• Misschien zou het handig zijn dat je bij een story van iemand, zelf je template kan instellen?

    *O*
    of
    (no_chears)

    *O* / cheers, handig.

    geen golden member


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Daar had ik ook al aan gedacht, maar volgens mij wordt dat heel veel programmeerwerk voor Rutger.

    Tegen. Sommige mensen zijn heel trots op hun template, het zou jammer zijn, moesten die genegeerd worden door je eigen template.
    En als je niet tegen de template kunt van een ander, dan verberg je de template maar even. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Tegen. Sommige mensen zijn heel trots op hun template, het zou jammer zijn, moesten die genegeerd worden door je eigen template.
    En als je niet tegen de template kunt van een ander, dan verberg je de template maar even. :Y)


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Scandal schreef:
    Tegen. Sommige mensen zijn heel trots op hun template, het zou jammer zijn, moesten die genegeerd worden door je eigen template.
    En als je niet tegen de template kunt van een ander, dan verberg je de template maar even. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Scandal schreef:
    Tegen. Sommige mensen zijn heel trots op hun template, het zou jammer zijn, moesten die genegeerd worden door je eigen template.
    En als je niet tegen de template kunt van een ander, dan verberg je de template maar even. :Y)

    Tegen.
    Erica heeft gelijk.
    En anders zou je gelijk heel de site op je eigen template kunnen instellen... Daar ben ik ook al tegen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Tegen


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik ben wel voor. Dat gewoon in eerste instantie de template van de persoon komt, en dat je dan zelf kan kiezen of je hem verandert of niet.

    Ik was even vergeten dat je de templates al uit kunt zetten. Tegen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2012 - 17:39 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Tablo schreef:
    *O* / cheers, handig.

    geen golden member


    Ivar Oosterloo.

    Scandal schreef:
    Tegen. Sommige mensen zijn heel trots op hun template, het zou jammer zijn, moesten die genegeerd worden door je eigen template.
    En als je niet tegen de template kunt van een ander, dan verberg je de template maar even. :Y)


    "You'll stay with me?" "Until the very end."

    Ik weet het niet. Aan de ene kant kan het handig zijn, maar aan de andere kant vind ik het een beetje onzin. Iemand kies een template, en als je daar niet tegen kan kun je de template gewoon verbergen.


    The universal language of art.

    Tegen, je kan templates al afzetten, ik zie het nut er niet van in om een template te veranderen voor één hoofdstuk te lezen...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Als het geen probleem is voor Rutger en je zelf kan beslissen bij welke story het is, ben ik voor.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik weet het niet. Het is handig, zo kan je het precies lezen in jouw favoriete kleuren stijlen maar iemand is misschien wel heel creatief geweest op die template.