• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    Ik krimp in elkaar als zijn been mijn kuit voor de tweede keer raakt. Ik probeer de prop uit te spugen, maar het lukt niet. Het feit dat ik niks kan zien, helpt ook niet. Ik begin met mijn benen te spartelen in de hoop hem langzamer te laten lopen, maar het lijkt niet te helpen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    Ze spartelt als een gek, maar dat heeft totaal geen nut.
    "Hou op," Beveel ik haar. "Het heeft geen zin," Vervolg ik dan en loop verder.
    Plotseling merk ik een grot op. Ik betreed de grot en gooi haar ruw op de grond. Met nog een lap stof bind ik haar benen vast.
    Rustig haal ik de lap voor haar ogen weg en trek dan mijn t-shirt uit. Het ziet er niet uit als ik in een half shirt loop. Nu draag ik enkel nog een hemd en een vest.
    Ik ga op een afstandje voor haar staan en bekijk haar kort.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    ik knal tegen de grond, en voel iets in mijn rug kraken. Mijn ogen moeten enorm wennen aan het licht, ookal zitten we maar in een grot. Ik knipper een paar keer snel achter elkaar.
    Ik kan niks meer doen en blijf maar gewoon stil liggen, hopelijk mag ik dan sneller los.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    Lisa blijft stil liggen. Blijkbaar wil ze niet weten wie ík ben?
    "Vertel me alles over de opstand," Beveel ik haar en ga ondertussen op de grond zitten.
    Als ze het me het niet vertelt, moet ik geweld gaan gebruiken. Ik wil alles weten.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    Ik probeer de prop uit te spugen, want ik wil liever niet dat hij geweld gaat gebruiken. Dus ga ik weer liggen, in de hoop dat hij kan helpen, anders krijgt hij zijn antwoorden ook niet.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Freya Aprilynne, district 11

    'Verdelen!' besefte ik, we vonden haar veel sneller.
    'Ik neem onze vriend Kevin hier wel mee, ik hou hem wel kalm, en anders kan ik hem als levend schild gebruiken. Jullie twee redden jullie zelf wel?' vroeg ik aan de jongens, ze vonden het misschien niet goed met elkaar, maar dit zou een goede les zijn. De opstand was afgeblazen, dat werkte toch niet, we moesten het maar zien te overleven...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Jonathan Walker || district 11
    ' hmm.... Wat?' mompel ik als ik freya mijn naam hoor roepen.
    Ik knipper met mijn ogen. Volgens mij ben ik in slaap gevallen.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 22:02 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    Ik hoor haar friemelen, maar er komen nog steeds geen woorden. Ik loop naar haar toe en trek de prop uit haar mond. "Vertel het maar," Zeg ik dan tegen haar.
    Het blijft vreemd dat ze me nog niet herkent heeft. Aan mijn stem, misschien aan mijn contouren..
    Ik zet weer een paar stappen van haar af.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- District 6
    'Ik weet bijna niks, ze vertrouwen mij geloof ik niet met de informatie en ik was een tijdje knock-out door de bloedzoekers. Ik weet alleen dat iedereen, als het goed is, verwacht wordt bij de cornucopia,' Alles komt er in één adem uit, omdat ik niet wil dat hij geweld gaat gebruiken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Ik weet bijna niks, ze vertrouwen mij geloof ik niet met de informatie en ik was een tijdje knock-out door de bloedzoekers. Ik weet alleen dat iedereen, als het goed is, verwacht wordt bij de cornucopia," Ratelt ze aan één stuk door.
    "En hoe ziet het met de pact's?" Vraag ik dan. "Wie 'hoort' bij wie?"

    [Oeeh Kevin de Pigeon ^.^ Okay dit is dus echt onzin bericht xD]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [Me: Have you seen Kevin anywhere?
    Stranger: Who's Kevin.
    Me: He's a pigeon.
    Stranger: You're crazy.
    Me: Yes, I am.]

    [Nu zitten sommige mensen vast raar te kijken...]
    Freya Aprilynne, district 11
    'Ik zei toch dat je moest slapen?' zuchtte ik klagend tegen Jonah, ik wou hem gefocust. 'We moeten Lisa vinden. Vanaf nu is er trouwens een nieuwe regel, hoewel ik dacht dat die al geldde: niemand loopt alleen!' Hoe kon hij haar kwijt zijn terwijl ik even sliep? Ik sliep dus nooit meer...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Verdelen!" Zegt Freya dan plots. Iets wat ik eigenlijk al had moeten zeggen. Ik voel me zo stom nu. Als haar moeder dit nu ziet. Als ze ziet dat ik Lisa ben kwijt geraken en dat ze nu overal en nergens kan zijn, Dan. Ik weet niet wat er dan gebeurd. En Jody.. wat zal Jody er wel niet over zeggen?
    "Ik neem onze vriend Kevin hier wel mee, ik hou hem wel kalm, en anders kan ik hem als levend schild gebruiken. Jullie twee redden jullie zelf wel?" Zegt Freya dan en ik kijk even naar Jonah. Ik knik even.
    "Ik zei toch dat je moest slapen?" Zucht Freya klagend tegen Jonah. "We moeten Lisa vinden. Vanaf nu is er trouwens een nieuwe regel, hoewel ik dacht dat die al geldde: niemand loopt alleen!" Vervolgt ze.
    "Laten we maar meteen gaan, voordat er iets met haar gebeurd" Zeg ik, waarna ik nog even een kus op Freya haar wang druk en zachtjes 'Wees voorzichtig' in haar oor prevel.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Freya Aprilynne, district 11
    'Nooit,' fluisterde ik terug op zijn wees voorzichtig. Als het nodig was ving ik wel een pijl.
    'Jij gaat heel braaf zijn, je haasten, stil en effetief zijn!' beval ik Kevin, ik zou veel trager vooruit gaan met hem erbij, maar ik kon hem moeilijk gewoon in een boom vastbinden. Mijn blik gleed over hem heen, het was wel erg verleidelijk...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...