• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •


    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden..


    Inschrijvingen

    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid. Iedereen prepareert zich op een lange strijd.


    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.



    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.
    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Jonathan Walker || district 11
    ' wacht even. Wat is er precies?'zeg ik verward en nog half slapend. Het woordje dat ik wel opgevangen heb is Lisa. En aangezien de rest een beetje panisch is... In 1 keer ben ik wakker en sta ik zo snel als ik kan op. ' waar is lisa?' vraag ik om misverstanden te voorkomen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Oh, kom op Jonah!' klaagde ik, 'luistert er dan echt niemand als ik praat?' Ik gaf hem een zacht klap in zijn gezicht: 'Ben je nu wakker?' vroeg ik sceptisch.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    '6 en 11, en een vervelende jongen die geloof ik uit drie komt. Het meisje uit 8, allebei uit 12 en 13, volgens mij. En de rest, ik weet niet waar de rest is,' zeg ik, en de paniek is duidelijk in mijn stem te horen. Zouden ze al doorhebben dat ik weg ben, of zouden ze nog allemaal slapen, ik weet het niet, maar ik wil niet dat ze door mij gewond raken. Ik ben tenslotte degene die onvoorzichtig bezig was.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Nooit" Fluistert ze terug, waarna ik een lichte grijns op mijn gezicht krijg, maar hij verdwijnt al weer snel. "Dat stelt me wel gerust denk ik" Fluister ik en kijk dan naar Jonah.
    "Wacht even. Wat is er precies?" Vraagt Jonah dan verward. "Waar is Lisa?" Zegt hij dan snel. Hehe, Jonah word ook wakker.
    "Oh, kom op Jonah!" Klaagt Freya dan. "Luistert er dan echt niemand als ik praat?" Vraagt ze dan en geeft hem een zachte klap in zijn gezicht, "Ben je nu wakker?" Vraagt ze dan sceptisch aan hem.
    "We verspillen alleen maar tijd" Mompel ik dan. Ik wil hoe dan ook Lisa vinden. Ik wil iets nuttigs hebben gedaan, voordat ik hier word vermoord.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "6 en 11, en een vervelende jongen die geloof ik uit drie komt. Het meisje uit 8, allebei uit 12 en 13, volgens mij. En de rest, ik weet niet waar de rest is," Zegt ze paniekerig.
    "Ik wil namen horen," Brom ik dreigend en sla mijn armen over elkaar, hoewel dat niet te zien is. Het is nog steeds pikdonker.

    Jonathan walker || district 11
    ' oke, laten we gaan dan!' zeg ik.
    ' ik ga wel aan andere mensen vragen of ze willen helpen' zeg ik terwijl ik al wegloop en opzoek ga naar de andere tributen.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Freya Aprilynne, district 11

    'Wow, niet zo snel!' waarschuwde ik Jonah. De spelen zijn weer gewoon bezig, er is maar één groep die ik vertrouw! Ga maar op zoek naar Frederick en Noëmi...' zuchtte ik tegen Jonah, dit was een slecht idee.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Ik heb nu al zin in de confrontatie tussen Steef en de rest. ^^
    Fight, fight, fight.. _O_]

    Aphrodite Elizabeth Haliburton- district 6
    Ik reageer snel, nog steeds bang. ´Jonah, Freya, Luca en Kevin waren bij mij. Uit twaalf heten geloof ik Naomi en Fred, of iets wat daar op lijkt, 13 weet ik niet, 8 heet geloof ik Yoella of Yoelle. En de rest weet ik niet, echt niet,´ zeg ik met een brok in mijn keel.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Jonathan Walker || district 11
    ' oke, gaan jullie dan alvast Lisa zoeken?' vraag ik.
    Nadat ik dat gezegt heb loop ik weg en ga ik opzoek naar Noëmi en Frederick. Ik maak me helemaal geen zorgen meer of iemand me zal horen als ik Lisa maar terug vind. 'Noëmi!' schreeuw ik zo hard als ik kan.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Steef Philippe Rogers || District 2.
    "Jonah, Freya, Luca en Kevin waren bij mij. Uit twaalf heten geloof ik Naomi en Fred, of iets wat daar op lijkt, 13 weet ik niet, 8 heet geloof ik Yoella of Yoelle. En de rest weet ik niet, echt niet,"
    Woedend trap ik haar. Ik weet niet precies waar ik haar raak, waarschijnlijk in haar buik.
    "Wie is de opstand begonnen?" Ik begin nu echt pissig te worden.

    Aphrodite Elizabeth Haliburton-district 6
    Ik krimp in elkaar nadat zijn voet mijn buik raakt en fluister 'Freya, Freya is begonnen,' Tranen springen in mijn ogen. Waarom wil hij dit allemaal weten? waarom ben ik hier? Waarom wordt hij zo boos? Al die vragen die ik niet durf te stellen, bang voor nog meer pijn.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    {Er mag ook wel iets met Alexandria Gebeuren, aangezien ze toch op dit moment niet de sterkste schakel in het team is, maar ze mag niet dood gaan}

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    Ik hoor geroep. Of niet? Zijn het nu verdomme de hallucinaties? Nee, die had ik allang niet meer. Fred en Noemi zijn aan het praten. Die ga ik niet storen! Eindelijk zijn ze even van mij af, kunnen ze weer samen praten. Ik loop het bos in, niet wetend dat ik de verkeerde kant opga, met de boog in mijn hand.


    Tijd voor koffie.

    Jonathan Walker || district 11
    Opgelucht zucht ik als ik Alexandra zie. Zij hoort bij Frederick en Noëmi.
    ' Allexandra!' roep ik terwijl ik op haar afren.


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Alexandria Melissande Giglia Lukia Viloki || District 13
    "Allexandra" hoor ik achter me. Alexandria is de na- wacht, Fuck!
    Snel grijp ik mijn boog, en hou er bliksemsnel een pijl in.
    Ik wil iets zeggen, zoals 'Stop', 'Wie ben je?', of 'Kom niet dichterbij', maar ik blijf alleen maar staan en hem dreigend aankijken. ik weet niet eens wie hij is.


    Tijd voor koffie.