• Ik weet eigenlijk niet zeker of dit topic bij muziek hoort of ergens anders, omdat het voornamelijk om de clip gaat, maar goed.

    Ik kende dit nummer al en vind hem best tof, maar kwam gister voor het eerst de clip tegen. Er zitten een paar hele vette stukjes in, maar what the hell. Dit is best heftig, voor de normen van youtube. Was/ben best verbaasd dat ze dit toelaten. Waarschuwing; Een groot gedeelte van de clip is niet voor zwakke magen weggelegd.




    Edit: Nu ben ik het zat. Ik kraak de video niet af mensen -I fucking love it!- en ja, er bestaan filmpjes die vele malen erger zijn. I fucking know. Don't give me that crap. Wat ik wél vreemd vind is dat ook kleine kindjes van 6 hierop kunnen stuiten en dan zonder problemen alles kunnen zien. Je hoeft namelijk niet ingelogd te zijn voor deze video, hoeft niet te bevestigen of je het ook daadwerkelijk wilt zien en er wordt niet gewaarschuwd of gecensoreerd. Hoe leuk het filmpje ook is voor sommigen, that's just weird. Zeker op en voor youtube.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 16:12 ]


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Jij snapt dus net als de rest overduidelijk mijn punt niet, tenzij ik het keer op keer herhaal :'D

    Het is gewoon vreemd dat iedereen hem zo kan zien, zonder dat er zelfs aangegeven wordt wat er gebeurd. Geen censoring, niks. Not everybody likes it, even when we love it.


    Nee maar ik bedoel ik vind um niet echt iets dat ze zouden censueren.. (ofso..)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Nouja kijk met dit soort stijlen van muziek is het ook dat de een de ander wil overtreffen met nog bizardere dingen. Dat zeggen bijvoorbeeld metal artiesten zelf ook dat dat gewoon echt bij de muziekstijl hoort. Maar persoonlijk heb ik wel respect voor Marylin Manson, hij maakt muziek precies over wat zijn gedachtes zijn. En als je bijvoorbeeld die documantaire 'Bowling for Columbine' ziet kun je ook zien dat het echt geen domme vent is.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Sherlockshit schreef:
    (...)

    Nee maar ik bedoel ik vind um niet echt iets dat ze zouden censueren.. (ofso..)


    Oh, ja. Jij vind het dus ook heel gewoon dat (bijvoorbeeld) jouw kleine neefje/nichtje van 6 jaar zo zonder account op youtube kan en hier dan op terecht kan komen, om dit vervolgens te zien? Want dat gebeurd ook, geloof me.


    Til hug og blod.

    Ik vind het best mee vallen.... maar ik vind het wel best schuin van Youtube dat je Sexy and I know it niet mag zien/luisteren als minderjarige en dit wel...


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Quiescent schreef:
    Nouja kijk met dit soort stijlen van muziek is het ook dat de een de ander wil overtreffen met nog bizardere dingen. Dat zeggen bijvoorbeeld metal artiesten zelf ook dat dat gewoon echt bij de muziekstijl hoort. Maar persoonlijk heb ik wel respect voor Marylin Manson, hij maakt muziek precies over wat zijn gedachtes zijn. En als je bijvoorbeeld die documantaire 'Bowling for Columbine' ziet kun je ook zien dat het echt geen domme vent is.


    Nogmaals: Ik kraak het niet af. Verdomme, nu is het vervelend aan het worden. :W

    Ik vind het alleen apart dat dit zomaar op youtube aan te klikken is, door iedereen. Met of zonder account, onder of boven de 18. Want daar moeten metalbands ook rekening mee houden als ze een clip uitbrengen op TV, internet of whatever (door deels te censoren).


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    Oh, ja. Jij vind het dus ook heel gewoon dat (bijvoorbeeld) jouw kleine neefje/nichtje van 6 jaar zo zonder account op youtube kan en hier dan op terecht kan komen, om dit vervolgens te zien? Want dat gebeurd ook, geloof me.
    `

    ugh ja, die is niet zo slim van yt nee (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Omerta schreef:
    (...)

    Oh, ja. Jij vind het dus ook heel gewoon dat (bijvoorbeeld) jouw kleine neefje/nichtje van 6 jaar zo zonder account op youtube kan en hier dan op terecht kan komen, om dit vervolgens te zien? Want dat gebeurd ook, geloof me.


    Mijn neefje van negen heeft 2girls1cup gekeken en het aan mij laten zien... So I guess he can take this as well...


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Mijn neefje van negen heeft 2girls1cup gekeken en het aan mij laten zien... So I guess he can take this as well...


    En ik vind dat dus bizar dat jouw neefje zulke dingen kan vinden zomaar.
    Misschien een ouderwetse gedachtegang of ik ben gewoon al zeer jong erg oud aan het worden, maar ik vind dat niet normaal.


    Til hug og blod.

    Omerta schreef:
    (...)

    En ik vind dat dus bizar dat jouw neefje zulke dingen kan vinden zomaar.
    Misschien een ouderwetse gedachtegang of ik ben gewoon al zeer jong erg oud aan het worden, maar ik vind dat niet normaal.


    Nee, ik ook niet, ben ik het mee eens. Hoewel ik wel een fake account heb aangemaakt om andere clips te kunnen zien e.d. .


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Mijn nichtje van 14 krijgt nachtmerries als ze die clip tegenkomt. Ze is dan ook heel gevoelig, maar dan nog. Ik denk niet dat mijn buurmeisje van 9 dis leuk vind. Dus ik snap je punt heel goed.
    Zelf heb ik hem niet gekeken omdat ik die naald door die wang al geen fraai zicht vind :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omerta schreef:
    (...)

    Nogmaals: Ik kraak het niet af. Verdomme, nu is het vervelend aan het worden. :W

    Ik vind het alleen apart dat dit zomaar op youtube aan te klikken is, door iedereen. Met of zonder account, onder of boven de 18. Want daar moeten metalbands ook rekening mee houden als ze een clip uitbrengen op TV, internet of whatever (door deels te censoren).


    Ohh nee zo wilde ik het niet laten overkomen. Ik bedoel ook noet te zeggen dat je het afkraakt (;


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Omerta schreef:
    (...)
    In 1982 Ozzy Osbourne bit the head off a real bat. Not that he meant to — a fan tossed him something he believed was a rubber toy. Osbourne didn't fare too well in that encounter with the animal kingdom and had to endure a rather painful series of rabies shots.

    Dafuq? o_0


    Great minds think alike.

    Zo ranzig is deze clip niet. Een dochter van vrienden kijkt regelmatig naar deze clip en andere die toch echt ranziger zijn. Ze heeft nog nooit ergens last van gehad.
    Je moet ook niet alles willen cencureren. Als je kind dit niet zien mag, moet je daar als ouder maar op letten. Zien ze het wel, leren ze vanzelf dat ze niet weer op die naam moeten klikken.

    En daarnaast: vind dit een stuk minder erg/smerig dan anorexia mensen die uitgezonden worden op de muziekzender van Nickelodeon.

    Rihanna - S&M of Lady Gaga- Telephone is 'ongeschikt' voor gebruikers onder de 18, maar dit niet.
    Blijft een beetje vaag ja. qq


    Tell me about it, stud.