• Morgen moet ik in de les Nederlands ergens de instructies van uitleggen. Het moet iets zijn wat je kort kunt uitleggen. Ik heb echt nog geen idee van wat ik ga doen. Als voorbeeld gaf ze een das knopen. Dat kan ik dus niet meer doen.
    Een meisje gaat iedereen leren een bh aandoen, vooral de jongens dan, aangezien de meisjes dat wel al kunnen ;D
    Weet iemand iets wat je gemakkelijk aan anderen kunt uitleggen?


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Fietsband plakken :Y)
    Kan het zelf overigens niet (bloos)


    Deep inside, I've never felt alive

    Euh...Een computer opstarten, een IKEA kastje in elkaar zetten :') Makkelijker kan niet. Een bed opmaken? Zoiets?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    OMG moesten xij vorig jaar ook doen.

    Welke werkboek heb je^^

    ik had toen een bootje maken, een hoedje kan ook, of reanimeren, das cool


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Mombasa schreef:
    Euh...Een computer opstarten, een IKEA kastje in elkaar zetten :') Makkelijker kan niet. Een bed opmaken? Zoiets?

    Het moet wel iets zijn wat we in de klas met 13 leerlingen kunnen uitvoeren. Ik weet niet hoe ik zo snel aan 13 IKEA kastjes ga raken ;D


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:
    (...)
    Het moet wel iets zijn wat we in de klas met 13 leerlingen kunnen uitvoeren. Ik weet niet hoe ik zo snel aan 13 IKEA kastjes ga raken ;D

    Tja, daar zeg je iets. Maar wilt dat meisje alle 13 leerlingen een bh geven? Dat wordt geniaal..


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    BKopenwater schreef:
    OMG moesten xij vorig jaar ook doen.

    Welke werkboek heb je^^

    ik had toen een bootje maken, een hoedje kan ook, of reanimeren, das cool

    Wij hebben Netwerk. Wat heb jij? Reanimeren lijkt me wel een goed idee, maar ik weet niet hoe het moet. Ik zal het even opzoeken (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mombasa schreef:
    (...)
    Tja, daar zeg je iets. Maar wilt dat meisje alle 13 leerlingen een bh geven? Dat wordt geniaal..

    Ja, ze heeft aan alle meisjes van de klas gevraagd om zoveel mogelijk bh's mee te brengen :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Het strikken van je veters ofzo?


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Drizzle schreef:
    (...)
    Wij hebben Netwerk. Wat heb jij? Reanimeren lijkt me wel een goed idee, maar ik weet niet hoe het moet. Ik zal het even opzoeken (:


    wij hebben ook netwerk, alleen ik zit in het derde.

    Onderschat het niet, reanimeren is moeilijk


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Drizzle schreef:
    (...)
    Ja, ze heeft aan alle meisjes van de klas gevraagd om zoveel mogelijk bh's mee te brengen :')

    Wil je het alsjebielft filmen??? Dan denk ik nog even voor je na :'D


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Het schieten van een vulling van een pen in het plafond *O*

    Een vliegtuigje vouwen (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    BKopenwater schreef:
    (...)

    wij hebben ook netwerk, alleen ik zit in het derde.

    Onderschat het niet, reanimeren is moeilijk

    Ik zit ook in het derde (: En ik weet dat het moeilijk is, maar ik dacht om gewoon eens te kijken in die richting. Wat je moet doen als iemand flauwvalt ofzo. Want dat weet ik ook allemaal niet... :')


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Mombasa schreef:
    (...)
    Wil je het alsjebielft filmen??? Dan denk ik nog even voor je na :'D

    Mobieltjes en camera's zijn nog altijd verboden op school, maar ik zal proberen (:


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Drizzle schreef:
    (...)
    Mobieltjes en camera's zijn nog altijd verboden op school, maar ik zal proberen (:


    Dat zeggen ze bij ons ook ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."