• Morgen moet ik in de les Nederlands ergens de instructies van uitleggen. Het moet iets zijn wat je kort kunt uitleggen. Ik heb echt nog geen idee van wat ik ga doen. Als voorbeeld gaf ze een das knopen. Dat kan ik dus niet meer doen.
    Een meisje gaat iedereen leren een bh aandoen, vooral de jongens dan, aangezien de meisjes dat wel al kunnen ;D
    Weet iemand iets wat je gemakkelijk aan anderen kunt uitleggen?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mijn broer heeft ooit hetzelfde moeten doen. Hij deed een boterham smeren :'D


    effort never betrays you

    Cacophony schreef:
    Het schieten van een vulling van een pen in het plafond *O*

    Kan je mij dat uitleggen? 8D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Simpel, maar leuk. (?)

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 20:10 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Een bootje vouwen
    Veters strikken
    Zo'n poppetje uit de Kinder eieren in elkaar steken


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Kylar schreef:
    Mijn broer heeft ooit hetzelfde moeten doen. Hij deed een boterham smeren :'D

    Haha, da's wel simpel om uit te leggen :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Niflheim schreef:
    (...)
    Kan je mij dat uitleggen? 8D


    1) Je jat zo'n ding van iemand die er een heeft
    2) Je doet er een vulling in
    3) Je trekt dat ding naar beneden
    4) Loslaten!

    Tablo schreef:
    Simpel, maar leuk. (?)

    Da's wel leuk, ga ik straks eens proberen.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Een hoedje van papier vouwen :3
    Of zo'n, zo'n... Hoe heet zo'n ding.. Jeweetwel het vouwen van zo'n happertje (cat)


    Inspiration can hit you any time

    Drizzle schreef:
    (...)
    Ik zit ook in het derde (: En ik weet dat het moeilijk is, maar ik dacht om gewoon eens te kijken in die richting. Wat je moet doen als iemand flauwvalt ofzo. Want dat weet ik ook allemaal niet... :')


    ik denk dat ik die opdracht in het 2de kreeg :|


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.