• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    [Het is nacht en het is donker.. Kan je dan iemand aankijken? :$]

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Freya, Freya is begonnen," Aan haar stem kan ik horen dat mijn voet haar pijn gedaan heeft.
    "Freya met haar plannetjes.. fantastisch," Zeg ik sarcastisch.
    Ik hoor haar even een paar geluiden maken. Waarschijnlijk van de pijn.
    "Wat ben jij nou voor tribuut. Je bent slechts een meisje, die niks kan hebben. Ik wed dat jij het einde nooit zal halen. Als het aan mij ligt, was je allang al dood," Mijn stem is ijzer koud.
    "En het verbaasd me dat je niet weet wie ik ben of dat je het wilt weten," Vervolg ik mompelend.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'weet ik, ik ben waardeloos,' zeg ik met tranen in mijn ogen. 'Maar ik wil gewoon naar huis,' zeg ik zacht. Ik begin te snikken, van verdriet en van de pijn, en ik hoop dat iemand me snel vindt en red.

    [Waarvan kent ze steef ook alweer?]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    Ik schrik een beetje als ik haar boog zie. Niet zozeer om mijn leven maar omdat Lisa de hulp van iedereen nodig heeft.
    ' ik ben Jonathan uit district 11. Kan je me alsjeblieft naar Frederick en Noëmi brengen?' vraag ik.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik twijfel; hij lijkt Fred en Noemi te kennen, maar hij kende mij ook en ik ken hem niet. Maar blijkbaar weet hij wel dat we een pact vormen. Ik trek mijn pijl iets naar achter, maar dan laat ik richt ik de pijl op de boom naast me, en mompel "Loop maar mee,". En ik trek de pijl uit de boom. Terwijl ik hem in de gaten blijf houden, lopen we naar Noemi en Fred toe.


    Tijd voor koffie.

    {Lets share Kevins' thoughts!}

    Kevin James Stephford
    "Nee of course weet ik niet waar zij is. Ik was hier namelijk niet." zeg ik, niet onder de indruk. Hoogstwaarschijnlijk vind ze me leuk, dat ze zo doet, waarom anders? Ik leun tegen een boom aan. Waarschijnlijk vind ze dat ook weer niet goed.


    Tijd voor koffie.

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Weet ik, ik ben waardeloos," Zegt ze. Haar stem is gebroken.. Uitgeput.. "Maar ik wil gewoon naar huis," Lisa's stem wordt zachter.
    "Je kan niet meer naar huis als je dood bent," Zeg ik kil. "Je leven zal hier eindigen," Mompel ik en laat me ondertussen op de grond zakken. Er ontsnapt een luide gaap uit mijn mond.
    Lisa begint te snikken.
    "Watje," Mompel ik dan en wrijf even in mijn ogen.

    Jonathan Walker || district 11
    'super bedankt Alex!' zeg ik dankbaar. Ik ben Al lang blij dat ze me naar Frederick en Noëmi. Dan maakt het me niet uit dat ze zo vijandig doet.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik knijp mijn mond dicht als hij me Alex noemt. Alleen vrienden doen dat. In mijn gedachten schrik ik van het woord vrienden. Zijn Noemi, Fred en Yoella vrienden? Aangezien ik nog nooit zoiets heb gehad kan het natuurlijk ook zijn dat ik te ver denk. Misschien hebben ze wel een hekel aan me, maar zijn ze te nobel om me achter te laten. "Dank me hier maar niet voor," mompel ik nauwelijks verstaanbaar. Hopelijk doet hij ze geen kwaad, anders krijgt hij een pijl door zijn hoofd.


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    ' als dat is wat je wil' zeg ik.
    ' Noëmi, Frederick! Zouden jullie alsjeblieft even naar me willen luisteren?' vraag ik smekend. Elke seconde die ik hier verspil is een seconde dat er iets met Lisa gebeurt kan zijn.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [okee ik leef weer! Ik ben echt ZOO dood na 3 dagen zwemmen, feesten, drinken (en ook nog werken x'D) en weet ik veel wat, pff.]

    Noëmi Crowe || District 12

    Ik grinnikte naar Fred en hoorde toen een stem die ik vaag herkende.
    'Noëmi! Frederick! Zouden jullie alsjeblieft even naar me willen luisteren?'
    Ik sprong overeind en keek verbaasd op. Het was Jonathan, van 12 en ik merkte de wanhoop in zijn stem. Alex hobbelde achter hem aan.
    'Wat is er?' vroeg ik half nieuwsgierig en half op mijn hoede.

    [Ik kom wss vanavond thuis, maar áls Lisa al zwanger was zou ze door de trap in haar buik een miskraam kunnen hebben hea. ^^.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    (11:p)
    Jonathan Walker || district 11
    ' zouden jullie alsjeblieft ons kunnen helpen met het terug vinden van Lisa. We weten niet waar ze is. En we hoorde haar onze namen schreeuwen en ik dacht dus hoe meer mensen zoeken hoe beter. En aangezien jullie eerder ook al aardig tegen ons deden...' zeg ik. Ik hoop echt dat ze ons willen helpen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Noëmi Crowe || District 12

    Hij klonk paniekerig. 'Zouden jullie ons alsjeblieft kunnen helpen met het terugvinden van Lisa? We weten niet waar ze is! We hoorden haar onze namen schreeuwen en ik dacht dus 'hoe meer mensen zoeken, hoe beter'! En aangezien jullie eerder ook al aardig tegen ons deden...'
    Hij zweeg wanhopig - doodsbang voor afwijzing -, maar Jonathan's woorden deden me beseffen dat ik hem gewoon niet kon laten zitten.
    Ik wierp Fred een zijdelingse blik toe, bang voor wat híj zou gaan zeggen.
    Als hij zijn roodharige hoofd naar mij toe zou draaien, zou hij in mijn ogen onmiddellijk lezen dat ik Jonathan niet kon laten vallen.
    Ik wilde hem helpen om Lisa terug te vinden.
    'Ik help je. Fred?'
    Ik liet mijn fonkelende naar Fred glijden, in de hoop dat hij met me mee zou gaan. Zonder hem zou ik dit niet doen.

    Frederick Smith, district 12

    'Waarom? We gaan toch dood, het betekent minder lang lijden,' gromde ik tegen mezelf. Iets verstaanbaarder zei ik: 'En Alex dan? Ze is nog niet helemaal hersteld. Ze kan niet zomaar mee en we kunnen haar al zeker niet achterlaten!'

    Freya Aprilynne, district 11

    Blijkbaar had kevin een andere aanpak nodig. Ik ging naast hem staan en glimlachte vriendelijk. 'Kan je me helpen haar te vinden? Alsjeblieft? Ik ben nog steeds half vergitigd en ik geraak nooit in die boom zonder hulp,' smeekte ik zielig. Ik kon hém waarschijnlijk tegen zijn zin die boom nog in krijgen, als ik de juiste drukpunten onder pijn zette, maar wat had ik dan aan hem? Even de dame in nood spelen zou misschien wat nut uit deze tribuut halen...

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 16:22 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...