• [RPG] The Real Hunger Games.

    © Schrijfrechten by Suzanne Collins.
    © RPGrechten by KolderKat.




    | Verhaal. |

    Het is echt simpel.

    24 tributen,
    1 winnaar.

    23 tributen vechten tot de dood, er blijft één iemand over.

    Maar wie zal dat zijn…?


    | Doel. |

    We proberen om Katniss en/of Peeta deze keer niet te laten winnen. We proberen gewoon door te spelen tot er 23 tributen dood zijn. De overgebleven tribuut mag terug naar huis met een levenlang luxe. Maar iedereen zal sterk zijn en de Spelen kan dagen duren.. Misschien worden het deze keer maanden, totdat de Spelmakers het te saai vinden en je in de fik steken of een rare mutant achter je aanstuurt. Je weet maar nooit wat je overkomt. Natuurlijk kan je ook een bondgenoot tegenkomen, die je later nog verraad ook. En dat wil je echt niet tegen komen, net zo min als de mutant of het vuur…

    | Regels. |

    | Vermoord iemand niet zonder toestemming. Als je toestemming krijgt, wordt er natuurlijk wel teruggevochten of het moet een Beroeps zijn, dan ben je natuurlijk wel redelijk bang.
    | Je mag je rol niet opgeven! Zo ja; dan wordt dat personage gelijk vermoord en valt die Tribuut dus af.
    | De eigenaar van de RPG zegt wanneer het avond is en de nacht valt. Ik zeg wanneer er een kanonschot luidt en wie er in de avond vermoord is.
    | Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt en telt die ook als een dode.
    | Er moet natuurlijk aan het einde (dus met nog 2 tributen over) beslist worden wie er wil overleven en wie dood wil. Dat moet je via GB/PB met elkaar bespreken. Natuurlijk wil iedereen die luxe, maar er moet uiteindelijk een beslissing komen. En als jullie er niet uit komen, doe ik het voor jullie. Dan laat ik één van mijn Spelmakers een mutant op één van jullie afkomen.
    | Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    | Geen one-liners, minimaal 3 a 6 zinnen.
    | Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    | De verzonnen personen mogen géén bekende mensen zijn.
    | Je moet echt actief zijn.
    | Je moet redelijk ervaring hebben.
    | Geen geruzie buiten IC.
    | Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    | Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    | Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).

    | Rollen. |

    || District 1. ||

    |- Jongenstribuut ; Marvel. – spotgaaitje
    |- Meisjestribuut ; Glimmer. – Space

    || District 2. ||

    |- Jongenstribuut ; Cato. – TheRumIsGone
    |- Meisjestribuut ; Clove. – Mo0nlight

    || District 3. ||

    |- Jongenstribuut ; Verzonnen. –
    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. – April Denali, Tisiphone

    || District 4. ||

    |- Jongenstribuut ; Verzonnen. –
    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. – Elleonor Collins, spotgaaitje

    || District 5. ||

    |- Jongenstribuut ; Verzonnen. –
    |- Meisjestribuut ; Foxface. – Seeder

    || District 6. ||

    |- Jongenstribuut ; Verzonnen. –
    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. - Julia Writter, Mockingjays

    || District 7. ||

    |- Jongenstribuut ; Verzonnen. –
    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. – Jane Wiser, xMockingjayy

    || District 8. ||

    |- Jongenstribuut ; Verzonnen. –
    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. –

    || District 9. ||

    |- Jongenstribuut ; Verzonnen. –
    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. –

    || District 10. ||

    |- Jongenstribuut ; Verzonnen. –
    |- Meisjestribuut ; Verzonnen. – Désiré Edams, EssieLove123

    || District 11. ||

    |- Jongenstribuut ; Tresh. – ForeverNiall
    |- Meisjestribuut ; Rue. – TheRumIsGone

    || District 12. ||

    |- Jongenstribuut ; Peeta Mellark. –
    |- Meisjestribuut ; Katniss Everdeen. – HurtedHeart

    We doen alleen de Tributen.

    | Topics. |

    Speeltopic 1.

    | Informatie. |

    Als je informatie nodig hebt, moet je hier klikken.

    | Paspoort. |
    Je móét als je een origineel karakter krijgt hem/haar invullen.

    Rol: Wie wil je zijn?
    Naam: Gehele naam.
    Leeftijd: 12 tot 18.
    Uiterlijk: Foto en beschrijving.
    Innerlijk: Niet alleen moordlustig, aardig, en zo voorts. Ik wil een goede beschrijving.
    Wapens: Misschien heb je wel een pijl en boog, maar je kan ook een mes of een zwaard hebben.
    Zwakheden: Waar ben jij slecht in?
    Sterke punten: Ben jij goed in pijl en boog of juist heel slecht?
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete: Als je het niet weet van een echt personage, dan mag je wat bedenken. Niet stelen van een ander, gewoon iets origineels bedenken en ook niet vrijwillig, alleen Katniss heeft dat.


    | RPG |

    Begint nadat we alle Tributen hebben ingevuld op deze lijst, dus schiet maar op <3.

    Happy Hunger Games, and may the odds be ever in your favor!


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 22:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Rol: Het meisje uit district 6.
    Naam: Julia Writter
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Julia is een erg rustig meisje. Dus wanneer iemand voor haar staat, blijft ze kalm en kan ze die gene makkelijk ompraten. Ook is ze een doorzetter.
    Wapens: Julia kan goed in bomen klimmen. Haar wapen is een zwaard.
    Zwakheden: Dat iemand beter is dan haar.
    Sterke punten: Zwaard vechten
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete:
    Mijn adem stokte, net als die van de menigte. De hand van Effie ging langzaam de bal in. Ze graaide even en haalde toen een briefje er uit. Ze ging recht voor de microfoon staan. "En de vrouwelijke tribuut van district 6 is Julia Writter!"
    Even was ik vergeten hoe ik moest ademen. In uit, in uit. Dacht ik. Mijn adem werd weer normaal in ik ging recht op staan. "Waar ben je liefje?" zegt Effie. "Ik ben hier,' antwoord ik. En ik liep zelfverzekerd naar haar toe.


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Rol: Meisje District 12 Katniss
    Naam: Katniss Everdeen
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk:


    Innerlijk:(komt nog)
    Wapens: Pijl en boog en 1 werpmesje
    Zwakheden: Ze is niet echt goed in speren of zwaarden.
    Sterke punten: Ze is goed in jagen en met pijl in boog. Ze doet alles om te overleven en ze kan best goed klimmen. Ze weet genoeg af van bessen of planten en ze kan ook vissen.
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete: Katniss haar zusje werd gekozen en ze heeft zich ingeruilt voor haar. Ze zou haar zusje nooit kunnen laten meedoen aan de Hungergames. Katniss had geen spijt wie had zich anders voor Prim opgeofferd als ze was weggelopen met Gale.
    [Ik verander het nog wel is als ik meer tijd heb :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Mo0nlight schreef:
    (...)

    Beroeps kan ze niet zijn. Volgensmij zijn alleen District 1 t/m 3 (en ook Peeta er dan bij) een Beroeps. En een achternaam, a.u.b.

    Ok!!!!Ze heet elleonor Collins


    •*• Lululu •*•

    spotgaaitje schreef:
    (...)
    Ok!!!!Ze heet elleonor Collins


    Oh, btw, het was een foutje. Dat district is wel een Beroeps, sorry ;'). Je mag het dus wel zo houden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    || Rol: Glimmer, uit district een.
    || Naam: Glimmer Amélie Morrison
    || Leeftijd: Zeventien.
    || Uiterlijk:


    || Innerlijk: Glimmer houd van aandacht, ze vind het dan ook zwaar irritant dat Kattnis en Peeta de aandacht van het Capitool en de spelmakers hebben. Ze is zelfverzekerd en helemaal vol van zichzelf. Ze wil alles kunnen en beter zijn dan de anderen. Ze is erg populair bij de jongens uit haar district, en weet ook dat ze mooi is. Glimmer vindt zichzelf veel beter, mooier en slimmer dan de andere tributen. Ze maakt wel een paar uitzonderingen, de beroeps plaatst ze op de zelfde lijn waar ze zichzelf plaatst. Glimmer heeft niet echt medelijden met de andere tributen, ze doet er alles aan om te winnen. En daardoor iedereen trots te maken, en zichzelf nog beter te vinden.
    || Wapens: Glimmer neemt een glimmende zilvere boog en een koker met pijlen mee, waar ze denkt goed mee om te kunnen gaan. Ze neemt het niet mee omdat het een wapen is waarmee ze goed heeft getraind, ze doet het meer om Katniss er mee te pesten. Glimmer komt er snel achter dat het geen goed wapen voor haar is maar laat dat niet merken. Ze had langer moeten nadenken over welk wapen ze koos, ze had bijvoorbeeld beter een mes kunnen pakken.
    || Zwakheden: Kan niet goed met haar wapen omgaan, kan niet goed in bomen klimmen, reactievermogen is niet heel goed.
    || Sterke punten: Veel sponsors door haar uiterlijk, ze is een beroeps, ze is snel met rennen, ze is lenig, goede ogen.
    || Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete: Toen Glimmer werd gekozen liep ze zelfverzekerd het podium op, ze had zich toch vrijwillig willen aanbieden. Dus het maakte voor haar niks uit.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 18:29 ]


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    EssieLove123 schreef:
    Hallo, ik wil graag meedoen (doeg)

    Rol: Een meisje uit district 10
    Naam: Désiré Edams, alleen je mag ook Desie zeggen
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk: (Ik weet niet hoe je die moet plaatsen :X. Ik zet 'm later wel.) Meisje met krullend rood haar, groen/grijze ogen en een blanke huid.
    Innerlijk: Ze vertrouwd mensen niet snel en heeft een zwak voor schattige dingen. Ze is wel altijd aardig, behalven als jij niet aardig doet en ze vindt de beroeps stiekem niet zo slecht omdat ze vindt dat ze niet anders weten.
    Wapens: Het liefst een katapult, ik haar handen is die doodelijk. Ze is ook wel blij met werpmessen.
    Zwakheden: Ze is waardeloos in vuur maken, dus ze heeft lucifers nodig. Ook krijgt ze snel last van honger, alleen dat zit voor het meeste in haar hoofd
    Sterke punten: Ze gooide bij haar thuis altijd met steentjes, dus ze kan heel goed mikken. Verder is ze goed met wonden verzorgen en weet ze de meeste geneeskrachtige planten
    Reactie toen hij/zij gekozen werd bij de boete: Ze is in de spelen terechtgekomen omdat ze zich vrijwillig aan had geboden omdat er een meisje van 12 werdt getrokken. Ze deed er daarom ook heel rustig onder.
    Vrienden: Ze heeft alleen mensen-die-wel-aardig-zijn-dus-zij-is-het-terug mensjes
    BTW:Haar moeder is overleden toen ze 13 was en haar vader slaat haar daarom soms, alleen daar praat ze niet graag over.


    Je mag niet vrijwillig, je moet gewoon getrokken worden.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik ga iedereen erop zetten!

    Ik bepaal in de Arena welke spullen je pakt, de overgebleven Districten/mensen zijn dood gegaan bij de Hoorn Des Overvloeds. Ik laat die rollen dus nog tot vanavond openstaan en dan begint de Spelen morgen!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    Je mag niet vrijwillig, je moet gewoon getrokken worden.


    Oow, okeej!
    Ik ga het zo veranderen!


    If you're feeling lonely, look at the sky and say: "Hello there. How're you doing?"

    mag ik Peeta reserveren? Er staat namelijk nog niemand achter zijn naam :) of is ie gereserveerd voor iemand anders?

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 11:53 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Ik reserveer de mannelijke personage van district 3

    Mo0nlight schreef:
    (...)

    Oh, btw, het was een foutje. Dat district is wel een Beroeps, sorry ;'). Je mag het dus wel zo houden.

    Ok!!!!dat is prima voor mij!!!!


    •*• Lululu •*•

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 7
    Naam: Jane Emily Wiser
    Leeftijd: 15 jaar, ze is jarig op 6 september.
    Uiterlijk: Jane heeft lange bruine haren, dat ze meestal los draagt. Ze is klein en is tenger gebouwd. Jane is om precies te zijn 1.62. Ze heeft blauwe ogen. Jane is een echt meisje meisje. Het liefst draagt ze jurkjes en draagt altijd wel wat mascara. Jane ziet er ook erg onschuldig uit, ze hoopt dat dit in haar voordeel zal werken in de arena.


    Innerlijk: Haar onschuldige uiterlijk past perfect bij haar, zo is ze namelijk ook. Ze heeft nog nooit iemand een vlieg kwaad gedaan en wilt dat liever ook niet doen. Jane is een sociaal type en heeft liever veel vrienden om haar heen. Ze is wel heel naïef, ze gelooft werkelijk alles wat je zegt. Waarom zouden ze tegen haar liegen? Ze is wel snel bang voor dingen.
    Wapens: Omdat ze uit district 7 komt weet ze wel hoe je een bijl kunt gebruiken, dit wapen zal ook haar voorkeur krijgen. Ze is alleen niet erg goed hiermee, ze heeft gewoon geen kracht om er hard mee te slaan. Alle andere wapens raakt ze liever niet aan. Ze doet simpele dingen al snel verkeerd. Jane zal eerder zichzelf verwonden met een wapen dan een ander.
    Zwakheden: Ze kan dus niet goed omgaan met wapens, dit is een groot nadeel in de arena. Ze is helemaal niet sterk, hierdoor kan ze moeilijk tributen van zich af duwen of hard een wapen naar een tribuut gooien.
    Sterke punten: Ze kan hard rennen en heeft een snel reactievermogen. Jane weet veel over eetbare planten, dit zal haar voedselbron in de arena worden. Jane is geen dom meisje, ze is goed in plannen bedenken. Dit is niet meer het geval als ze onder grote druk staat.
    Reactie toen zij gekozen werd bij de boete: Ze vond het niet erg om te laten zien hoe ze zich voelde, ze begon te huilen. Jane vond het oneerlijk dat ze werd gekozen.
    Extra: Haar vader heeft een goed betaalde baan die hij verschrikkelijk vind. Veel van het verdiende geld geeft hij uit aan alcohol. Gelukkig verdient hij genoeg zodat Jane haar familie geen honger hoeft te lijden. Hierdoor is hij, als hij thuis is, bijna altijd dronken en reageert zijn woede af op Jane, ze wordt vaak geslagen, ook als ze niets verkeerd doet. Dit weet ze goed voor iedereen verborgen te houden.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 16:27 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Marvel hebben we echt nog nodig. De eerste die het vraagt (ook al heeft die al één rol) mag hem maken.

    Ik neem nu aan dat de jongenstributen van District 5, 6, 7, 8, 9 en 10 doodgaan bij de Hoorn Des Overvloeds. De meisjestributen van District 8 en 9 ook.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mo0nlight schreef:
    Marvel hebben we echt nog nodig. De eerste die het vraagt (ook al heeft die al één rol) mag hem maken.

    Ik neem nu aan dat de jongenstributen van District 5, 6, 7, 8, 9 en 10 doodgaan bij de Hoorn Des Overvloeds. De meisjestributen van District 8 en 9 ook.


    Klopt, maar het is handig om er een paar over te laten. Want de beroeps willen ook nog wel een paar na het bloedbad vermoorden denk ik.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.