• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    Dawn Mary Claire:

    Ze knikt kort. "Kom maar op!" Zegt ze een beetje enthousiast, maar ik heb een vermoeden dat ze niet zoveel vertrouwen erin heeft. Ik zie dat ze tegenover mij gaat zitten en me aankijkt. 'Je kan drie dingen doen om je element te gebruiken, zoals: handen, voeten en gedachten. Het komt niet zomaar tervoorschijn de eerste keer. Eerst moet je je hoofd leegmaken en rustig ademhalen om je vuur wat binnenin zit, te kunnen beheersen, dan kan je je element beheersen en gebruiken. Luister goed wat er gebeurt om je heen, zoals de wind die zachtjes door je haren blaast, water die zachtjes aan het golven zijn, aarde die zachtjes afbrokkeld en vuur die zachtjes knetterd. Ze staan in verbinding met elkaar met het leven. En het belangrijkste is, je moet geloven dat je het kan.' zeg ik tot slot en kijk haar wat onzeker aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Je kan drie dingen doen om je element te gebruiken, zoals: handen, voeten en gedachten. Het komt niet zomaar tervoorschijn de eerste keer. Eerst moet je je hoofd leegmaken en rustig ademhalen om je vuur wat binnenin zit, te kunnen beheersen, dan kan je je element beheersen en gebruiken. Luister goed wat er gebeurt om je heen, zoals de wind die zachtjes door je haren blaast, water die zachtjes aan het golven zijn, aarde die zachtjes afbrokkeld en vuur die zachtjes knetterd. Ze staan in verbinding met elkaar met het leven. En het belangrijkste is, je moet geloven dat je het kan," Legt ze uit.
    Ik ga rustig in kleermakerszit zitten en sluit mijn ogen. Rustig begin ik te tellen. Alle gedachten verbied ik uit mijn hoofd en iedere keer als er een gedachte komt, begin ik opnieuw. Ik haal adem via mijn neus en blaas uit via mijn mond. Ik probeer de wind door mijn haren te voelen, het water te laten golven en grond te laten afbrokkelen, maar alles mislukt. Plotseling ruik ik brand. Ik open mijn ogen en zie dat de boom achter Dawn in brand staat.
    "Dawn, pas op!" Roep ik naar haar.

    Dawn Mary Claire:

    Ze gaat rustig in kleermakerszit zitten en sluit haar ogen. Even is het stil en ze doet wat ik haar heb verteld. Ik zie opeens iets in haar houding veranderen en plotseling ruik ik brand. Ik draai mij om en zie dat de boom achter mij in brand staat. "Dawn, pas op!" Roept Katelynn naar mij. Zonder het te beseffen, maak ik een beweging en water vloeid over de boom en blust het vuur. Weer krijg ik beelden van mijn vader door mijn hoofd. Ik kreun en mijn hand gaat naar mijn hoofd.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Ik ben er, zal zo ff reageren.]

    Katelynn Carly Dalton.

    Dawn draait zich met een ruk om en kijkt naar het vuur. Ze maakt een vloeiende bewegingen en het water is gedoofd. Direct moet ik denken aan wat ze me vertelt heeft. Iedere keer als ze water stuurt, krijgt ze beelden van haar vader.
    Ze kreunt even en laat haar hoofd op haar hand steunen.
    Ik staar naar mijn handen alsof ik er iets vreselijks mee heb gedaan. Van alle gave's, heb ik de verwoestende gave. Vuur.. Het enigste wat je ermee kan is dingen kapot maken en mensen verwonden.
    Ik laat mijn hoofd zakken en schud deze zachtjes. Waarom?

    Dawn Mary Claire:

    Gelukkig was de boom gedoofd, anders waren er ongelukken gekomen. Ik hoor Katelynn zachtjes zuchten. Ik weet wat ze denkt, vuur is verwoestend en ze kan mensen verwonden. Het is eigenlijk wel waar, maar aan de andere kant, als wij geen vuur hadden. Konden we niet leven. Ik draai mij om naar haar en glimlach. 'We weten nu dat je vuur kan besturen. Maar maak je geen zorgen, vuur is niet altijd verwoestend. We hebben het nodig Katelynn, zonder vuur kunnen we niet leven. We moeten naar de oefenveld vuur, daar kan je beter oefenen met vuur' zeg ik rustig en nadenkend.


    One Who Travels A Higher Path.

    [ Mijn topics]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Katelynn Carly Dalton.

    Dawn draait zich om en glimlacht. "We weten nu dat je vuur kan besturen. Maar maak je geen zorgen, vuur is niet altijd verwoestend. We hebben het nodig Katelynn, zonder vuur kunnen we niet leven. We moeten naar de oefenveld vuur, daar kan je beter oefenen met vuur,"
    Ik schud mijn hoofd en bijt op mijn lip om niet in tranen uit te barsten. "Dawn.." Mompel ik zachtjes. "Ik kan het niet.. Vuur is.." Er rolt een traan over mijn wang en al snel volgen er meerdere.
    "Ik wil deze gave niet, maar ik weet dat ik het niet kan veranderen," Vervolg ik fluisterend.

    Dawn Mary Claire:

    Ze schudt haar hoofd en beet op haar lip om niet in tranen uit te barsten. "Dawn.." Mompelt ze zachtjes. "Ik kan het niet.. Vuur is.." Er rolt een traan over haar wang en al snel volgen er meerdere. "Ik wil deze gave niet, maar ik weet dat ik het niet kan veranderen," Vervolgt ze fluisterend. 'Niet huilen!' zeg ik paniekerig. Ik kon nooit tegen dat mensen gingen huilen, dan wist ik niet hoe ik ermee om moest gaan. Hopend dat ik het goed deed, loop ik snel naar haar toe en gaf haar een dikke knuffel en liet haar niet los. 'Het komt wel goed' zeg ik fluisterend er achterna.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    "Niet huilen!" Dawn klinkt behoorlijk paniekerig. Ze geef me een dikke knuffel en laat me niet los. "Het komt wel goed," Fluistert ze.
    Ik schud mijn hoofd. Als ze het niet gezien heeft, heeft ze het wel gevoeld. "Nee.. dat komt het niet," Mompel ik zachtjes. "Het is gewoon.." Er rollen weer een paar tranen over mijn wangen en al snel begin ik te snikken.

    Dawn Mary Claire:

    Ik voel dat ze haar hoofd schud. "Nee.. dat komt het niet," Mompelt ze zachtjes. "Het is gewoon.." Er rollen weer een paar tranen over haar wangen en al snel begin ze te snikken. Nu knuffel ik haar steviger en ik laat haar nu echt niet los. Ik wrijf over haar rug heen om haar wat te kalmeren. 'Ik weet dat het moeilijk is, maar mijn moeder heeft tegen mij gezegd, dat je het moet accepteren, dat je nu eenmaal een gave hebt, ookal vindt je die gave niet leuk. Dat is een deel van jou Katelynn' zeg ik tegen haar schouder aan. 'Het is ook eenmaal zo bij mij' zeg ik zachtjes daarna.


    One Who Travels A Higher Path.

    {wil er iemand met Alice praten?}


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    {wil er iemand met Alice praten?}


    [Ik heb Drew voor je.]

    [Is goed.. Waar is hij?]


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hij is ergens buiten..]