• Er zijn van elk element 5 kinderen geboren. Zij moeten samenwerken om het kwaad te bestrijden. Zij zijn de enigen die de elementen beheersen en de wereld kunnen redden. De kinderen worden beschermd door hun ouders en de ouders laten de kinderen onderduiken in een reservaat, waar water, aarde, vuur en lucht zijn. Niemand weet waar de reservaat is en zo weet het kwaad het ook niet. Ze kunnen de elementen nog niet goed beheersen, ze zullen moeten oefenen en klaarmaken voor de strijd. Zullen de kinderen de wereld redden? Worden ze bevriend met elkaar of ontstaat er ruzies en komt er ook liefde aan te pas?

    Invullen voor je rol:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Leeftijden moeten boven de 15 jaar zijn en onder de 20 jaar.
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Wat is je element:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Door:


    Rollen:

    Alleen 2 jongens. Dan is alles vol!


    Lucht klik
    Lucht:

    - Jake Kandal Parker door TheRumIsGone (Jongen)
    - Tyler Jeremy Lovely door BrainWashing (Jongen)
    - Amy Hall door annemellark (Meisje)
    - Jake Owen O'Conner door LEADERLOUIS (Jongen)
    - Dehlia Payson Keeler door xHeavenlyx (Meisje)

    Vol!

    Water klik
    Water:

    - Dawn Mary Claire door XDarkWingsX (Meisje)
    - Noah-Lynn Amelia Rivera door IHeartMusicc (Meisje)
    - Melody Eleanor Blake door AweSomee (Meisje)
    - Colin Stanley Lesters door MeLuvZaynx (Jongen)
    - Drew Emanuel Robles door Password (Jongen)

    Vol!

    Aarde Klik
    Aarde:

    - Alice Evana Jhonson door TheRumIsGone (Meisje)
    - Abbigail Skye Marylin door LEADERLOUIS (Meisje)
    - Boyd Damian Fray door iCharizard (Jongen)
    -
    -



    Vuur Klik
    Vuur:

    - Matthew James Morisson door IHeartMusicc (Jongen)
    - Chayenne Sharona Avery door Ry (Meisje)
    - Maybole Jody Sage door MeLuvZaynx (Meisje)
    - Blaise Alexian door XShyDevilX (Jongen)
    - Katelynn Carly Dalton door Password (Meisje)

    Vol!

    Reservaat

    Dit is het reservaat waar wij onderduiken/verblijven. Het is in vijf stukken verdeeld, in water, lucht,vuur, aarde daar kunnen ze trainen. Boven elke element is er een plaatje, hoe het ongeveer eruit ziet. Je moet er dan ook bij denken, dat het aan elkaar grenst. En als laatste stuk zijn er twee huizen, die vijf kamers hebben, twee badkamers, woonkamer, keuken, een klein balkonnetje en een klein tuintje. De andere huis is voor de jongens en andere voor de meisjes.

    Huizen

    Kamer indeling:

    Meisjes:
    Katelynn - Dawn
    Alice - Amy
    Abbigail - Noah-Lynn
    Melody - Maybole
    Chayenne - Dehlia

    Jongens:
    Colin - Drew
    Jake - Tyler
    Jake Owen - Boyd
    Matthew - Blaise


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=131480&page=last&message=175
    Rollentopic

    Regels:

    - Maximaal 2 personages per persoon.
    - Taal: Nederlands.
    - Geen mensen die snel opgeven.
    - Relaties en 16+ zijn toegestaan, maar hou het wel netjes.
    - Minimaal twee regels tekst.
    - Hou het fantasievol, maar ook een beetje realistisch.
    - Naamverandering doorgeven.
    - Geen perfecte personages.
    - Als je iets wilt zeggen liefs tussen haakjes: ( )
    - Plezier maken.


    One Who Travels A Higher Path.

    [Mischien kunnen ze Alice dan tegenkomen op het oefenveld van aarde.. I'm borred.. ]

    [ bericht aangepast op 8 mei 2012 - 18:50 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    (Is goed hoor. XD We moeten even wachten tot zij online is. (: )


    One Who Travels A Higher Path.

    (is goed.. Ik moet toch nog afdrogen... zucht)


    Don't be like the rest of them, darling

    Katelynn Carly Dalton.

    Ze laat me rustig los en kijkt me aan. "Zullen we naar de oefenvelden gaan kijken, wat voor gave jij hebt?" Vraagt ze.
    Ik knik enthousiast. "Absoluut. Ik wil wel weten wat ik kan," Zeg ik met een glimlach.

    Alice Evana Jhonson

    Ergens zou het makkelijk moeten zijn, makkelijker dan bij de anderen maar het lukte niet, het enige wat ik nu kon was wat aarde laten opsteigen, als ik iemand had om me te helpen, ik kon de aarde enigsins voelen, totdat het in de lucht zweefde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Dawn Mary Claire:

    Ze knikt enthousiast. "Absoluut. Ik wil wel weten wat ik kan," Zegt ze met een glimlach. Ik glimlach terug en pak dan mijn beertje. Ik loop vervolgens weer naar haar toe en pak haar hand zachtjes vast en trek haar zachtjes naar de deur opweg naar de oefenvelden.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    Dawn glimlacht terug en pakt haar beertje. Daarna loopt ze naar mij toe en pakt mijn hand vast en trekt me richting de deur.
    Samen lopen we de trap af, het gebouw uit naar de velden.
    "Wauw," Mompel ik bij het zien van het landschap.

    Dawn Mary Claire:

    "Wauw," Mompelt ze bij het zien van het landschap. 'Mooi he?' Glimlach ik. 'Waar wil je eerst beginnen' vraag ik daarna en kijk haar aan.


    One Who Travels A Higher Path.

    Alice Evana Jhonson

    Met een zucht ga ik op de grond zitten, en had al gemerkt dat er twee mensen naar buiten waren gekomen, ik besloot me er niets van aan te trekken en stond weer op, waarna ik probeerde de aarde naar boven te laten komen door mijn voeten stevig op de grond te zetten en mijn handen naar boven te wenken, een klein stuk aarde kwam omhoog en zakte zo snel als het naar boven gekomen was ook weer naar beneden.


    Don't be like the rest of them, darling

    Katelynn Carly Dalton.

    "Mooi hé?" Glimlacht ze. "Waar wil je eerst beginnen?"
    Ik haal mijn schouders op. "Weet ik veel," Mompel ik.

    Dawn Mary Claire:

    Ze haalt haar schouders op. "Weet ik veel," Mompelt ze. Zachtjes knijp ik in haar hand, die ik nog steeds vast hou. 'Katelynn, ik weet zeker dat je een gave hebt' zeg ik zeker. 'Je moet het alleen vinden' zeg ik daarna. Ik kijk naar het veld waar we nu zijn, lucht. Ik trek haar weer zachtjes mee en zet ons in het midden van het veld.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    Ze knijpt even in mijn hand. "Katelynn, ik weet zeker dat je een gave hebt," Zegt ze. "Je moet het alleen vinden," Vervolgt ze en kijkt om zich heen. Aan de open vlakte lijkt dit me het lucht gedeelte.
    "Uh.." Stamel ik. "Oké.." Vervolg ik iets zachter.

    Dawn Mary Claire:

    "Uh.." Stamelt ze. "Oké.." Vervolg ze iets zachter. Ik ga zitten op het gras. 'Ik ga je uitleggen, hoe het werkt. Aangezien je het niet echt weet, hoe je iets moet besturen of hoe je begint' zeg ik rustig.


    One Who Travels A Higher Path.

    Katelynn Carly Dalton.

    Dawn gaat op het gras zitten. "Ik ga je uitleggen, hoe het werkt. Aangezien je het niet echt weet, hoe je iets moet besturen of hoe je begint,"
    Ik knik kort. "Kom maar op!" Zeg ik een beetje enthousiast. Zelf heb er nog niet zo'n vertrouwen in..

    Melody Eleanor Blake

    Nog steeds niet wetend wat ik met het water moet doen loop ik maar naar de oefen velden. Oefenen kan geen kwaad. Ik kom aan en zie mensen staan. Ze hoeven niet te zien wat ik kan ik laat het water op de grond kletteren en blijf staan.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †