• Heyy
    Ik word echt gek van hoe mijn haar nu is, dus post hier je foto van het haar dat jij denkt dat bij mijn hoofd past! Dan ga ik het overwegen om het zo te knippen/verven:P

    This is me :)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 19:42 ]


    Where words fail, music speaks

    Owja, mijn haar zit eigenlijk nooit zoals op die foto. Nu zit het ook niet mooi, maar normaal is het nog lelijker xd


    Where words fail, music speaks

    10 woorden: vraag het aan een kapper die er verstand van heeft ><


    -

    Langer laten groeien? ^^
    Misschien een aantal highlights, geeft wel iets frissigs (als dat een woord is)


    Deep inside, I've never felt alive

    Cacophony schreef:

    Hahahahha xD


    Where words fail, music speaks

    Genius schreef:
    10 woorden: vraag het aan een kapper die er verstand van heeft ><
    Ik vraag het toch aan jullie? Als ik het aan de kapper wilde vragen had ik het allang gedaan :')


    Where words fail, music speaks

    Ik zou zeggen alles afscheren op een strook in het midden na en die knalroze verven en hem dan met gel omhoog zetten. Tadaaa. Hanenkam :'D


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    je haar lichter verven? misschien iets van bruin wat dan donkerder is zodat het niet te veel van je haar nu afwijkt?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik vind het eigenlijk mooi zoals het nu is (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Wandererr schreef:
    je haar lichter verven? misschien iets van bruin wat dan donkerder is zodat het niet te veel van je haar nu afwijkt?


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Volgens mij zou je nog met zoiets staan:

    Frodo schreef:
    Ik vind het eigenlijk mooi zoals het nu is (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Frodo schreef:
    Ik vind het eigenlijk mooi zoals het nu is (:


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.