• Hiii iedereen,
    Ik zoek stories omdat ik me helemaal dood verveel.
    Het liefst lees ik dit;
    - One shots. ALS JE DIE HEBT, MAAK JE ME ECHT BLIJ!
    - Over One Direction, Justin Bieber, Harry Potter.
    - Stories die afgelopen zijn.
    - Stories die net begonnen zijn & weinig hoofdstukken hebben.
    Alvast bedankt! ;D

    xoxo

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 13:36 ]


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Mag een OP-story die zo goed als afgelopen is? (Als in afgeschreven maar nog niet uitgepost)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Mag een OP-story die zo goed als afgelopen is? (Als in afgeschreven maar nog niet uitgepost)


    Ja, dat mag ook!


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    Ik ben net begonnen :3 en nog maar 0 abo's


    http://www.quizlet.nl/stories/84473/desu-noto-death-note-30-years-after-kira/


    Shoganai i ne~

    Natuurgebonden
    De titel vertelt al veel.
    Voor een samenvatting moet je maar op de link klikken.
    Onbekende personen
    Fantasy
    32000 woorden, 55 hoofdstukken, bijna klaar.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    One Shots over One Direction heb ik voor je!~
    klik

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 16:07 ]


    I'd rather have you, cursed or not.

    Solar Eclipse Ft Liam Payne.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague



    I'm sorry, I can't. she wispered and then, she ran away
    and he stood there, watching her run away from him



    Afraid to be yours

    Misschien is dit wat (:
    Forgotten memories// one direction


    Always look on the bright side of life.

    Ik heb One shots, kijk maar op mijn profiel (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik ben net begonnen aan een 1D verhaal misschien is het wat voor je?

    http://www.quizlet.nl/stories/77220/love-is-a-battlefield--one-direction/

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 21:05 ]


    creazy feak? yeah that's me and I love it

    HOI LEUK KIND!
    ben jij bijna jarig? of ben je net jarig geweest? of duurt het nog heel lang totdat je jarig bent? Dan moet je zeker weten deze nieuwe MEGA HYPERE bieberstorie lezen! (ofja nieuwe, eigenlijk word de storie hergeschreven, maar hij is wel nieuw!)
    My birthday gift. - feat Justin Bieber


    <3

    The letterbox • Louis Tomlinson



    Aislyn Shampire correspondeert met zanger Louis Tomlinson, terwijl zij in Soho in New York woont, woont hij in Manchester, slechts een paar duizend kilometer van elkaar verwijderd. Wanneer Aislyn naar haar geboorteland Engeland gaat en Londen bezoekt, komt ze haar jeugdvriend Louis tegen; veel tijd om te praten is er niet, maar genoeg om elkaars e-mailadres te geven. Vanaf dat moment ontstaat er niet alleen een vriendschap, maar ook een liefde tussen de twee. De spontane en impulsieve Louis en juist verlegen en ingetogen Aislyn proberen hun gevoelens voor elkaar op elke manier te voorkomen, maar hun vriendschap te behouden.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [url]http://www.quizlet.nl/stories/82738/the-answer/
    [/url]


    The Answer

    What should you do?

    Wat zou je doen als alles verkeerd gaat? Je wordt voor een keuze gesteld. Twee keuzes blijven over. Een goede of een foute. De waarheid of blijven liegen. Het ligt eraan wat voor toekomst je wilt.
    Eenzaamheid het gevolg?



    Basically gaat het over een meisje dat ineens spoorloos is verdwenen. Ze is erg mysterieus en het verhaal wordt voor het grootste gedeelte verteld vanuit haar vrienden waar ze nu al een half jaar bij woont. Er is eigenlijk geen reden voor haar verdwijning. Kidnapping of een ander ernstig geval lijkt dan ook niet het meest voor de hand liggend. Hoewel de vrienden de situatie niet helemaal vertrouwen, stopt de politie op een gegeven moment het onderzoek.

    Het verhaal is nog maar net begonnen dus je kunt het nu nog gemakkelijk mee lezen ^^


    Life is hard, just break it with your head <3

    7 hoofdstukken:




    1D pictures: ^^



    Mijn toekomstige SA's:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.