt, waar je trots op mag zijn, onthou dat.


    i'm broken, do you hear me.

    Ik hou van je Chelsea. <33333

    OH, NU IK ERAAN DENK. IK GA BINNENKORT MET MENSEN MEETEN IN BREDA, KOM JE OOOOOOOOK?


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hamleys schreef:
    Ik hou van je Chelsea. <33333

    OH, NU IK ERAAN DENK. IK GA BINNENKORT MET MENSEN MEETEN IN BREDA, KOM JE OOOOOOOOK?


    Maar ik ken die mensen vast niet en dan ben ik mega verlegen :$


    i'm broken, do you hear me.

    foreverPayne schreef:
    Le me wanna say something.

    Ik vertel je niet om stees gelukkig te zijn, maar probeer het. Denk aan de positieve dingen die je hebt: vrienden, familie, eten en drinken. Er zijn zoveel dingen waar je tevreden mee kunt zijn terwijl je enkel en alleen maar denkt aan de slechte dingen in je leven, hoe andere mensen naar je kijken, hoe jezelf naar je kijkt. Denk niet te veel na schatjes, ja ik weet maar al te goed dat dat makkelijk is gezegd maar weet dat je prachtig bent. Er zijn zoveel mensen die met jullie zo zouden willen ruilen. De humor, liefde, geweldigheid, eerlijkheid en niet te vergeten schoonheid van jullie allemaal. Weet dat je iemands reden bent om te bestaan, dat je iemand gelukkig maakt en dat gewoon door jezelf te zijn. Het leven is soms hard en ja ik weet het, dan zou je er liever een einde aanmaken. Maar weet dat dat geen optie is, doe het niet en zet door. Laat zien dat je sterker bent dan dat gevoel. Jullie zijn meisjes uit de duizend, die hun plekje zeker en vast verdienen. Het is niet altijd makkelijk maat weet dat het niet kan blijven regenen, de zon zal vroeg of laat weer beginnen schijnen en besef je dat je door al die tegenslagen en teleurstellingen sterker bent geworden. Een persoon waarop je trots mag zijn. Jullie zijn prachtig, fantastisch, gewoon alle positieve dingen in de wereld. Probeer ze zelf ook te zien en breek je zelf niet altijd af, wees nu niet altijd negatief. Want jullie zijn geweldig, gewoon op de manier hoe jullie zijn. Ik hou van jullie stuk voor stuk, zonder één van jullie zou alles al meteen anders zijn. Niet meer het zelfde. Jullie hebben allemaal dat ene dat jullie uniek maakt, waar je trots op mag zijn, onthou dat.


    I love you Chels <3


    What's so bad about being different?

    foreverPayne schreef:
    (...)

    Maar ik ken die mensen vast niet en dan ben ik mega verlegen :$
    ;c
    Ik heb ze ook nog nooit gezien enzo, nouuu ik wil jou meeten ):


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ik hou trouwens ook van jullie, maar probeer er aan te denken. En ja ik weet da da heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel moeilijk is want ik ben ook zo maar probeer er aan te denken en weest positief he, niet enkel de negatieve dingen te zien ! <3333333333.


    i'm broken, do you hear me.

    Hamleys schreef:
    (...);c
    Ik heb ze ook nog nooit gezien enzo, nouuu ik wil jou meeten ):


    Wie zijn het? Want ja ik wil jou ook dolgraag meeten hoor - iedereen hier trouwens- maar nu ja wat als die me dan niet moeten enzo :'D hahahaha .


    i'm broken, do you hear me.

    Hello hello hello..


    Some things are changing too much.